| |  | |
23.05.08, 20:19
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kipu lonkassa/nivusissa/alamahassa?
Onkohan kellään kokemusta mistä voisi johtua? Minulla on ollut jo kohta 2 kk kipua oikean lonkan seudulla. Välillä kipu on ollut pahempaa, välillä on ollut melkein pois. Ajattelin että on tulehtunut rasituksessa ja siitä otettiin ultra ja röntgen, mutta mitään vikaa ei löytynyt, esim lonkan limapussin tulehdusta, bursiittia ym.
Viime aikoina kipu on ruvennut tuntumaan/säteilemään enemmän ja enemmän lonkasta alamahalle ja nivusiin. Lisäksi vessassa ramppaaminen on tiheentynyt, vaikka muutenkin saan usein rampata, mutta nyt on ollut ihan mahdottomona viikon verran. Mitään kirvelyä ym ei virtsatessa ole. Kun ultra ja röntgen oli puhtaat, voiko kipu johtuakin jostain virtsaputkesta tai muusta eikä lonkasta, mutta kipu vaan tuntuu siellä? Kenelläkään kokemusta tälläisestä?
| |
| | |
23.05.08, 21:26
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onko lannerankaa ja ristisuoliluu niveliä koskaan kuvattu? Voisi varmuuden vuoksi kuvata. Voisi myös kokeilla pstää lonkan limapussiin kortisoni-injektion ja katsoa, onko vaikutusta kipuun. Suosittelen yksityiselle ortopedille hakeutumista asian selvittämiseksi.
| |
| | |
23.05.08, 21:48
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itselläni oli tuon kaltaista kipua (vihlontaa ja "kuumia nauloja") reilu vuosi sitten. Minultakin kuvattiin lonkat (ei vikaa) ja gynelläkin ramppasin - diagnoosi oli "ehkä itsestään puhjennut munasarjakysta". Kivut liikkuivat paikasta toiseen ja säteilivät selkäänkin mutta ikinä ei selvinnyt varsinaista syytä. Lopuksi kävin naprapaatilla ja fysioterapeutilla. Fysioterapeutti ei löytänyt myöskään vikaa mutta naprapaatti avasi nikamalukon ristiselästä ja ihme kyllä oireet hävisivät jonkin ajan kuluttua. Oireisiin liittyi myös se etten enää pystynyt nukkumaan lempiasennossani eli vatsallani - silloin sattui oikealle alavatsaan tosi pahasti.
| |
| | |
24.05.08, 01:29
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Rajua mipua
Vähän samanlaisia oireita yli 4 kk. Apua en ole saanut. Lonkan ympäri ikään kuin tiukka vanne.Koskee kovasti, joudun nilkuttamaan. Hetkeksi vaiva helpottaa ja pohkeeseen sattuu todella kovasti. Kavelystä ei tule mitään. Taas tänä aamuna jalkaterä niin arka, että vessareissu pani vedet silmiin.
En voi kantaa edes kauppakassia.Kaikki nostaminen on ihan liikaa. Olen syönyt vahvoja lääkkeitä, mutta tilanne ilman diagnoosia kroonistunut.
Neljännen ja viidennen nikaman välilevy on rappeutunut ja sinä on prolapsi ja nikamat siirtyneet 1, 5 cm. Johtuisikohan siitä?. Lääkäri ei osannut sanoa.
Joskus taas koskee selkää kovin. Ihan kuin luutua väännettäisiin tiukasti kuivaksi ja se luutu olisi selkäni. Jotain pitäisi keksiä, mutta en tykkää juosta joka paikassa.Istuminen on kaikkein kamalinta.
| |
| | |
24.05.08, 17:09
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
No olipa mukava ;) lukea vaivoistanne. Itse kärsin samanlaisista vaaivoista, mutta minulla on lonkka, nivunen, reisiluu ja sääri mielettömän kipeitä. Tuntuu kuin luihin koskisi ja kovaa. Minulla se ilmenee erityisesti levossa. Kun nousen ylös aluksi on hiemen klenkka mutta sitten jalka vertyy ja pystyn kävelemään vaikka miten pitkiä matkoja. Käyn lenkille 3-4 kertaa viikossa n. 7-8 kilomeriä. Siinä se ei haittaa kipu ollenkaan. Antaas olla, kun käyn levolle silloin alkavat säryt. Uni on huonoa kun pitää vähän väliä etsiä hyvä asento, missä ei särkisi. Minulla on vasen jalka se ongelma. Mutta muutama kuukausi sitten oli oikea jalka. Nyt se on ok ja kipuilu on vasemmassa. Lääkäri ei osannut kertoa, että mistä moinen johtuu. Opasti fysioterapeutille. Onkos muita vammaisia samoilla vaivoilla? Kertokaa onko teille tehty diaknoosi ja mikä se mahtaisi olla?
| |
| | |
27.05.08, 14:18
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse olen löytänyt syyn vaivoihin, nivus, reisi sääri-särkyihin. Tutkinut kaikki mahdolliset netistä ja nyt luulen että syy löytyi:
http://www.kaypahoito.fi/kh/kh_julkaisu.NaytaArtikkeli?p_artikkeli=sll21362
Lukasepas läpi. Jospa siitä löytyisi sinullekin apu ja selitys oudoille kivuille. aiheesta löytyy paljon tietoa googlaamalla.
| |
| | |
29.06.08, 19:29
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | älä odota,että
Jos sinulla on kipuja edellä kuvatuilla alueilla, älä odota, että fysioterapeutit ja lääkärit mokomat ongleat osaisivat hoitaa, vaikka kuinka "rautalangasta oireesi"kuvaisit tai vaikka vartalostasi näkyisi selkeästi virheasennot!!!
Itse olen taistellut vamman jälkeen oikeudesta saada kyseessä olevilta erinomailta asiantuntijoilta hoitoa ---tuloksetta.Selkeät näkyvät oireet vammamekanismin pohjalta olivat näille em. ammattilaisille mahdoton yhtälö ratkaista ja hoitaa.
On olemassa osaavaa hoitoa: koulutetut kiropraktikot ja osteopaatita sekä perinteiset hierojat.
Älä suostu syömään yhä vain vahvempia kipu- ja psyykelääkkeitä, joita nämä asiantuntijat määräävät, kun eivät osaa muutakaan.
Nim. kokemusta on, mutta onneksi en alistunut näiden niin sanottujen huippuammattilaisten kertomuksiin -totuus tulee aina esille
| |
| | |
22.01.09, 16:19
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Samat oireet
Saiko Karoliina mitään lisätietoa ongelmastaan? Itselläni on ollut aivan samat oireet. Tänään olisi nivusalueen ultra. Epäilty kystaa ja bursiittia jne.
| |
| | |
27.01.09, 18:33
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | samaa ongelmaa.
Itselläni on ollut samankaltaista lonkkakipua myös. Ortopedi, ylieslääkäri ja useat fysioterapeutit katsoneet mutta eivät ole osanneet auttaa. Itelläni vyyhti alkoi purkautua polvien alkaessa reistailla, jopa leikkaukseen jouduin kun epätasainen kuormitus alkoi olla nivelille sietämätöntä. Kipua nilkoissa,polvissa, lonkissa ja selässä, kuulostaako tutulta? Vessassa sai ravata 10min välein ja kuukautiset tuli harvoin. Painoa enemmän toisella jalalla ja toiminnallinen jalkojen pituusero. Tästä jalat tietysti rasittuivat epäsymmetrisesti ja tämänäkyi lihaksissakin. Toinen jalka ikäänkuin osoitti nilkasta sisäänpäin, mutta selällä maatessa lonkka retkotti auki ihan holtittomasti. Ei kovin hyvä asento liikkuvalle ihmiselle. Mutta, minäpä löysinkin auttajan vaivaani, yhden kansanparantajan, joka osaa siirtää lonkkaluun päälle nousseen jänteen takaisin paikalleen. Pohjois-Suomessa vaikuttaa hän ja on tosi taitava. Kunhan nyt saisin vaan pysymään paikallaan tuon jänteen. Tosin positiivista on, että polvien kivut ja itsestään tullut bursiitti ovat alkaneet parantua heti kun on saanut jalat symmetrisesti toimimaanja portaissakävelykään ei satu! Länsimainen lääketiede ei ilmeisesti tämän hetkisillä menetelmillään vain osaa kaikkia virheasentoja todeta tai hoitaa. Avarakatseisimmat lääkärit ja fyssarit myöntävät tämän itsekin. Voi kun sais yhteistyötä eri hoitavien tahojen välille, tuki- ja liikuntaelinongelmat saataisi paremmin hallintaan.
| |
| | |
30.08.10, 19:05
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitoksia Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja klenkkaaja No olipa mukava ;) lukea vaivoistanne. Itse kärsin samanlaisista vaaivoista, mutta minulla on lonkka, nivunen, reisiluu ja sääri mielettömän kipeitä. Tuntuu kuin luihin koskisi ja kovaa. Minulla se ilmenee erityisesti levossa. Kun nousen ylös aluksi on hiemen klenkka mutta sitten jalka vertyy ja pystyn kävelemään vaikka miten pitkiä matkoja. Käyn lenkille 3-4 kertaa viikossa n. 7-8 kilomeriä. Siinä se ei haittaa kipu ollenkaan. Antaas olla, kun käyn levolle silloin alkavat säryt. Uni on huonoa kun pitää vähän väliä etsiä hyvä asento, missä ei särkisi. Minulla on vasen jalka se ongelma. Mutta muutama kuukausi sitten oli oikea jalka. Nyt se on ok ja kipuilu on vasemmassa. Lääkäri ei osannut kertoa, että mistä moinen johtuu. Opasti fysioterapeutille. Onkos muita vammaisia samoilla vaivoilla? Kertokaa onko teille tehty diaknoosi ja mikä se mahtaisi olla? |
Itsellä ihan samanlailla, lonkka, nivunen, reisi ja sääri todella kipeänä ja varsinkin juuri levossa. Olen ehtiny kaikki leukemiat sun muut murehtia (ei ehkä kannattaisi jokaista vikaa googlettaa), nyt tehtiin verikokeet joten jos siitä selviäisi. Terkka epäili tulehdusta lonkassa mut mistäs sitä tietää.
Hyvä kuitenkin tietää etten ole ainoa jolla tälläistä on!
| |
| | |
01.09.10, 16:14
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode Itsellä ihan samanlailla, lonkka, nivunen, reisi ja sääri todella kipeänä ja varsinkin juuri levossa. Olen ehtiny kaikki leukemiat sun muut murehtia (ei ehkä kannattaisi jokaista vikaa googlettaa), nyt tehtiin verikokeet joten jos siitä selviäisi. Terkka epäili tulehdusta lonkassa mut mistäs sitä tietää.
Hyvä kuitenkin tietää etten ole ainoa jolla tälläistä on! |
Satuinpa huomaamaan tämän vanhan keskusteluavaukseni! minulla tosiaan on toisen nilkan nivelsiteet kaikki poikki ja sitä myöten oli tullut asentovirhe, joka aiheutti kivut lonkkaan ja säteili sitten pitkin ja poikin. OMT-fysioterapeutin avulla sain lihaslukot auki ja ohjeet liikkeisiin jotka korjasivat asentovirheen. Aika nopeasti näillä liikkeillä sain kivun pois ja en ole sen koommin näitä saanut kun muistan jumpata liikkeitä välillä!
| |
| | |
16.09.10, 18:03
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | jalkaa koskee Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode Itsellä ihan samanlailla, lonkka, nivunen, reisi ja sääri todella kipeänä ja varsinkin juuri levossa. Olen ehtiny kaikki leukemiat sun muut murehtia (ei ehkä kannattaisi jokaista vikaa googlettaa), nyt tehtiin verikokeet joten jos siitä selviäisi. Terkka epäili tulehdusta lonkassa mut mistäs sitä tietää.
Hyvä kuitenkin tietää etten ole ainoa jolla tälläistä on! | Heipä hei. Täällä alkuperäinen klenkkaaja. Vaiva jatkuu edelleen. Olen asian tiimoilta käynyt
lääkärissä ja sain lääkekuurin. Lääke on hermosärkyyn. alunperin tarkoitettu epileptian hoitoon. Mutta auttaa kuulema hermosärkyynkin. Kuuri aloitettiin pienellä annoksella ja sitä sitten kasvatetaan pikkuhiljaa.
Kuuri kestäisi n. puoli vuotta. Söin sitä jonkin aikaa, pari viikkoa. Sanoin sitten lääkärille, että mielummin kipu, kuin puolen vuoden lääkekuuri. Se sitten jäi siihen. Nyt yritän vain kärvistellä kipuni kanssa. toivon, että ajanmyötä helpottaa.
Terveitä jalkapäiviä sinulle
| |
| | |
18.09.10, 01:52
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap vastaa Satuinpa huomaamaan tämän vanhan keskusteluavaukseni! minulla tosiaan on toisen nilkan nivelsiteet kaikki poikki ja sitä myöten oli tullut asentovirhe, joka aiheutti kivut lonkkaan ja säteili sitten pitkin ja poikin. OMT-fysioterapeutin avulla sain lihaslukot auki ja ohjeet liikkeisiin jotka korjasivat asentovirheen. Aika nopeasti näillä liikkeillä sain kivun pois ja en ole sen koommin näitä saanut kun muistan jumpata liikkeitä välillä! | Minulla oli jalassa paha asentovirhe ja sen seurauksena kova kipu. Fysioterapeutin kautta tehtiin erikoispohjalliset kenkiin, ja kuinka ollakkaan, muutamassa päivässä kipu alkoi hellittää ja muutamassa viikossa loppui kokonaan. Kannattaa ainakin kokeilla jumpan ja muun hoidon ohella, jos jalan virheasennosta on kysymys. Pohjalliset ovat aika hinnakkaita, koska ne tehdään erikoistyönä oman jalan muottien mukaisesesti. Pidin pohjallisia alkuun myös kotosalla umpinaisissa kotitossuissa, koska pelkäsin, että kipu palaa. Mutta nyt olen pitänyt pohjallisia vain ulkokengissä. ja kipu on pysynyt poissa.
| |
| | |
20.09.10, 10:44
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja klenkkaaja Kuuri kestäisi n. puoli vuotta. Söin sitä jonkin aikaa, pari viikkoa. Sanoin sitten lääkärille, että mielummin kipu, kuin puolen vuoden lääkekuuri. Se sitten jäi siihen. Nyt yritän vain kärvistellä kipuni kanssa. toivon, että ajanmyötä helpottaa. | Miksi ihmeessä päädyit tähän ratkaisuun? Kai tiesit, että pitkään jatkunut kipu ei todellakaan helpota itsekseen vaan vaurioittaa hermoratoja ja kipeän paikan toimintakykyä entisestään?
Keho nimittäin yrittää hallita kroonista kipua tappamalla omia hermosolujaan. Koska hermosoluja tarvitaan vaikkapa nyt raajan liikuttamiseen, on selvää että hermosolujen näivettyminen näivettää myös kykyä liikkua. LIsäksi pitkäaikainen kipu aiheuttaa muutoksia aivojen aineenvaihduntaan, josta voi seurata mm. masennus.
Kipu ei todellakaan helpota itsekseen jos siellä on jo hermovaurio, ja lisäksi saat kasan muita oireita. Tämä luterilainen kärsimysetiikka on sitten kumma juttu. Voin kertoa sinulle aivan ilmaiseksi, ettei kipujen kärsiminen tee sinusta yhtään parempaa ihmistä eikä ole millään lailla urheaa eikä sinulle henkilökohtaisesti palkitsevaa.
| |
| | |
05.11.10, 09:44
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lonkkani menivät kuolioon Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karoliina, Onkohan kellään kokemusta mistä voisi johtua? Minulla on ollut jo kohta 2 kk kipua oikean lonkan seudulla. Välillä kipu on ollut pahempaa, välillä on ollut melkein pois. Ajattelin että on tulehtunut rasituksessa ja siitä otettiin ultra ja röntgen, mutta mitään vikaa ei löytynyt, esim lonkan limapussin tulehdusta, bursiittia ym.
Viime aikoina kipu on ruvennut tuntumaan/säteilemään enemmän ja enemmän lonkasta alamahalle ja nivusiin. Lisäksi vessassa ramppaaminen on tiheentynyt, vaikka muutenkin saan usein rampata, mutta nyt on ollut ihan mahdottomona viikon verran. Mitään kirvelyä ym ei virtsatessa ole. Kun ultra ja röntgen oli puhtaat, voiko kipu johtuakin jostain virtsaputkesta tai muusta eikä lonkasta, mutta kipu vaan tuntuu siellä? Kenelläkään kokemusta tälläisestä? |
Minulla tulivat molemmat nivuset kipeäksi ja alamaha. Kävely oli vaikeaa. Lääkäri passitti mangneettikuviin,niin syykin löytyi. Molemmat lonkkaniveleni olivat kuoliossa,jouduin pyörätuoliin.Pyörätuolissa olin 8kk ennen tekonivelleikkausta.Molempiin lonkkiini laitettiin tekonivelet yhtä aikaa. Kipuja vielä on,muttei niin pahoja kuin ennen leikkausta.Tavallisessa röntgenkuvissa ei näkynyt kuolioita. Käyppä uudelleen lääkärissä ja pyydä lähete mangneettikuviin. Toivottavasti saat apua.
