Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Klinikalla
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.02.12, 22:47   #1 (linkki)
päläpälä
(Vierailija)

JUUURIHOITO !!!!!!!

Eli mulla on nyt juurihoidettu poskihammasta. Huomenna olis kolmas, kuulemma viimeinen osuus juurihoidosta, lopullinen paikka kai? SATTUUKO VIIMEINEN OSUUS? toinen osuus sattui hieman kun oli vielä elävää kudosta, hammaslääkärin mukaan kuuluu usein asiaan?
  Vastaa viestiin

08.02.12, 23:10   #2 (linkki)
Voi-voi...
(Vierailija)

...kun tämä laser ei vielä ole hammaslääkäreissä yleistynyt. Minulla on ulkomailla hoidetut hampaat ja esim. juurihoito oli niin helppo juttu; juurikanava puhdistettiin laserilla, eikä tarvituu mitään väliaikaisia paikkoja sun muita, vaan homma oli kertalaakista selvä. Hammalaboratorio oli hammaslääkärin yhteydessä ja samalla tehtiin vielä kruunu juurihoidon yhteydessä. Siis kaikki yhdellä ja samalla kerralla, ei tarvinnut juosta moneen kertaan. Ja puudutuksen ansiosta ei sattunut yhtään.
  Vastaa viestiin
09.02.12, 17:37   #3 (linkki)
lt
(Vierailija)

Mulla on juurihoidettu kaksi poskihammasta ja koskaan ei juurihoidon aikana ole koskenut. Kunnollinen puudutus takaa sen ettei kipuja ole.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 18:19   #4 (linkki)
miä
(Vierailija)

Sama juttu kuin edellisellä. Juurihoitoja tehty KOLMEen hampaaseen ja aina on puudutettu, joten kipua ei ole tarvinnut sietää.
  Vastaa viestiin
14.02.12, 22:17   #5 (linkki)
Ann280
(Vierailija)

Juurihoidettu myös

vieläpä julkisella puolella. Ei sattunut yhtään, hammaslääkäri puudutti joka kerralla hampaan ulkopuolella olevat alueet sekä myös hampaan sisältä. Jos joku kerta sattuu, niin se ensimmäinen. Kolmannella kerralla kaikki elävä kudos on ilmeisesti jo pois hampaasta, eikä tällöin hampaassa pitäisi tuntua enää minkäänlaista kipua. Puudutuksen voit kysyä varmuuden vuoksi. Kolmannella kerralla hampaan juuret vielä tarkistetaan, huuhdellaan ja kuivataan, jonka jälkeen laitetaan lääkepaikka tai lopullinen paikka.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku