Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kuntoklubilaiset
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
05.05.09, 10:00   #1 (linkki)
palloreisi
(Vierailija)

Reiden kaarta pois...miten?

Monet naiset yrittävät epätoivoisesti saada etureiteen edes vähän sitä kaarta...minä puolestani haluan epätoivoisesti saada sitä pois. eli onko jotain keinoja (venyttely tmv. liikkeitä, liikuntalajeja jne) miten tota kaarta saa suoraksi? mä olen aikaisemmin kyykkäillyt painojen kanssa ja tuo kaari kai on osittain tullut siitäkin...jalat ovat kyllä muuutenki muodoltaan "sammakkoreisi" ja reidet ovat aina olleet pallomaiset, minkä vuoksi näyttävät helposti tosi paksuilta!
...eli vinkkejä kiitos :)
  Vastaa viestiin
05.05.09, 11:52   #2 (linkki)
---
(Vierailija)

Plastiikkakirurgi?
  Vastaa viestiin
05.05.09, 12:56   #3 (linkki)
mikä kaari
(Vierailija)

Mitä on reiden kaari? Tarkoittaako reisilihasta? Miksi lihas pitää saada pois?
  Vastaa viestiin
05.05.09, 17:23   #4 (linkki)
palloreisi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä kaari
Huoh...kuten tossa jo mainitsinkin, että reidet ovat aina olleet pallomaiset, minkä vuoksi näyttävät helposti tosi paksuilta. ja kaarella tarkoitin etureiden kaarta...eli sivulta katsottuna reidet näyttävät enemmän tältä:http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5299/185982.jpg
  Vastaa viestiin
05.05.09, 17:24   #5 (linkki)
palloreisi
(Vierailija)

...vaikka haluaisin niiden näyttävän enemmänkin tältä: http://www.bartcop.com/oscar-winning-legs.jpg

Vastaa viestiin
05.05.09, 20:32   #6 (linkki)
ei ole ongelmaa
(Vierailija)

sulla on vaan lihakset. ei siinä muuta. Ole ylpee niistä, tuo kurkikoipi ei sellasia lihaksia sais, ei vaikka tekis mitä.
  Vastaa viestiin
05.05.09, 21:45   #7 (linkki)
Järki päähän
(Vierailija)

Hakoteillä ollaan

Mitä ihmettä? Tuossa ensimmäisessä kuvassahan on kauniit reidet ja seuraavassa pelkät luisevat tikut!
  Vastaa viestiin
06.05.09, 07:15   #8 (linkki)
pippi långstrump
(Vierailija)

Tuossa kakkoskuvassa on kyllä ehkä photoshopattu jalkaa hoikemman näköiseksi. Lisäksi ykköskuvan tytöllä on paljon lyhyempi reisi ja koko jalka kuin kakkoskuvan naisella, joten vaikutelma on kakkosella luonnollisesti hoikemmanoloinen. Nicole Kidmanin jalatko tuossa kakkosessa on?

Sinänsä kyllä minustakin kakkoskuvan jalat ovat kauniit ja linjakkaat. Tuollaisia vaan ei kaikista saa millään rääkillä, jos ei ole synnynnäisesti sellaisia perinyt.
  Vastaa viestiin
06.05.09, 09:17   #9 (linkki)
Ongelmansa kullakin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja palloreisi
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä kaari
Huoh...kuten tossa jo mainitsinkin, että reidet ovat aina olleet pallomaiset, minkä vuoksi näyttävät helposti tosi paksuilta. ja kaarella tarkoitin etureiden kaarta...eli sivulta katsottuna reidet näyttävät enemmän tältä:http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5299/185982.jpg
Voi apua! Jos reitesi näyttävät lähes samalta kuin tuossa kuvassa, niin sanoisin, että nyt on kyllä ongelma ihan jossain muualla kuin reisissä. Kuvassa on kauniit jalat, eikä mitkään muodottomat tikut kuten myöhemmässä kuvassa.

Vastaa viestiin
06.05.09, 09:20   #10 (linkki)
suomennettu
(Vierailija)

Uskaltaako muuten aloittaja kertoa ikäänsä?

P.S. Reiden kaari = REISILIHAS
  Vastaa viestiin

06.05.09, 09:35   #11 (linkki)
palloreisi
(Vierailija)

Oon parikymppinen.
Hah...enpä ole koskaan osannut ajatella että se etureiden kaari olisi lihasta, kun on ollut reiden muoto tällanen jo ihan pienestä...vaikka en urheilusta tuolloin pitänytkään :D. siis joo,,,ei mun jaloista varmaan ikänä mitkään tikut tuu...eikä sen niin väliäkään, mutta kun oon lyhyehkö ja jalat on lyhyet ja paksut, niin ilman tota kaarta reidessä reidet näyttäis paljonkin pidemmille ja hoikemmille! ...kai sitä nyt jollain pystyy saada pienemmäksi???
eikä sillä ole vliä onko se jonkun muun mielestä hieno, kun itse en siitä pidä :P.
  Vastaa viestiin
06.05.09, 10:06   #12 (linkki)
Lihas on hyvästä
(Vierailija)

Taitaa olla niin, että kyse on nimenomaan peritystä ominaisuudesta eikä viasta :) Eli sulla on luonnostaan paljon lihasmassaa ja/tai lihaksen muoto on erottuva. Etenkin lyhyissä jaloissa tuollainen tietysti korostuu. Jos se olis jotain muuta kuin lihasta, niin se ei erottuis kaarena, vaan rasva ois vaan sellaista löllöä massaa. Kyllä sen eron huomaa vaatteet päälläkin, lihas erottuu (minun mielestä kauniisti) housujenkin läpi eikä näytä huonossa mielessä paksulta. Jos jotain haluat kuitenkin kokeilla, niin venyttely ja vaikka pilates-tyyppinen harjoittelu voi lisätä lihaksen pituutta ja vähän tasoittaa pyöreää muotoa.
  Vastaa viestiin
06.05.09, 10:49   #13 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Liikunta on auttanut itselläni tuon kaarevuuden "suoristamiseen". Mutta ei se ikinä lähde kokonaan ellei laiduta anorektikoksi ja sitä en aio tehdä.
  Vastaa viestiin
06.05.09, 11:30   #14 (linkki)
on siinä ongelma
(Vierailija)

Lainaus:
Hah...enpä ole koskaan osannut ajatella että se etureiden kaari olisi lihasta, kun on ollut reiden muoto tällanen jo ihan pienestä...
Mistä muusta ihminen on tehty kuin lihaksista, luista ja kudoksista?

Vastaa viestiin
06.05.09, 12:45   #15 (linkki)
hanki parempaa ajateltavaa
(Vierailija)

Nyt oikeesti pää ulos sieltä omasta ahterista ja katse ja ajatukset muualle kuin "reiden kaareen". Vaikeaa uskoa, että olet parikymppinen, jos ajatuksesi pyörivät tällaisissa yhdentekevissä jutuissa. Mitäpä jos menisit töihin/opiskelemaan tai hankkisit itsellesi vaikka jonkun harrastuksen? Muuten: kuka tervejärkinen ihminen surffaa netissä erilaisia naisten reisien kuvia ja postaa niitä vielä johonkin?
  Vastaa viestiin
06.05.09, 13:24   #16 (linkki)
palloreisi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja on siinä ongelma
läskistä?...no juu, en vaan tullut ajatelleeksi sen kummemmin :D.

niin ja kuva kertoo aina enemmän kuin tuhat sanaa joten on vaan helpompi laittaa sellainen, kuin selittää ummet ja lammet ja siltikin jää jollekin aina epäselväksi. eikä noiden kuvien etsimiseen ja tän kysymyksen kirjottamiseen mennyt paria minuuttia enempää...joten en nyt tajua miksi pitää tehdä siitä ongelma?!
kiva, että osa on vastannut ihan asiallisestikin, eikä taas siihen niin tuttuun tyyliin "vika on korvien välissä" jne. mikä nyt yleensä on tapana jos joku ei olekaan samaa mieltä enemmistön kanssa.
  Vastaa viestiin
06.05.09, 23:48   #17 (linkki)
täälläkin päässä
(Vierailija)

jepjep, tuttua

kun luin aloituksesi, mulla tuli heti mieleen, oletko lyhyehkö. Minä nimittäin olen. Nippanappa 160 cm.Minä olen roteva, ja jalkalihaksia löytyy, ja samojen asioiden kanssa paininut. Äläkä välitä nuista ei niin kivoista viesteistä... en ymmärrä miksi tuosta nillittämään. Jotkut painii lättäpeppujen kanssa, allien tai riippuvien rintojen. Myös näissä on geenit mukana ja tietty lihakset!

Minäkin olen miettinyt mitä tehdä reisilleni. Jätin pumpinkin kun koin että musta tulee muuten muskelimamma, ja tyydyn muokkaamaan vartaloani perusjumpilla, pilateksella ja uinnilla. Tuskasinta on, kun on tällänen reitevä ja luhyt että nykymuodin mukaisia farkkuja on tosi vaikea löytää. Ihan minihameet on aikas kaameat mun päällä. Kuitenkin housut menee vyötäröltä, 27-29 ja pituus 32 on taas aikas pitkät. hankalaa on, mutta onneksi on terve ja pieniä murheitahan nämä on.
  Vastaa viestiin
08.05.09, 11:27   #18 (linkki)
Hmmmmmmm
(Vierailija)

Lainaus:
...vaikka haluaisin niiden näyttävän enemmänkin tältä: http://www.bartcop.com/oscar-winning-legs.jpg

Voi noissakin kyllä olla samanlainen kaari; kuvahan on edestä päin otettu. Jalat voivat olla laihatkin ja silti on kaaret etureisissä ;).

Vastaa viestiin
09.05.09, 14:30   #19 (linkki)
anatomiaa ja fysiologiaa
(Vierailija)

Lainaus:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja on siinä ongelma
läskistä?...no juu, en vaan tullut ajatelleeksi sen kummemmin :D.

niin ja kuva kertoo aina enemmän kuin tuhat sanaa joten on vaan helpompi laittaa sellainen, kuin selittää ummet ja lammet ja siltikin jää jollekin aina epäselväksi. eikä noiden kuvien etsimiseen ja tän kysymyksen kirjottamiseen mennyt paria minuuttia enempää...joten en nyt tajua miksi pitää tehdä siitä ongelma?!
kiva, että osa on vastannut ihan asiallisestikin, eikä taas siihen niin tuttuun tyyliin "vika on korvien välissä" jne. mikä nyt yleensä on tapana jos joku ei olekaan samaa mieltä enemmistön kanssa.
Niin ja mitähän se läski jos ei kudosta?
  Vastaa viestiin
10.05.09, 16:22   #20 (linkki)
reisistä vielä
(Vierailija)

Luepa uusimman Hesarin kuukausiliitteen juttu Jani Toivolan suhteesta vartaloonsa. Hän on saanut kehuja "juoksijanreisistä" vaikka ei juoksua harrastakaan. Reisiensä mallia vaan ei itse saa valita.
  Vastaa viestiin