Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kuntoklubilaiset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.12.08, 14:23   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2008
Silver Gym Hakaniemessä

Millainen kuntosali tämä Silver Gym on? Vaikuttaa nettisivujen perusteella mukavalta ja melko edulliselta, mutta en löytänyt siitä kovinkaan paljon käyttäjien kommentteja, ainakaa kovinkaan uusia.
  Vastaa viestiin
08.12.08, 12:37   #2 (linkki)
niah
(Vierailija)

Hyvä perussali

Olen itse käynyt Silver Gymillä useamman vuoden ajan. Nykyisin omistajan aikana sali on siistiytynyt tosi paljon ja on mielestäni oikein hyvä perussali. Tilat ovat siistit, pukuhuoneet myös (kuulemma myös miesten puolella). Salilta löytyy kaikki peruslaitteet, itse en ainakaan kaipaa enempää.

Salilla käy monenmoista porukkaa, on nuorta ja vanhaa, naista ja miestä. Ei tarvitse treenata viimeisen päälle muodikkaissa vetimissä, ellei halua, vanhat verkkarit on ihan jees. Palvelu on ystävällistä. Hintataso on mielestäni kohdallaan. Minulle tärkeä juttu oli myös se, että sali ei kuulu mihinkään ketjuun, eli maksan vain siitä mitä käytän. Silver Gymillä järjestettävistä jumppatunneista mulla ei ole kokemusta.
  Vastaa viestiin
24.02.09, 10:55   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2009
Todella hyvä sali

sALI ON TODELLA HYVÄ- ASIKASKUNTA MUODOSTUU KAIKENLAISISTA JA IKÄRAKENNE ON MONENLAISTA- EI TARVITSE TUNTEA ITSEÄNSÄ ULKOPUOLISEKSI- LAATU SALILLA ON HYVÄ- ASIKASPALVELU- SEKÄ KYNNYS KYYSÄ APUA ON HELPPO- TILAT OVAT SIISTIT- JOTA ARVOSTAN SUURESTI- LISÄKSI ASIAKASKUNTA MUODOSTUU KAIKEN TASOISISTA JA NÅKÖISISTÄ - JOKA POSITIIVINEN ASIA- UUSI OMISTAJA ON SATSANUT JUURI TÄHÄN ETTÄ ASIAKASKUNTA EDUSTAA TAVALLISIA JA FIKSUJA IHMISIÄ- LAITTEET OVAT OK- SAMOIN TILAT OVAT OK- SUOSITTELEN TODELLA JOILLA PIKKUISEN VAIKEA ASTUA SALIIN- SALILLA EI OLE LIIKA TESTOSTERONIN MAKUA VAAN JOKAINEN KILPAILEE ITSENSÄ KANSSA- MYÖS HINTALAATU SUHDE KOHDALLAAN- KORTIN SAA PANNA KUIVUMAAN SIIS HYLLYLLE JOS MENEE MATKALLA JA SAA JATKAA SIITÄ JOKA SUURI ETU-
  Vastaa viestiin
24.02.09, 17:08   #4 (linkki)
malli234
(Vierailija)

vielä hieman tökkii

markkinointiosaston oikeinkirjoitus - vaikka kaikki muu, ASIKAATKIN MUKAANLUETTUNA, näyttääkin olevan ensiluokkaisessa kunnossa!
  Vastaa viestiin
24.02.09, 20:59   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2009
joo teksti kirjoitettu nopeasti

[b][b]b]Anteeksi kirjoitusvirheet- Kirjoitettu nopeasti ja en ehtinyt tarkistaa tekstiä- Mutta kai oleellinen asia tuli selväksi ja ymmärretyksi- Kiitos
  Vastaa viestiin
27.02.09, 16:06   #6 (linkki)
Muu Muu
(Vierailija)

Missä on Silver Gymin nettisivut?
  Vastaa viestiin
03.03.09, 22:56   #7 (linkki)
Minna23
(Vierailija)

tässä löytyy

http://www.silvergym.fi/
  Vastaa viestiin
14.03.09, 15:29   #8 (linkki)
kevättytsi
(Vierailija)

Erinomainen sali

Suosittelen lämpimästi Silver gymiä. Hlökunta ystävällistä, tilat siistit, kaikki tarpeelliset välineet löytyy, mutta ei mitään turhaa. Hintataso kohdallaan. Myös ryhmäliikuntatunteja on tullut kokeiltua; on osaavat, ammattitaitoiset ohjaajat.

Ja hyvä puoli on tosiaan myös se, että kortin voi laittaa "hyllylle" esim. loman tai sairastelun ajaksi, jolloin aika ei kulu turhaan.
  Vastaa viestiin
05.07.12, 11:47   #9 (linkki)
Päivi
(Vierailija)

Hyvä paikka - suosittelen. Todella ammattinsa osaava henkilökunta.
Vaikka muutan muualle aion käydä tällä salilla / jumpissa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niah Näytä viesti
Olen itse käynyt Silver Gymillä useamman vuoden ajan. Nykyisin omistajan aikana sali on siistiytynyt tosi paljon ja on mielestäni oikein hyvä perussali. Tilat ovat siistit, pukuhuoneet myös (kuulemma myös miesten puolella). Salilta löytyy kaikki peruslaitteet, itse en ainakaan kaipaa enempää.

Salilla käy monenmoista porukkaa, on nuorta ja vanhaa, naista ja miestä. Ei tarvitse treenata viimeisen päälle muodikkaissa vetimissä, ellei halua, vanhat verkkarit on ihan jees. Palvelu on ystävällistä. Hintataso on mielestäni kohdallaan. Minulle tärkeä juttu oli myös se, että sali ei kuulu mihinkään ketjuun, eli maksan vain siitä mitä käytän. Silver Gymillä järjestettävistä jumppatunneista mulla ei ole kokemusta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku