Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Naistentaudit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.02.12, 12:51   #1 (linkki)
mila
(Vierailija)

Auttakaa!

Olen ajatellut että pitäisi varmaanki mennä ensimmäistä kertaa gynekologille. Asun pääkaupunkiseudulla, joten mihin kannattaisi ottaa yhteyttä? ja onko joitain ilmaisia gynejä olemassa vai maksaako ne kaikki ja paljon suurinpiirtein maksavat? auttakaaaa ! :)
  Vastaa viestiin

02.02.12, 14:50   #2 (linkki)
Kysele
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mila Näytä viesti
Olen ajatellut että pitäisi varmaanki mennä ensimmäistä kertaa gynekologille. Asun pääkaupunkiseudulla, joten mihin kannattaisi ottaa yhteyttä? ja onko joitain ilmaisia gynejä olemassa vai maksaako ne kaikki ja paljon suurinpiirtein maksavat? auttakaaaa ! :)
Soita ensin omaan terveyskeskukseen ja kysy onko heillä omaa gynekologia tai vierailevanan käyvää naistentautien lääkäriä. Maksaisi sinulle vain terveyskeskusmaksun. Yksityisiä löytyy Dextrasta, Mehiläisestä.... Googlaamalla yksityiset terveysasemat löytyy lisää. Yksityinen maksaa riippuen otetaanko näytteitä, ultrataanko...jne Soita ja kysy hintaa. Itselläni 150-500 e ovat kustannukset lääkäripalvelusta olleet.
  Vastaa viestiin
02.02.12, 14:59   #3 (linkki)
ehkäsyneuvonta
(Vierailija)

ehkäsyneuvonta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mila Näytä viesti

Kannattaa ottaa yhteyttä ehkäsyneuvontaan. Tekevät sielä myös gynitutkimuksia. Oletan ettet ole esim. e-pillereillä jos et ole gynillä käynnyt niin tuolla on paljon laajemman ja tarkemmat tiedot myös eri ehkäisyvaihtoehdoista. Terkkarissa kun ne tunkee suoraan e-pilleri paketin käteen ja sanoo et vaihda merkkiä jos ei sovi. Jos et helsingissä asu niin mielestäni ainakin Espoossa on myös ehkäisyneuvonta ja eiköhän vantaaltakin löydy :)

Ehkäisyneuvonta
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku