Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kuntoklubilaiset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.10.08, 01:23   #26 (linkki)
savon rajuin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dyddy
Pakko tunnustaa, itse tuppaan vähän lintsaamaan punnerruksissa.
Et ole ainoa. Itse olen meidän salin jumpissa ainoa nainen joka tekee punnerrukset. Suorinvartaloin.
  Vastaa viestiin
06.10.08, 17:40   #27 (linkki)
ei kolahtanut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeiltu
Olen aika samoilla linjoilla edellisen vastaajan kanssa, eli mieluummin kyllä kohottelen sykettä spurttailemalla raittiissa ulkoilmassa.

Myös kuvaukset vanhan ajan aerobicista pitävät mielestäni paikkansa; tosin itselläni tuli kummallisen paljon assosiaatioita myös joihinkin yläasteen liikuntatunteihin... Itseäni eivät ainakaan nuo haarahypyt ja polvennostot, "superman-liikkeet" ja paikallaanhiihtämiset niin paljoa kiinnostaneet että tunnille uudelleen menisin, vaikka siellä syke nousikin.
Minullakaan ei Body Attack kolahtanut. Jos haluan tiukan aerobisen treenin, menen kyllä mieluummin Body Combatiin tai Body Stepiin. Lisäksi ärsytti ohjaajan turhan kovaääninen karjunta. Vähempikin äkseeraus olisi minusta riittänyt!

Vastaa viestiin
15.11.08, 19:38   #28 (linkki)
vompatti85
(Vierailija)

Body Attack

Tunti oli kova ja tehtiin mahtavalla tempolla. Jotku tykkää, jotku ei, mutta minä tykkäsin!! Vaikka liikkeet oli peruskamaa, oli tempo niin mukaansatempaava että ei voinut kuin tykätä. Itse tykkään käydä vääntämässä painojen kanssa salilla, mut tuolla huomas että aerobinen on tosiaan jäänyt vähemmälle. Itse kun en juoksemisesta muuten perusta niin tuo tunti on must. ;))
  Vastaa viestiin
02.03.09, 19:13   #29 (linkki)
semimi
(Vierailija)

Nostelempa tämän. Body attackhan on ns. armybicin nykyinen versio. Rankempaa kuin combat, maksimisykkeillä mennään lähes koko tunti.

Toiset tykkää, toiset ei. Tykkäähän jotkut step aerobicistäkin.. ;)
  Vastaa viestiin
06.03.09, 21:23   #30 (linkki)
haarahypyt ei inspiroi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja semimi
Nostelempa tämän. Body attackhan on ns. armybicin nykyinen versio. Rankempaa kuin combat, maksimisykkeillä mennään lähes koko tunti.

Toiset tykkää, toiset ei. Tykkäähän jotkut step aerobicistäkin.. ;)
No, ei minusta kyllä ollut rankempaa kuin combat tai step. Tylsempää kyllä...

Vastaa viestiin

16.04.09, 09:36   #31 (linkki)
lovin-it
(Vierailija)

Attack on kyllä paras treeni! Käyn myös paljon bodystepis. Attackissä kuluu ainakin minulla enemmän kaloreita. Musiikki on mukaansatempaavaa ja juuri ne "jeejee"-vetäjät tekee treenistä kivan. Tehokas tunti ,joka sopii ryhmäliikunnasta pitäville. Perus aerobicliikkeitä ,mutta nopea tempo. Tunnilla on myös low-versioita joistakin liikkeistä,jos tuntuu ettei jaksa tai liike tuntuu epämukavalta. Kaikki ovat hiestä märkiä tunnin jälkeen,mutta silti tunti kummasti piristää ja antaa energiaa loppu illaksi :)
  Vastaa viestiin
01.07.09, 21:22   #32 (linkki)
anskusiili
(Vierailija)

Itse olen jo vähän kauemman aikaa käynyt säännöllisesti combatissa, jota olen pitänyt rankkana, mutta nyt attack-tunnin jälkeen perun sanani! Combat on täyttä lämmittelyä verrattuna tuohon rääkkiin. Tunti oli ehkä koreografisesti hieman liian yksinkertainen/tylsä makuuni, mutta menen kyllä varmasti joinakin ärsytyspäivinä purkamaan energiaani attackiin uudestaan.
  Vastaa viestiin
12.04.11, 08:07   #33 (linkki)
elsu
(Vierailija)

Eilen tunnilla

Hei, kävin eilen eka kertaa attackissa ja koko tunnin sain pidätellä naurua. Voiko järjettömämpää tuntia enää olla?! Tunti sisälsi mm. paikallaanjuoksua (!) todella paljon, sateenkaaria, luistelua ja rugbyn matkimista. Tunsin itseni todella taunoksi tehdessäni niitä liikkeitä. En mene tunnille enää, mielummin juoksen oikean lenkin ulkona ja käyn pumpissa joka oikeasti on tehokasta.
  Vastaa viestiin
12.04.11, 08:39   #34 (linkki)
Hanna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elsu Näytä viesti
En mene tunnille enää, mielummin juoksen oikean lenkin ulkona ja käyn pumpissa joka oikeasti on tehokasta.
Ei pump oo kyl tehokata, muutama minuutti jokaista lihasryhmää :D

Mut Attack oli musta ihan huippua, lenkkien väliin vähän erilaista ärsytystä. Eikä sitä oo pakko ottaa niin tosissaan, syke nousee ja kunto kohoaa. Toki jos on päättänyt ryppyotsaisesti vaan hymyilemättä urheilla niin ehkä Attack ei sit oo sun laji..
  Vastaa viestiin
13.04.11, 10:23   #35 (linkki)
vieras
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna Näytä viesti
Ei pump oo kyl tehokata, muutama minuutti jokaista lihasryhmää :D

Mut Attack oli musta ihan huippua, lenkkien väliin vähän erilaista ärsytystä. Eikä sitä oo pakko ottaa niin tosissaan, syke nousee ja kunto kohoaa. Toki jos on päättänyt ryppyotsaisesti vaan hymyilemättä urheilla niin ehkä Attack ei sit oo sun laji..
Pumppi on just niin tehokasta kuin painoja tankoon lataa. "Muutama minuutti jokaista lihasryhmää" riittää erinomaisesti, jos vaan uskaltaa käyttää kunnon vastusta. Eihän salillakaan raavaat äijät tee tuntitolkulla niitä sarjojaan, vaan keskittyvät tekemään kunnolla sen mitä tekevät.

Attack on myös tehokasta, mutta aivan eri tavalla kuin pumppi.
  Vastaa viestiin
18.04.11, 14:14   #36 (linkki)
xyzc
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elsu Näytä viesti
Hei, kävin eilen eka kertaa attackissa ja koko tunnin sain pidätellä naurua. Voiko järjettömämpää tuntia enää olla?! Tunti sisälsi mm. paikallaanjuoksua (!) todella paljon, sateenkaaria, luistelua ja rugbyn matkimista. Tunsin itseni todella taunoksi tehdessäni niitä liikkeitä. En mene tunnille enää, mielummin juoksen oikean lenkin ulkona ja käyn pumpissa joka oikeasti on tehokasta.
Heh, samaa mieltä. Kävin joskus puoli vuotta sitten ja koko tunti meni kelloa katsoessa, että koska tää pelleily oikein loppuu. Varmaan tollasellekin touhulle ome kohderyhmänsä löytyy mutta itselle riitti kerta. Edes pientä koreografista haastetta pitää aerobisessa tunnissa olla, eikä pelkkää aivotonta hyppelehtimistä.
  Vastaa viestiin
05.08.11, 14:44   #37 (linkki)
UOR
(Vierailija)

Attack

Attack on kokeilemistani ryhmäliikuntatunneista yksi rankimmista. Tosin sen voi tehdä myös puoliteholla, mutta jos teet polvennostot, haarahypyt, askelkyykkyhypyt ym. täysillä niin todella rankka tunti.

Tunti on intervallitunti ja on parantanut ainakin omaa juoksukuntoa huimasti. Ennen en jaksanut oikeastaan juosta, vaikka kuntoni on aina ollut hyvä. Kävin talvella 2 kertaa viikossa talvella Attackissa ja nyt menee kevyesti jopa 12 kilsaa.

Aluksi en pitänyt lajista lainkaan, mutta nyt olen siihen koukussa. Kokeile niin tiedät! Hyvä ohjaajat tunnilla pitää kyllä olla.
  Vastaa viestiin
13.05.12, 12:46   #38 (linkki)
HIMPULA
(Vierailija)

OPETELKAA!

Ei kannata puhua jos ei tiiä aiheesta mitää!!!! Attack on HYVIN! kaukana jostain vanhanaikaisesta AIROBICISTA!hERRANJUMALA Ottakaa asiasta ite selvää ennenku tungette tänne toollasta sontaa ---.-.-. FACEPALM
  Vastaa viestiin
09.06.12, 22:51   #39 (linkki)
Sirppuliini
(Vierailija)

Kyllä munkin mielestä BodyAttack on lähinnä vanhan ajan aerobicciä, tosin ilman minkäänlaista koreografista haastetta. Taustatietoina mainittakoon, että olen aerobiccaillut 1970-luvun lopulta lähtien ja käynyt attackissa 3,5 vuotta.
Paljon väärempi käsitys lajista annetaan, jos attackista puhutaan juoksutreeninä. (Siis kenen mielestä juoksutreeni = neljä juoksuaskelta eteen, läpyläpy, neljä juoksuaskelta taaksepäin, läpyläpy?)
  Vastaa viestiin
19.08.12, 14:05   #40 (linkki)
pauski
(Vierailija)

Pump ja attack

Omasta mielestäni pump ja attack ovat salimme parhaat tunnit!! Ne ovat todella erilaiset, sillä pump on juuri nimenomaan sitä lihaskuntoa ja attack sitten taas sitä kestävyystreeniä. Ekan kerran kun kävin attackissa, olin varma etten mene enää koskaan uudestaan, syke oli koko tunnit aivan sairaan korkealla, mutta attack on juuri siksi mahtava että sen on niin rankka ja hyvä treeni! Pump on omalla tavallaan hyvä ja rankka, mutta se on luonteeltaan aivan erilainen. Attackissa minulle merkkaa myös juuri koko porukan tsemppaus, koko jengi tekee yhdessä yhtä aikaa.
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku