Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Klinikalla
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.01.12, 22:20   #1 (linkki)
Yogug
(Vierailija)

Ei jaksa

Olen jo lapsesta lähtien ollut jännittäjä ja jollain tavalla masentunut. Nyt kun tätä aikuisen elämää on takana muutamia vuosia alkaa tuntuu ettei minusta ole siihen. Olen koko ajan ahdistunut ja mieliala on matala usein vaikka käytössä on lääke. Tuntuu että koko ajan lykätään lisää vastuuta ja kaikkea pahaa tapahtuu. Tuntuu että jaksan juuri ja juuri käydä töissä. Vapaalla en jaksaisi oikein mitään muuta tehdä. Joskus taas mieliala on euforinen ja tulee osteltua turhia tavaroita. Kaikista ikävintä ja hävettävintä on tämä yksinäisyys. Ei ole kavereita eikä koskaan poikakaveria ollut. Ensin jäin ulos porukoista ylä-asteella ja nyt sitten tässä kolmenkympin kieppeillä on toiset perustavat perheitä. Olen niin väsynyt etten kohta enää kestä tätä kaikkea. Kukaan ei ymmärrä eikä välitä kun oon niin outo niiden mielestä. Oon ollu vaikka missä töissä ja harjoitteluissa ja aina tuntuu että väsyn ihan puhki niissä ja toisten seura ahdistaa.
  Vastaa viestiin

24.01.12, 00:48   #2 (linkki)
eräs enkeli
(Vierailija)

Voimia ja valoa sinulle.
  Vastaa viestiin
31.01.12, 08:41   #3 (linkki)
12
(Vierailija)

Puhuminen auttaa. Psykiatrille voi mennä vaikkei hullu olisikaan. Se ensimmäinen askel kannattaa ottaa ja soittaa paikalliseen terveyskeskukseen
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku