| |  | | |
23.09.11, 09:07
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | tyly lääkäri Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aikiunen pelkuri tiedän miltä tuntuu kun pelkää, kävin itse ogelin hammaslääkäreissä. Hammaslääkärini oli suomea puhuva virolainen hammaslääkäri. He hoitaa joka toinen viikko lapsia virossa ja joka toinen viikko pelkopotilaita helsingissä. Osaavat käsitellä lapsia ja pelkopotilaita todella hienosti ja kaiken lisäksi hygienistillä on käytössä otsonilaite jolla saa alkavat reijät pysäytettyä kokonaan poraamatta, ei tuntunut miltään. Mainio ja edullinen paikka. |
itse kävin samalla virolaisella mies hammaslääkärillä enkä todellakaan voi suositella
| |
| | |
03.10.11, 23:22
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Virolainen
Käy sillä naisella.
| |
| | |
05.10.11, 14:27
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) | kauhistunutr Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja UFo Kylläpäs kuulostaa kammottavalta kokemukselta! Onneksi sentään eivät vetäneet pois sitä tervettä hammasta. |
hymyhuulet hammaslääkäri kari koskinen samaa kaliberiä. tyly , töykeä. en menisi toista kertaa
| |
| | |
06.10.11, 10:49
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja missä ammattitaito hymyhuulet hammaslääkäri kari koskinen samaa kaliberiä. tyly , töykeä. en menisi toista kertaa |
Onko Hymyhuulet Tampereella? Minulla siellä aikoinaan hammaslääkäri nainen pilasi hampaan kun ei osannut tehdä juurihoitoa. Porasi koko ison poskihampaan alle ientason ja laittoi kruunun päälle mitä ei osannut sitäkään tehdä. Lopulta kun kruunua oli vaihdettu 3 kertaa, niin kun ei pysynyt kiinni, oli tulehtunut jo pahasti ja koko hammas piti poistaa ja laittaa implantti. Että varokaa kokemattomia hammaslääkäreitä!!!!
| |
| | |
12.10.11, 10:44
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | hammastarkastus -50% Helsingissä
Tässäpä vinkki niille, jotka tarvitsevat vuosittaista hammastarkastusta: Hammastarkastus -70% | |
| | |
08.11.11, 18:56
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | Hampaat kuntoon Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikimii | Megaklinikalla on terveyskeskusta vastaavat hinnat ja he hoitavat yleensä kerralla kaikki tarvittavat asiat. Hoitopaikka on Kampin ostoskekuksessa. Kannattaa käydä kurkkaamassa. | |
| | |
16.11.11, 01:15
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | Megaklinikan hinnat Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puhtaat hampaat Megaklinikalla on terveyskeskusta vastaavat hinnat ja he hoitavat yleensä kerralla kaikki tarvittavat asiat. Hoitopaikka on Kampin ostoskekuksessa. Kannattaa käydä kurkkaamassa. |
Jos teillä on hammaskipu, niin megaklinikkaa ei kannata kokeilla. Niillä maksaa juurihoito tupla kun muissa yksityisissä. Ne pikkupaikat ja poistot on edullisia, mutta kun et voi tietää tarvitaanko juurihoitoa. Eli ne huijaa sisäänheittohinnoilla, yhden pinnan paikka, edullinen, mutta jos tarve juurihoitoon niin käytännössä kaikki yksityiset stadissa ovat halvempia. Ihmettelen ettei kuluttaja-asiamies ole puuttunut asiaan.
| |
| | |
21.11.11, 22:04
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) | En suosittele Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja marsku Citystä on monenlaista mielipidettä, mutta itse hammaskipuisena päätin taannoin astua ensimmäisestä hammaslääkärin ovesta sisään, joka vastaan tulee. Oma hammaslääkäri oli lomilla. City tuli vastaan ja voin sanoa, että ainakin silloin minulle tarjottu lääkäri Timo Suojärvi on ollut todella erinomainen, tarkka, asiallinen ja huumorintajuinen. Hän tosin lähti ehdottamaan ehkä vähän isompaa remonttia, kun itse ajattelin ja rahaa on palanut. (Huomenna menen kahden hampaan poistoon, jonka tekee kirurgi ja sitten implantteja asentamaan.)
JOs on ollut jotain ongelmaa, esim. hammas lohjennut tai jossain hampaassa hoidon jäljiltä terävä reuna, niin aina on voinut kävellä ovesta sisään ja ilmoittaa asian. Hetken päästä on löytynyt vapaa lääkäri. Vaikka hammaslääkäriasema ei ole ollut halvin, niin maksan mieluusti sijainnista, joustavuudesta ja palvelun monipuolisuudesta. (Omalle hammaslääkärille en enää mennyt takaisin). | Itse en suosittele erikoistuvaa hammaslääkäri Timo Suojärveä. Häneltä puuttuu mielestäni kyky suhtautua potilaaseen yksilönä. Huumorintajusta ei näkynyt kyllä merkkiäkään eikä juuri potilaan kuuntelusta vaivojen synnyn osalta. Jos haluat lääkärin, joka kuuntelee sinua, eikä ole niin statuskeskeinen, niin silloin valitse joku muu lääkäri kuin ko.
| |
| | |
29.11.11, 13:07
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) | eihän sun ole pakko Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alcapone Jos teillä on hammaskipu, niin megaklinikkaa ei kannata kokeilla. Niillä maksaa juurihoito tupla kun muissa yksityisissä. Ne pikkupaikat ja poistot on edullisia, mutta kun et voi tietää tarvitaanko juurihoitoa. Eli ne huijaa sisäänheittohinnoilla, yhden pinnan paikka, edullinen, mutta jos tarve juurihoitoon niin käytännössä kaikki yksityiset stadissa ovat halvempia. Ihmettelen ettei kuluttaja-asiamies ole puuttunut asiaan. |
Mennä sinne sitä juurihoitoa sitten teetättämään!
| |
| | |
19.12.11, 21:34
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei kaikki!
Minäkin suosittelen Ogelin hammaslääkäreitä Helsingin Oulunkylässä!
Kävin Merja Heikkilällä ja oli erittäin positiivinen kokemus. Suosittelen hammaslääkäriä pelkääville! Itse olin ensin ihan paniikissa, mutta kaikki meni todella hyvin.
| |
| | |
10.02.12, 11:35
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei!
Suosittelen lämpimästi Hammashaltiat -paikkaa Kaisaniemessä. Ite olen käynyt niin kunnallisella, YTHSllä kuin useimmilla yksityisillä ja tämä oli kyllä ihan paras. Nauratti vaan, että kaikkea turhaa runnomista ja poraamisvihlontaa (puudutuksesta huolimatta) sitä onkin kärsinyt, kun toi olisi ollut vaihtoehtona. :) Edes puudutuspiikki ei nipistänyt, koska käyttivät puudutusgeeliä siihen kohtaan. Myös henkilökunta oli ihan eri luokkaa kun mihin olin tottunut. (Naama vielä puuduksissa, joten puhun tuoreesta kokemuksesta. :D )
Toinen, jos jaksaa lähteä pidemmälle matkaamaan, on Järvenpäässä hammaslääkäriasema Janne. Siellä tehtiin juurihoito ja valehtelematta ei sattunut (edes vähän) missään vaiheessa (toki puudutukset oli). Oli kyllä hintatasoltaan ehkä hivenen yläkanttiin.
Hammashaltiat oli oman käsitykseni mukaan edullinen/keskihintainen. Kolmen pinnan paikkaus puudutuksineen + lääkeaine jne. oli kelakorvaukset vähennettynä n.120 ja lääkäri ja hoitaja olivat todella mukavia. Ovat ilmeisesti erikoistuneet pelkopotilaisiin, mikä selittänee tuon "vähän" helläkätisemmän tavan hoitaa.
| |
| | |
29.02.12, 20:43
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvä hammaslääkäri
Hei,
Hyvä hammaslääkäri, jolla olen käynyt on Hannu Paldán, joka työskentelee Tapiolassa Dentria- nimisessä hammaslääkärikeskuksessa. Hannu on ehdottomasti paras koskaan tapaamani hammaslääkäri kaikista seuraavista syistä:
1) äärettömän palvelualttius ja kertakaikkisen sympaattinen
2) erinomainen asiantuntevuus ja työn laatu (käyttää tarkastuksiin aina 30min aikaa ja katsoo jokaisen hampaan kunnolla - hammaslääkärien pelkissä tarkastuksissakin voi olla huimia eroja!)
3) osaamista perushammashoidosta kirurgisiin implantteihin
4) selostaa aina, mitä on tekemässä, varmistaa ettei ole kipua ja varoittaa aina etukäteen: "jos tuntuu pientä kipua niin...nyt". Puudutuksissa kipu johtuu lähinnä sitä että puudutusaine pistetään liian nopeasti jolloin aiheutuu painetta.
5) klinikka on tilava ja siisti, koneet uudenaikaisia ja hygienia korkeatasoista.
6) vastaanottoaikoja saa aina samalle tai vähintään seuraavalle viikolle
Voin siis lämpimästi suositella!
Täältä voi varata aikaa:
Hammaslääkärikeskus Dentria, Tapiola Dentria - röntgen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pelkuri Nyt olisi akuutti tarve päästä hammaslääkäriin, oma monivuotinen hammaslääkäri on jäänyt eläkkeelle. Tietääkö joku, vaihteleeko hammaslääkärien taksat kovasti?
Haussa Helsingin alueelta sympaattinen, ei yli-kallis hammaslääkäri. Vihaan ja pelkään hammaslääkärikäyntejä, mutta nyt alahammas on alkanut oireilla pahasti. | | |
| | |
02.03.12, 09:34
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KTM Hei,
Hyvä hammaslääkäri, jolla olen käynyt on Hannu Paldán, joka työskentelee Tapiolassa Dentria- nimisessä hammaslääkärikeskuksessa. Hannu on ehdottomasti paras koskaan tapaamani hammaslääkäri kaikista seuraavista syistä:
1) äärettömän palvelualttius ja kertakaikkisen sympaattinen
2) erinomainen asiantuntevuus ja työn laatu (käyttää tarkastuksiin aina 30min aikaa ja katsoo jokaisen hampaan kunnolla - hammaslääkärien pelkissä tarkastuksissakin voi olla huimia eroja!)
3) osaamista perushammashoidosta kirurgisiin implantteihin
4) selostaa aina, mitä on tekemässä, varmistaa ettei ole kipua ja varoittaa aina etukäteen: "jos tuntuu pientä kipua niin...nyt". Puudutuksissa kipu johtuu lähinnä sitä että puudutusaine pistetään liian nopeasti jolloin aiheutuu painetta.
5) klinikka on tilava ja siisti, koneet uudenaikaisia ja hygienia korkeatasoista.
6) vastaanottoaikoja saa aina samalle tai vähintään seuraavalle viikolle
Voin siis lämpimästi suositella!
Täältä voi varata aikaa:
Hammaslääkärikeskus Dentria, Tapiola Dentria - röntgen |
Voin suositella City Hammaslääkäreitä Helsingin keskustassa ja Jaakko Palmujokea. Asiansa osaava, mukava ja ystävällinen. Ottaa huomioon jos pelottaa ja hoitaa hyvin, kertoo aina mitä on tekemässä ja vastaa kysymyksiin selkeästi. Kysyy esim hammasta poratessa vihlooko ja onko kaikki ok. Itse käyn hänellä vakituiseen, niin aina pääsen jos tulee joku kiireellinen juttu. Taitaa myös implanttihoidot ja kruununlaitot ja juurihoidot erinomaisesti. Implantit siis toki laittaa kirurgi (samassa paikassa voin suositella Ilkka Kallelaa), mutta kruunun teko implanttiruuviin ja jälkihoidot Jaakko taitaa.
| |
| | |
17.03.12, 16:40
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) | Hammaslääkäri Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pelkuri Kävin joku aika sitten Helsingissä Temppeliaukion hammasklinikalla (Stoma), jossa sain ensiluokkaista hoitoa. Hammaslääkäri oli Masamitsu Amemori (puoliksi japanilainen), nuori ja näppärä lääkäri. Selitti mitä tekee, kertoi kustannuksista suoraan ja antoi muutenkin hyvän vaikutelman. Paikalle oli vähän hankala löytää, muuten +++ |
Kävin Masamitsun vastaanotolla vuonna 2011 enkä suosittelepaikkaa. Nimimerkille 'pelkuri' on varmaankin tehty jotain helppoa, koska vaikesta hän ei kyennyt selvitymään. Osa epäonnistumiseta lankeaa myöskin saman firman toimitusjohtajan kontolle, koska hän ohjasi liian vaikean tapauksen Masamituslle, mutta kauheaa oli ja vieläkin on suussa hänen epäpätevän hoidon seuraukset.
| |
| | |
17.03.12, 18:49
|
#65 (linkki)
| | (Vierailija) | Hammashoito Suomessa
Kaikkein väkivaltaisimpia minun hammashoidossa ovat olleet Christian Lindqvist ja Lea Tammelin
sekä Lindqvistin juoksutyöttö Sirpa Arte. Lindqvist päättävässä asemassa Kirurgisen sairaalan Leukakirurgisen poliklinikan johtajana, Lea Tammelin oikojalääkärinäni ja Sirpa Arte, Lindqvistin valitsemana totuudenvastaisena todistajana.
Tittelit varmaan hämäävät nyt jokaista lukijaa. Nämä eivät voi olla väärässä koskapa heillä on niin hienot tittelit. Nämä ihmiset ovat hammashoidon ammattilaisia. Olen ollut näiden ihmisten hoidossa. Nämä ihmiset tietävät, että ovat aihuttaneet virheen. Ja olen alusta lähtien vuodesta 1994 yrittänyt saada heitä oikaisemaan hoidossa aiheutuneen virheen.
En ole onnistunut siinä. Näiden ihmisten jälijtä hampaistoni tilanne on huono. Asia vain on niin, että hampaat oikojalääkäri Tammelinin toimiesta jätettiin väärään asentoon ja Lindqvist päättävänä ihmisenä ei alkanut korjaamaan asiaa.
Kokemukseni mukaan näiden ihmisten moraali on heikko. Televisiossa esitettiin ohjelma Christian Lindqvistista 1990-luvulla, jossa epäiltiin hänen moraliaan. Potilasvakuutusyhdistys, johon voi valittaa, on mielestäni vain näiden lääkäreiden asianajaja. Suomessa ei ole potilalla oikeuksia.
| |
| | |
29.03.12, 17:07
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) | hammaslääkärikokemus
Tilkan hammasklinikka Mannerheimintiellä: EN SUOSITTELE, jos haluat hyvää asiakaspalvelua ja loppuun asti saatettua hoitoa!
Olin juurihoidossa Tilkan hammasklinikalla osoitteessa Mannerheimintie 164a. Itse juurihoito suoritettiin lääkärin puolelta huolella. Sain itselleni jatkoajan, jonka yhteydessä oli puhe arvioida miten tilanne on edennyt.
Menin tänään, (29.3) ajanvarauskortin mukaisesti Tilkkaan kortissa ilmoitettuun aikaan. Tarkastusaikaa ei löytynyt koneelta ja ilmoittautumisluukulla ollut työntekijä totesi ilman minkäänlaista pahoittelua tai mielenkiintoa selvittää asiaa tarkemmin, ettei mun varausta nyt vaan löydy ja sillä selvä. Hän kysyi, että olinko kirjoittanut ajanvarauskortin itse! Näytin korttia ja sain vakuutella, että se on annettu minulle viimeisen juurihoitokerran yhteydessä täytettynä ja lääkäri on tuolloin todennut, että on tarpeen vielä varata tämä aika.
Ajanvarauskortttiin oli jätetty tyhjä kohta hoitavan lääkärin kohdalle. Ilmoittautumisessa ollut henkilö totesi moneen otteeseen, että minun pitäisi itse muistaa hammaslääkärin nimi. Hän oli töykeä, ei pahoitellut tai ehdottanut miten nyt toimia, kun lääkärin kanssa sovittu tapaaminen ei toteutunutkaan, osoitti vain käytöksellään ovea! Sain siis Tilkasta palvelua, jota ei hammaslääkärin vastaanotolla sovitun hoitosuunnitelman ja ajanvarauksen mukaan suoritettu loppuun. Kummallista, eikä herättänyt luottamusta käyttää Tilkan hammasklinikkaa jatkossa.
| |
| | | | |