| |  | |
19.12.07, 15:21
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Sitkeä elohiiri
Toisen silmän alla ollut elohiiri jo viikon verran. Eihän ne yleensä kestä ku hetken. Onko muilla jatkunut noin pitkään? Pitikö hankkia jotain lääkettä siihen tms?
| |
| | |
20.12.07, 08:08
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
On ollut joskus useita viikkojakin, mutta silloin on yleensä myös takana liikaa valvomista.
| |
| | |
21.12.07, 21:13
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minullakin on joskus ollut elohiiri silmäkulmassa viikkokausia. Kannattaa syödä kuuri magnesiumtabletteja, jos tuo vaiva alkaa häiritsemään. Itse olen päässyt magnesiumilla eroon sitkeästä elohiirestä.
| |
| | |
23.12.07, 20:09
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
B vitamiinikuuri
| |
| | |
25.12.07, 22:52
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itselläni oli joskus elohiiri melkein pari kuukautta - hermo meinas mennä ja soitin lekurillekin, joka totesi, ettei mitään poppakonstia ole; menee ohi sitten kun on mennäkseen. Yleensä stressi tai väsymys syynä. Kyllä se siitä =)
| |
| | |
11.03.08, 18:17
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Jullex Toisen silmän alla ollut elohiiri jo viikon verran. Eihän ne yleensä kestä ku hetken. Onko muilla jatkunut noin pitkään? Pitikö hankkia jotain lääkettä siihen tms? | minulla on ollut elohiiri jo yli puolitoista viikkoa oikean silmän alla..nykiminen käy oikeasti hermoilleni ja kaveritkin huomauttelevat.oisko jotain hoitoa?
| |
| | |
11.03.08, 19:05
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla oli toisessa silmässä elohiiri monta kuukautta. Oli tosi raivostuttava!! Mutta meni loppujen lopuksi ohi itsestään ja vihdoinkin!! Suosittelen vaan malttia..
| |
| | |
11.03.08, 20:48
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
mulla oli kerran pari viikkoa, syyna todennakoisesti kova (tyo)stressi. kun se helpotti, havisi elohiirikin.
| |
| | |
11.03.08, 23:01
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Yksi aiheuttajakandidaatti voi myös olla kilpirauhasen vajaatoiminta:
http://www.kilpirauhas.info/foorumi/viewtopic.php?t=5833&highlight=elohiiri
| |
| | |
11.03.08, 23:02
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
lisää oireista:
http://www.kilpirauhas.info/foorumi/viewtopic.php?t=5
| |
| | |
12.03.08, 14:53
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Magnesium Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vaiva Minullakin on joskus ollut elohiiri silmäkulmassa viikkokausia. Kannattaa syödä kuuri magnesiumtabletteja, jos tuo vaiva alkaa häiritsemään. Itse olen päässyt magnesiumilla eroon sitkeästä elohiirestä. | Minä myös sain avun syömällä Magnesium Plus tabletteja, elohiiri oli kestänyt muutaman viikon, mutta loppui kun otin ko tabletteja. | |
| | |
12.03.08, 21:29
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo, mäkin yritin häätää elohiirtä magnesiumtableteilla, mutta ne pisti vatsan ihan sekasin. Ei kaikilla tee sitä.
| |
| | |
13.03.08, 15:43
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
^Oliko ne kamalan vahvoja tabletteja? Kannattaa aloittaa pienemmällä annoksella ja ihan pikkuhiljaa lisätä. Ei kannata heti kylmiltään alkaa käyttään kauhean vahvaa määrää mm. just sen mahdollisen ripulin takia.
| |
| | |
14.03.08, 10:53
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | B-vitamiin
Mulla oli kerran yli kuukauden elohiiri silmässä. Meinasin tulla hulluksi!
Silmä alkoi jo ärtymään ja lääkäri määräsi mietoa Diapamia lihaksia rentouttamaan. Olin siihen aikaan herkkä saamaan esim. `suonenvetoa`=lihaskramppeja muutenkin. Aloin syömään B-vitamiinia ensin hiusten hyvinvoinnin takia, kun kuulemma auttaa siihenkin. Mutta B-vitamiini on auttanut myös lihasten nykimisiin, elohiiriin ja kramppeihinkin.
Diapam oli kyllä hyvä ensiapu.
| |
| | |
25.03.08, 19:14
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
no ostin sitten niitä mangesium tabletteja kun niitä on niin monesti täällä ja muuallakin kehuttu.Olen syönyt nyt niitä about.2 viikkoa,yhden päivässä, mutta ei tunnu tehoavan! Pitäisikö syödä enemmän päivässä tai jotain? Mikä auttaa?! oire on nyt jo vaivannut n.kuukauden ja en mitenkään muuten hermostunut ole ollut paitsi tämän takia..häiritsee vaan niiiiiiiiin pirun kovasti! Ei kestä!!! | |
| | |
26.03.08, 08:48
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sain silmälääkäriltä ohjeen kokeilla myös kalkkitabletteja elohiireen, se neuvo toimi minulla. Niin ja väsymys ja silmien siristely pahensi tilaani, siihen auttoivat sitten uudet rillit. Näin pimeään aikaan silmät joutuvat kovalle, pimeäajo ja tietsikatyö rasittavat nekin.
| |
| | |
08.02.10, 15:05
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | sitkeä elohiiri
Saattaa liittyä elimistön happotasapainoon. Itse huomasin, että syömällä sitrushedelmiä sain elohiiren loppumaan. Apteekissa on Valmarin-nimistä liuosta, joka vaikuttaa happo/emäs -tasapainoon ja ajattelinkin ostaa tuota varalle, jos elohiiri toistuu.
| |
| | |
10.02.10, 14:55
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Elohiiret silmissä tai muissa lihaksissa (lihasvärve) esim. raajoissa ilmenevät myös kosteusvaurioissa tiloissa oleskelevilla.
| |
| | | | |