| |
| | |
05.11.10, 11:42
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Naisille erikseen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja klenkkaaja Heipä hei. Täällä alkuperäinen klenkkaaja. Vaiva jatkuu edelleen. Olen asian tiimoilta käynyt
lääkärissä ja sain lääkekuurin. Lääke on hermosärkyyn. alunperin tarkoitettu epileptian hoitoon. Mutta auttaa kuulema hermosärkyynkin. Kuuri aloitettiin pienellä annoksella ja sitä sitten kasvatetaan pikkuhiljaa.
Kuuri kestäisi n. puoli vuotta. Söin sitä jonkin aikaa, pari viikkoa. Sanoin sitten lääkärille, että mielummin kipu, kuin puolen vuoden lääkekuuri. Se sitten jäi siihen. Nyt yritän vain kärvistellä kipuni kanssa. toivon, että ajanmyötä helpottaa.
Terveitä jalkapäiviä sinulle | Vakavasti otettavaksi vinkiksi sanoisin, että jos lonkan / nivusen / alamahan oireet piinaavat, niin ehdottomasti gynelle tutkimuksiin myös.
Siskollani hoidettiin murhaavaa lonkan ja oikeanpuoleisen alaselän särkyä ja kipua 10 kuukautta lihasperäisenä kipuna. Sitten selvisi, että kyseessä olikin helvetillisen vaikea endometrioosi, joka tulehdutti koko lantionalueen, ärsytti hermoja ja painoi niitä niin, että kipu säteili lonkkaan ja nivuseen asti. Hänet leikattiin ja lääkehoito aloitettiin - kivut hävisivät ainakin toistaiseksi.
| |
| | |
06.11.10, 12:39
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on ollut kova kipu jalassa jo reilusti yli puoli vuotta. Fysioterapeutilla olen käynyt, mutta eipä ole auttanut. Vahvat kipulääkkeet hieman lievittävät kovaa kipua. Kävin lopulta magneettikuvauksessa, jotain siellä epämääräistä näkyi ja lähetettiin jatkotutkimuksiin. Veriarvot ja yleiskunto ovat hyvät, mutta pelottaa kovasti, voisiko olla jotain vakavampaa. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia ja tuntemuksia ja mitä on selvinnyt ?
| |
| | |
14.11.10, 17:43
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Samoja oireita, ei diagnoosia
Hei;
jännittävää että niin monella on samanlaisia oireita kuin itselläni, eikä kukaan ole oikeastaan saanut vaivaansa apua. Hmm. Itselläni on ollut huhtikuusta asti vasemmassa pakarassa, lonkassa ja takareidessä pistävää kipua, joka välillä tuntuu jäytävänä ja kolottavana (ehkä vähän "jumissa olevana"), välillä terävänä kuin veitsellä iskettäisiin. SI-nivel on kuvattu ja on siisti; gynekologinen tutkimus myös "siisti"; tämänhetkinen arvaus on piriformis syndrooma, johon sain tulehduskipulääke- ja relaksanttikuurin. Ei tunnu ainakaan vielä auttavan. Kesällä vaiva paheni koko lantion seutua haittaavaksi -alaselkää ja -vatsaa kolotti, ja vessassa piti myös rampata tiheään. Silloin otettiin nuo kuvat sekä mm.pieni verenkuva, mutta mitään varsinaista vikaa ei löytynyt. Väsyttää ja ärsyttää tuo jatkuva särky, etenkin kun joudun rajoittamaan liikuntaa sen takia.
Kertokaahan ihmeessä jos joku avun vaivaansa saa!
| |
| | |
15.11.10, 22:00
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen menossa nyt tarkempiin jatkotutkimuksiin parin viikon kuluttua sairaalan ja toivon, että silloin selviää mikä vaivaa ja toivottavasti ei ole vakavaa. Särky jatkuu vain edelleen, joskus kovempana joskus lievempänä, kun särkylääkettä ottaa. Palaan sitten asiaan kun saan tutkimustulokset lääkäriltä. Koettakaa jaksaa, kenellä samanlaisia vaivoja !
| |
| | |
26.01.12, 16:23
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | lonkkasärky
Heippa Luin kirjoituksesi ja minulle tuntuu olevan juuri samanlaiset vaivat kuin Sinulla,ajattelin että otan yhteyttä jos olet saanut vaivasi korjattua.Kirjoitan tänne eka kertaa ja en osaa tarkemmin toimia.Odottelen jos olet mahdollisesti saanut viestini ja sattunut lukemaan tätä vielä näin jälkeen päin.toivottavasti olet jo saanut avun,olisi kiva jos saisin jotain lisä tietoa.Kiittäen tuula-kaarina
| |
| | |
03.02.12, 13:58
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei. Minäkin 'eksyin' tälle palstalle hakemaan apua. Mulla on kohta 5 kk:tta kestänyt jalkasärky (hermosärky), johon ajoittain liittynyt nivus-kipua, hiukan lonkkakipua. Syksyllä fysioterapeutti totesi, että lantio oli 'mutkalla'. Sitä käänneltiin/väänneltiin ja olen käyttänyt tukivyötä, että pysyy paikoillaan. Jalkasärky ei kuitenkaan hävinnyt. Mulla on todettu välilevysairaus (pullistuma 4-5 välissä ja välilevyneste vähentynyt) eli kaikki lääkärit/fysioterapeutit 'tuijottavat' siihen eikä ole ottaneet kuuleviin korviin, kun olen 'ehdottanut', että jos tää vaiva/särky johtuukin lonkasta. Koska viime aikoina kipu on alkanut lisääntymään myös lonkassa, varsinkin istuessa. Olen lähiaikoina menossa hermoratatutkimukseen. Toivottavasti siellä selviää jotain. Koska jalka on tönkkö ei taivu normaalisti kuin toinen. Eli polvien päällä istuminen ei esim onnistu.
Onko kukaan saanut vaivoihinsa selvyytta/apua ????
| |
| | |
22.04.12, 14:54
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | kipua lonkassa
minulla oli pari kesää sitten vasemman jalan lonkka niin kipeä, ettten kärsinyt astua sille ollenkaan lisäksi minulla oli 40- asteen kuume. Kävin röntgen- kuvauksissa joista ei löydetty mitään, sen jälkeen menin mangneetti-kuviin jossa selvisi että lonkkaluuni on tulehtunut, olin 3 päivää vuodeosastolla sairaalassa jossa sain antibioottia "tippana" ja kipulääkettä. Seuraavat kaksi viikkoa kävelin kepeillä ja söin antibiootti- pillereitä, kipuni lähti kokonaan
| |
| | |
28.04.12, 23:32
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Kipu ala selässä...
Mnulla on tutkittu kohta kolmisen kuukautta pahaa ala selkä kipua joka jomottaa myös ala vatsaan. Tämän lisäksi minulla on kamalaa jomotusta virtsa rakossa. Eilen jopa kivut menivät niin pahaksi että jouduin ambulanssilla sairaalaan. Kaiken maailman verikokeet on otettu (montakin kertaa), eikä niissänäy mitään, ja myös röntgen kuva ala selästä. Siellä näkyi jotain pientä muutosta si- nivelessä, joten tiistaina olen menossa magneetti rekkaan kuvauksiin. Siihen asti syön 600 buranaa ja kinkkasen kepeillä kun kivut ovat niin kamalat =( Muuten kyllä sietäisin selän kanssa mutta paineen ja jomotuksen tunne virtsa rakossa on niin tuskasta. Tähän mennessä olen käynyt valittamassa kipujani jo 7 kertaa lääkärissä ja välillä tuntuu ettei kukaan oikein jaksa edes korviansa lotkauttaa vaivojeni selvittämiseksi...
Ja nämä vaivani ovat niin aaltomaisia, hetkeä ennen kunnon tuskaista kipua saatan voida oikeinkin hyvin. Tämä oman terveyden epätietoisuus todellakin masentaa ja rajoittaa paljon normaalia elämää =( Ilmoitan kuulumisiani tiistain jälkeen :) -Nanna-
| |
| | | | |