Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Klinikalla
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
21.08.07, 05:51   #1 (linkki)
Stressivatsa
(Vierailija)

Vatsatautia liikkeellä?

Töissä on aina niin kiire, että irtautuminen ruokatauolle on usein työn takana... Ja jos syömään pääsee, tietää ettei aikaa oikeastaan ole kuin muutama minuutti ja sen aikana tulee hotkaistua eväät.
Lisäksi stressaan tästä kiireestä ihan mielettömästi muutenkin ja vatsa on usein ehkä juuri sen vuoksi kipeä.
Nyt viikko sitten perheessäni oli minulla ja muksulla vatsa sekaisin. Lapsella se kesti päivän, minulla on jo viikon ollut tosi huono olo. Yhden päivän olin tämän vuoksi töistä pois.
Vatsa kurisee kokoajan, on välillä täysin sekaisin (vettä vaan), kipristelee, ruoka ei maistu.
Onko muilla ollut tällaista pitkittynyttä vatsatautia vai onkohan tämä nyt ihan minun oma juttu, stressistä johtuvaa?
  Vastaa viestiin
21.08.07, 14:39   #2 (linkki)
meelis
(Vierailija)

voi olla kumpaa vaan.. Kokeile maitohappobakteerituotteita, saa apteekista ja tietty gefilusmaitotuotteita ihan kaupasta, ja jos ei auta niin mene lekuriin, sillä voi olla, että tarvitset Nexium-kuurin. Auttaa ärtyneeseen vatsaan ja jopa alkavaan vatsahaavaan. Tärkeää olisi myös tuon stressin katkaisu välillä!
  Vastaa viestiin
21.08.07, 14:41   #3 (linkki)
kokkinen
(Vierailija)

asutko jyvässeudulla.. nythän on juomavedestä löydetty kolibakteeria, kaikki juomavesi pitää keittää.
  Vastaa viestiin