Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.03.12, 06:21   #926 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

VHH-lla mennään

Hei,

26.03 painoin 72,5 kg
27.03 painan 72,3 kg
28.03 painan 71,4 kg
29.03 painan 70,8 kg

Hyvältä näyttää, ja itsekuria riittää ilman pussejakin! 27.03 söin toistaiseksi viimeisen kerran kaksi pussiista. Huhtikuun lopussa siis jatkan pusseilla, jos tarpeen.

Jaksamista kaikille!
  Vastaa viestiin
29.03.12, 09:21   #927 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Lisäys

Hei,

uusi sivu on alkanut, joten lisään tähän yhteenvedon alusta alkaen:

Lähtöpaino 14.03. oli 74,6 kg.
Ensimmäisen viikon lopussa 21.03 painoin 72,3 kg.
Toisen viikon lopussa 28.03 painoin 71,4 kg

Ja nyt päivittäin uusi viikko:
29.03 painan 70,8 kg
  Vastaa viestiin
29.03.12, 10:20   #928 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Hei

Odottavan aika on pitkä, maanantaina netistä tilasin/maksoin starttipaketin ja olen odottanut sitä kuin kuuta nousevaa. Keittopussit vähenivät uhkaavasti, enää kaksi on jäljellä.
Vihdoin tuli ilmoitus, että lähetys noudettavissa.
Kevään piristykseksi ja mielen virkitykseksi varasin myös parturiin ajan, käyn huomenna aamusta uutta ilmettä hakemassa, hiukset lyhenevät reilusti. Samalla pyörähdän postilla ja saan lähetyksen tutkittavaksi.
Sinnittelen tämän päivän kahdellla pussilla, onneksi löytyy yksi tonnikalapurkki ja kananmunia.
Tässä on hyvä puoli se, ettei kaappiin jää ainoatakaan keittopussia, jotka on alkaneet kyllästyttämään. Pääsee uusien makujen pariin ja uskon löytäväni miellyttäviä uusia ns.herkkuja, joita sitten hankin lisää.
  Vastaa viestiin
29.03.12, 19:50   #929 (linkki)
Johnny
(Vierailija)

Same same, but different. Paino samoissa, mutta olo mitä mainioin --> helppoo kuin heinänteko. JSJ:llä hienoa jatkumoa projektiin, oletko enemmän tarkka hiilareista vai kaloreista? Viikon ajattelin vielä painaa, pääsiäisenä sipasen juhlan kunniaksia hiukan lammasta ja lasin tai toisen punkkua :()

Tsemiä kaikille pussaajille!
  Vastaa viestiin
29.03.12, 20:10   #930 (linkki)
Easyykuinheinänteko
(Vierailija)

kiitoksia hyvästä ketjusta

Morjesta kaikille

kiitti hyvästä ketjusta, tässä tänään alotellu ACKD- easy dieettiä ja teidän jutuista on saanu paljon hyviä vinkkejä! Ketjun luettuani kävin heti ensimmäisenä ostamassa vedenkeittimen, tehosekoittimen ja tabascoa ruoanlaittoa helpottamaan :D Omat mitat 91,5/171 eli varaa taitaa olla tiputtaa monen monta kiloa.

Tsemppiä kaikille laihiksiin!
  Vastaa viestiin

29.03.12, 20:25   #931 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Bastaus Johnnylle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Johnny Näytä viesti
Same same, but different. Paino samoissa, mutta olo mitä mainioin --> helppoo kuin heinänteko. JSJ:llä hienoa jatkumoa projektiin, oletko enemmän tarkka hiilareista vai kaloreista? Viikon ajattelin vielä painaa, pääsiäisenä sipasen juhlan kunniaksia hiukan lammasta ja lasin tai toisen punkkua :()

Tsemiä kaikille pussaajille!
Heippa

Pyrin välttämään hiilareita. Tähän asti olen ollut hyvin tarkka myös kaloreissa, mutta nyt löysään hieman. Ruokapäiväkirjaa pitäen pidän kalorit kuitenkin miinuksella ja hiilarit alle jotain 60 g.
  Vastaa viestiin
30.03.12, 08:09   #932 (linkki)
satum84
(Vierailija)

pusseja myynnissä huutonetissä!

Haku - easy diet - Huuto.net
  Vastaa viestiin
30.03.12, 15:46   #933 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Kuulumisia

Aamulla kävin parturissa, aivan uusi malli hiuksiin, jollaista ei ole koskaan aiemmin ollut.
Tuntui siltä, että eri nainen istui parturin tuoliin ja jonkin ajan kuluttua eri nainen nousi siitä pois.
Postista hain starttipaketin ja valmistin thaikeiton, aluksi maistui aivan oudolta. Mausteinen, vahva keitto, joka loppujen lopuksi ei ollutkaan hullumpi maku-elämys.
Jääkaapissa tekeytyy suklaavanukas tai miksi se nyt muuttuukaan iltaan mennessä.
Kiva kun pääsee testaamaan uusia makuja, voi jopa olla, että tilaan toisenkin kerran samanlaisen ´salkun´
Lauantaina tai sunnuntaina puntaroin, selviää viikon tulos.
Hyvällä mielellä jatkan kuuria, en tunne kummempia hankaluuksia dieetin jatkamisessa.
  Vastaa viestiin
30.03.12, 16:14   #934 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Eilen illalla repesin syömään

Hei,
Illalla todellakin pääsi hirmuinen nälkä yllättämään!!
26.03 painoin 72,5 kg
27.03 painoin 72,3 kg
28.03 painoin 71,4 kg
28.03 painoin 71,4 kg
29.03 painoin 70,8 kg

Ja Tänä aamuna:
30.03 painoin 71,9 !!
Yritin varoa hiilareita, mutta kaloreita en juuri ajatellut.
Toivottavasti pelkkää nestettä kertyi kudoksiin. No nyt on taas täysi työ saada tilanne oikean suuntaiseksi.

Tästä kuitenkin oppii, ettei ole paljon varaa repsahtaa!
  Vastaa viestiin
30.03.12, 18:30   #935 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JSJ Näytä viesti
Hei,
Illalla todellakin pääsi hirmuinen nälkä yllättämään!!
26.03 painoin 72,5 kg
27.03 painoin 72,3 kg
28.03 painoin 71,4 kg
28.03 painoin 71,4 kg
29.03 painoin 70,8 kg

Ja Tänä aamuna:
30.03 painoin 71,9 !!
Yritin varoa hiilareita, mutta kaloreita en juuri ajatellut.
Toivottavasti pelkkää nestettä kertyi kudoksiin. No nyt on taas täysi työ saada tilanne oikean suuntaiseksi.

Tästä kuitenkin oppii, ettei ole paljon varaa repsahtaa!

Höpö höpö, älä välitä.
Olen itsekin tunnetusti välillä revennyt syömään sitä ja tätä, mitä tuosta, älä välitä.
Jotenkin sitä ensin vähän jotain maistaa ja sitten se vaan hassusti lipsahtaa, yht äkkiä tulee morkkis, että hei haloo mitä oikein teen.
Tiukkaa kuuria kun pitää, niin itseään piiskaa äärirajoille ja tulee sitten ns.ahminta.
Huomasin, ettei se oikeastaan tee mitenkään pahaa aineenvaihdunnalle, jotenkin vaan sellanen shokki, joka päivän parin päästä suoraansanottuna pakottaa painon laskusuuntaan.
Sitä jossain palstoilla lähes suositellaan, jos paino meinaa tiukalla kuurilla ollessa jumiutua paikoilleen, että pitäsi silloin syödä normaalia enemmän ja sitten uudelleen dieettiä jatkaa.
Ehkä joku toinen osaisi selittää mua paremmin.... :)

Mutta höpö höpö, älä itseäsi moiti.
Pistät pariksi päiväksi puntarin piiloon, sitten huomaat, että turhaan hätäilit.
  Vastaa viestiin
30.03.12, 21:08   #936 (linkki)
Vierailija123
(Vierailija)

Näin se on, että aivan turha hätäillä, jos joskus vähän repsahtaa ja syöminen ryöstäytyy käsistä. Eiköhän sitä tapahdu kaikille laihduttajille aina jossain vaiheessa.
Mullakin kun näin on tapahtunut, niin sitten vaan seuraavana päivänä palaa takas kuurille. Muutama päivän päästä paino on taas laskussa.

Mulla on nyt sellainen tilanne, että ihan sitä 12 viikkoa en jaksanut pelkästään pussitella.. 11, 5 viikkoa meni, mutta tänään lounaalla syöty jo kanan rintafile ja kasviksia. Joka päivä rupean nyt lisäämään normaalia ruokaa ja viimeistään ens viikolla lopetan pussittelun kokonaan.
  Vastaa viestiin
31.03.12, 08:09   #937 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Ei masennuta

Kiitos Helena 1 ja Vierailija123!

En kuitenkaan jätä päivittäistä punnitsemista, vaan jatkan.
Tilanne nyt:
26.03 painoin 72,5 kg
27.03 painoin 72,3 kg
28.03 painoin 71,4 kg
28.03 painoin 71,4 kg
29.03 painoin 70,8 kg
30.03 painoin 71,9 !!

Ja Tänä aamuna:
30.03 painoin 71,7 kg eli ehkä painoni on hieman laskussa taas. Tosin tuollainen lasku menee päivittäisen vaihtelun piikkiin, mutta eipähän ainakaan ole tullut lisää.
  Vastaa viestiin
01.04.12, 07:40   #938 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Paino pysyy samana

Hei!

Tilanne:
26.03 painoin 72,5 kg
27.03 painoin 72,3 kg
28.03 painoin 71,4 kg
28.03 painoin 71,4 kg
29.03 painoin 70,8 kg
30.03 painoin 71,9 !!
31.03 painoin 71,7
01.04 painoin 71,7

Ei siis vielä muutosta eilisestä. Tänään illalla kylään, joten voi tulla mässyilta!
Mutta sitten taas ruodussa Pääsiäiseen ja !!!
No Pääsiäisen jälkeen taas tiukka linja.
  Vastaa viestiin
01.04.12, 10:05   #939 (linkki)
Easyykuinheinänteko
(Vierailija)

hyvin on startannut

morjesta taas

kolmen vuorokauden jälkeen hyvin menee, missään vaiheessa ei oo oikeestaan ollut edes kunnolla nälkä. Odotin PALJON pahempaa. Keitotkin suhteellisen ok makuisia, vaikka eivät välttämättä siltä maistukaan mitä pussin kyljessä lukee, Esim pinaattikeitosta en pinaatin makua tunnistanut.

painot so far:
-> 29.3 ---- 91,5 kg
-> 30.3 ---- 90,2 kg
-> 31.3 ---- 88,8 kg
-> 1.4 ---- ei oo vaakaa kotona ja sali on sunnuntaisin kiinni eli huomenna vähä isompi punnitus.

kyllä tää tästä lähtee. kauankos tätä kuuria yleensä porukka vetää pelkillä pusseilla? ite aattelin noin paria viikkoa
  Vastaa viestiin
01.04.12, 10:16   #940 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Kuulumisia

Olen starttipaketista testannut jo pinaattikeiton, ajattelin käyttää kammotukset alta pois, aloittaa pahimmasta päästä. Normi pinaattikeitto jää hopealle tämän ED-keiton rinnalla, meni kakostelematta alas. Thaikeitto mausteikas, mutta ok. Suklaavanukas vähän ällön makuinen, ei mitenkään herkkua. Nam, kalakeitto aivan ihanaa, sekä hiukan epäilyttänyt aprikoosikiisseli taivaallista, mutta kylläkin aivan liian makeaa.
Näitä olen jo kokeillut, saa nähdä millaisia maku-elämyksiä seuraavat tuo.
Bufferi menee alas, ei mitenkään ihmeellisen makuinen.
Eilen innostuin mittaamaan vyötärön pahinta kohtaa, pettymys mikä pettymys.
Mistä vai onko mistään mun läskiä kadonnut, sentilleen tämä kauhea vararengas on samankokoinen kuin dieetin alussa.
Enpä taida aivan heti ottaa mittanauhaa käteen, pitää silmämääräisesti tutkailla, jos tulevaisuudessa suurin ja pahin läskimakkara alkaisi osoittaa pienentymisen merkkejä.
Läski mikä läski, en toki muuten olisikaan dieetillä.
Kävin aamulla varhain puntarilla, lukemat 81,3 kg
Viikossa on pudonnut 1,2 kg
Kaikkiaan pudotusta 6,4 kg
Olisin ikionnellinen jos vyötärö olisi kaventunut, mutta minkäs teet.
Eilisestä mittanauhan käytöstä ärsyynnyin niin paljon, että oksat pois.
Seuraava etappi on lähestyvän 80 kilon rajan rikkominen, en prkl periksi anna, jo on kumma jos tuo hyllyvä vararengas ei katoa. Olen sitä hävennyt ja piilotellut puseroilla, kerta olen sen syömällä saanut, niin kyllä se jollain konstilla siitä lähteekin.
Ei muuta kuin keittoja naamaan ja läskit liikkeelle.

Kesä päivä päivältä lähestyy, tsemppiä laihdutuskaverit !
  Vastaa viestiin

02.04.12, 07:21   #941 (linkki)
Ansku
(Vierailija)

uusi alku

Huomenta kaikki,

tänään koittaa uusi aloitus tarkoituksena pussitella 2-3viikkoa. Sitten tulee taukoa koska suuntaan viikon lomalle ja en halua pussitella siellä. Loman jälkeen suunitelmana on jatkaa ainakin jonkun aikaa pelkillä pusseilla ja sitten siirtyä vhh ruokavalioon.

Mulla on valikoimassa vaan muutama makea pussi, en niitä suolaisia saa alkas (harmillista). Ja koska kärsin laktoosivaivasta niin en kaikkia pysty edes kokeilemaan. Mutta makeilla siis mennään, toivomuksena saada taas painonpudotus uuteen vauhtiin, syksyllä meni jo niin kivasti kunnes repsahdin. Leipä on mun ongelma, se täytyy varmaan jättää ihan kokonaan pois..

Tsemppiä!!
  Vastaa viestiin
02.04.12, 12:19   #942 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Hei

Ihana aurinkoinen päivä.
Ihana odottaa pääsiäisen vapaapäiviä, koko keväänä ei ole ollut ylimääräisiä vapaita töistä.
Eilen rohkaistuin valmistamaan herkkusienikeiton, ajattelin niellä sen vaikka sisulla.
Hei.... sehän oli suorastaan hyvää, todella positiivinen yllätys.
Nam, ihan makustelin ja herkuttelin sen viimeistä pisaraa myöten.
Unohdin käyttää eilisen bufferin ja käytin sen nyt aamulla, liekö siitä mitään hyötyä?
Tsemppiä kaikille ja yritetään saada läskit liikkelle
  Vastaa viestiin
02.04.12, 14:09   #943 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Mässyilta siitä tuli!

Hei,

Mässyilta tuli. Oli herkullista vaapukkakermatäytekakkua, ja piti hän sitä maistaa, ja hyvää kun oli, niin otin lisää ja lisää.

29.03 painoin 70,8 kg
30.03 painoin 71,9 !!
31.03 painoin 71,7
01.04 painoin 71,7
02.04 panoin 72,0

Jotta tekemistä tuli lisää! Onneksi ei kuitenkaan kovin paljon.
  Vastaa viestiin
02.04.12, 17:00   #944 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Tilanteeni korjausyritys

Heipp,
Tänään olen jo syönyt hieman leipää, mandariinin, kalkkunaa, lihahyytelöä ja juustoa sekä pari lauasellista kaalkeittoa.
Kaloritaulukon mukaan se tekee 685 kcal. Nyt syön kahtena puolikkana Easy Diet juustokeiton; summaksi tulee tuolloin 849 kcal. Saas nähdä, mitä vaaka huomenna näyttää?
  Vastaa viestiin
03.04.12, 08:33   #945 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Pääsiäisen jälkeen taas täällä

Heippa!

Punnitsen itseni jatkossakin päivittäin, mutta kirjoitan tänne vasta Pääsiäisen jälkeen tai viimeistään kuun loppupuolella, kun olen taas (tarvittaessa?) pusseilla.

Tässähän on Pääsiäinen ja sitten vajaan viikon matka Keski-Eurooppaan, joten olosuhteet muuttuvat tilapäisesti kovasti.
  Vastaa viestiin
04.04.12, 13:25   #946 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Hei

Hu huu, missä kaikki pussittelijat?
Joka päivä kurkkaan, että onko kuulumisia kukaan kirjoitellut.

Kovin on vähentyneet starttipaketin pussukat, eilen laskin, etteivät taida riittää enää pääsiäsen yli. Täytyy huomenna kaupungilla käydessä joku pikku laatikko ostaa, ehkä kalakeitto tulee valituksi, sen mausta todella tykkäsin.
Kiisselit ovat jotenkin valjulta alkaneet maistua, herkästi jää paakkuja vaikka kuinka sekoittaisi.
Smoothiet olen joka kerta hyydyttänyt vanukkaaksi, hytisevää ja hytkyvää vanukasta jälkiruokakulhosta olen lusikoinut salkkareita katsoessa.

Ketositxejä ostin n.kuukausi sitten, aluksi testasin muutaman kerran, että tiesin päässeeni ketoosiin ja sitten ne ikäänkuin unohtui. Päivällä muistin nämä liuskat ja testasin, ihme ja kumma, että näin päivällä oli arvo 4 vaikka olen juonut paljon.
Yleensähän testi tehdään aamu-pisusta, olen varma että jos huomen aamulla testaisin, niin liuska näyttäisi vahvointa väriä.

Nyt pitää vaan pitää yrittää pysyä kiltisti pusseilla, etten sorru mussuttamaan herkkuja.
Itsekurin hyvänä tsemppaajana voin pitää...... puristan vatsamakkaraa, tuon pitäisi pienentyä :)
  Vastaa viestiin
04.04.12, 15:02   #947 (linkki)
Kati_H
(Vierailija)

Täällä ollaan

Ja ketoosissa myös. Sen kertoo meikäläiselle jo hengityskin...

Minäkin tykkään kalakeitosta, mutta pääsiäisenä meinaan syödä vähän lihaakin, kun tulee perheelle kokattua kuitenkin. Hiilarit meinaan itse jättää väliin ja tehdä lisukkeeksi ison salaatin.

Nyt on sellainen vaihe, että sujuu oikein mukavasti. Voimia ja energiaa riittää ja olen nukkunut tosi hyvin. Alku oli ihan karmeeta, ja toivon vaan että itsekuri säilyy eikä tarvitsisi enää aloittaa alusta...
  Vastaa viestiin
06.04.12, 07:20   #948 (linkki)
helena1
(Vierailija)

Huomenta

Huomenna punnistuspäivä,
toivottavasti ei tule huonoja uutisia.
  Vastaa viestiin
06.04.12, 11:31   #949 (linkki)
Ansku
(Vierailija)

pääsiäistunnelmia

Kävin puntarissa ja viime heinäkuusta tasan 10kg pudotusta!! :) Jotenkin en oo itse huomannut että niin paljon ois pudonnut, mutta kyllähän se kannustaa eteenpäin.

Oon siis ollut syksyllä yhden 2viikkoisen pusseilla ja nyt toistamiseen. Muun ajan olen koittanut noudattaa vhh-ruokavaliota. Se mikä ihmetyttää niin mulla paino ei nouse vauhdilla vaikka tulisikin pidempiaikaisia repsahduksia (ja niitäkin on ollut). Oon miettinyt josko tämä pussittelu saa aineenvaihdunnan käyntiin ja se auttaa pitämään kilot poissa? En tiedä, arvailuja vain..

Joka tapauksessa, kokonaistavoitteeseen matkaa vielä 15-20kg, en ole sitäkään tarkasti määritellyt. Tämä laihdutuskerta tuntuu erilaiselta, mulla on jotenkin rennompi asenne kuin aiemmin, en ole hampaat irvessä liikkeellä. Laihdutan sinne asti kunnes on hyvä olla, en niinkään tiukan kilokriteerin perusteella. Mulla on todella vahva tunne että onnistun! :)

Aurinkoista pääsiäistä kaikille!
  Vastaa viestiin
06.04.12, 13:49   #950 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Hups, mikä pudotus, onneksi olkoon.
Sulla on hieno asenne, rauhallisin mielin, ilman stressiä.
Olet sisäisestänyt tavan, joka pitää sun painon hallinnassa. Sitä taitoa jokainen tarvitseisi, eli kun on saanut tuloksia aikaan, niin ne tulokset myös tulisi pitää, eikä palata siihen painonnousuun vievään ruoikailutyyliin takaisin.
Itsekin olen sitä mieltä, että kun tavoite on saavutettu, niin paras keino.....
ainakin minulla olisi välttää näitä höttöhiilareita, eli painottaa vhh-ruokavalioon.
Mutta, mutta..... ensin täytyisi saada liikaläskit pois.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku Näytä viesti
Kävin puntarissa ja viime heinäkuusta tasan 10kg pudotusta!! :) Jotenkin en oo itse huomannut että niin paljon ois pudonnut, mutta kyllähän se kannustaa eteenpäin.

Oon siis ollut syksyllä yhden 2viikkoisen pusseilla ja nyt toistamiseen. Muun ajan olen koittanut noudattaa vhh-ruokavaliota. Se mikä ihmetyttää niin mulla paino ei nouse vauhdilla vaikka tulisikin pidempiaikaisia repsahduksia (ja niitäkin on ollut). Oon miettinyt josko tämä pussittelu saa aineenvaihdunnan käyntiin ja se auttaa pitämään kilot poissa? En tiedä, arvailuja vain..

Joka tapauksessa, kokonaistavoitteeseen matkaa vielä 15-20kg, en ole sitäkään tarkasti määritellyt. Tämä laihdutuskerta tuntuu erilaiselta, mulla on jotenkin rennompi asenne kuin aiemmin, en ole hampaat irvessä liikkeellä. Laihdutan sinne asti kunnes on hyvä olla, en niinkään tiukan kilokriteerin perusteella. Mulla on todella vahva tunne että onnistun! :)

Aurinkoista pääsiäistä kaikille!
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku