Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Klinikalla
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
29.06.05, 17:16   #1 (linkki)
nuorinainen
(Vierailija)

patti päässä

Löysin vasemman korvan takaa kummallisen muhkuran. Se on noin sormenpään kokoinen ja puolisen senttiä koholla ihosta, näkyy siis ihan selvästi peilistä. Patti on luun päällä, sattuu vähän, jos painaa voimakkaasti, ei muuten. Toisella puolella ei ole mitään vastaavaa.

Pitäisikö tuollaisesta huolestua? Mitään kipua ei ole ollut.
  Vastaa viestiin
29.06.05, 17:54   #2 (linkki)
iitu
(Vierailija)

Re: patti päässä

Itse kävisin näyttämässä lääkärille.voi olla ihan viaton rasvapattikin,mutta kannatee tarkistuttaa
  Vastaa viestiin
29.06.05, 17:54   #3 (linkki)
Iitu
(Vierailija)

Itse kävisin näyttämässä lääkärille,varsinkin kun on korvan takana.voi olla pelkkä rasvapatti,mutta hyvä olisi tarkistuttaa.
  Vastaa viestiin
29.06.05, 19:52   #4 (linkki)
nuori2
(Vierailija)

Mulla on kummankin korvan takana sellaiset patit, ovat imusolmukkeita ja lääkärin mukaan isolla osalla ihmisistä on vastaavat korvansa takana. Älä nyt ainakaan painele sitä.
Kannattaa kysyä lääkäriltä, että saat mielenrauhan, mutta oet varmasti ihan kunnossa!
  Vastaa viestiin
04.07.05, 16:19   #5 (linkki)
Minni
(Vierailija)

Minulla on samanlainen patti takaraivossa. On ollut jo yli vuoden. En ole näyttänyt lääkärille vielä, mutta ehkäpä mainitsen asiasta seuraavan kerran kun menen lääkärin vastaanotolle. Enpä usko, että on mitään vaarallista.
  Vastaa viestiin
04.07.05, 16:37   #6 (linkki)
Ja mullakin...
(Vierailija)

on 2 pattia rintalastan päällä ja pidän niitä kasassa C-75:lla!
  Vastaa viestiin