Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.05.12, 10:24   #1 (linkki)
Sivusta kauhistellut
(Vierailija)

Rinnat ja laihdutus - näin ne menevät

Olen sivusta saanut seurata kuinka 30-vuotiaan naisen rinnoille käy, kun hän innostuu laihduttamaan.

Tuttu 30-vuotias yhden lapsen äiti omisti ennen upeat (isot ja raskaat) rinnat eikä hän todellakaan ollut lihava, vaan sellainen todella sopusuhtainen ja muodokas (kapea vyötärö). Aasialainen tausta huomioiden hän oli todella povekas.

Sitten hän innostui hiihtämisestä ja hiihti päivittäin. Myös pallopeli tuli mukaan kuvioihin. Rahatilanteen takia hänellä ei hirveästi ollut varaa syödä ja paino putosi. Hän ei siis todellakaan ollut lihava tai edes sinne päinkään ennen urheiluinnostusta.

Kauhistuin, kun saunaillassa näin hänen tyhjiksi "luppakorviksi" menneet rinnat. Kyllähän niissä oli täytettä rintaliiveihin, mutta liivit riisuessaan sieltä valahti vain nahkapussit. Hän haaveili rintojen kohotusleikkauksesta. Muu kroppa oli ehkä aavistuksen hoikempi, mutta ei mitenkään parempi.

Miten tuossa nyt noin pääsi käymään?
Voiko hormonitoiminta muuttua tuossa iässä jotenkin?
  Vastaa viestiin
09.05.12, 16:59   #2 (linkki)
näin on ..
(Vierailija)

Rinnat on rasvaa joten kyllä katoovat ekaksi kun laihtuu.
  Vastaa viestiin
09.05.12, 17:28   #3 (linkki)
ri.itta
(Vierailija)

Olen yli 4-kymppinen ja kyllä sen laihtumisen ensiksi rinnoista huomaa. Niin on nyt ja niin on ollut ennenkin vaikka koskaan en ole tarvinnut kuin 5-6kg pudottaa kun normaalilukemien rajoissa on paino aina ollut.

Ei tarvitse vaakaan mennä tietääkseen että onko kiloja lähtenyt, riittää näet että kokeilee rintojen painoa käsillään.
  Vastaa viestiin
09.05.12, 22:16   #4 (linkki)
nainen.
(Vierailija)

Minulla ei ole rinnat rupsahtaneet, kylläkin pienentyneet. Olen 35, en ole synnyttänyt, se varmaankin vaikuttaa. Lähtöpaino oli normaalipainon rajoissa, nyt noin -5 kiloa. Olen aika tyytyväinen rintoihini, olen pitänyt niitä liian suurina aikaisemmin, nyt ovat sopusuhtaisemmat. Alkupaino 57-58 pituus 160 cm nyt 52,4 kg.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku