Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Syömishäiriöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.06.05, 10:56   #1 (linkki)
sofia
(Vierailija)

hohoo candela

luin kirjoituksesi ja se kuulosti ihan minun tilanteeni ""kloonilta"": raskausutelut, laihtuminen, lihominen yms.

olisi kiva yrittää yhdessä selvitellä tätä tilannetta...
  Vastaa viestiin
19.06.05, 19:31   #2 (linkki)
candela
(Vierailija)

Re: hohoo candela

Kiva kuulla, että löytyy kohtalotoveri! Aluksi oli melkeinpä huvittavaa kun vanha työkaveri katsoi kummissaan baarissa miksi riekun siellä tuoppi kourassa. Olivat nimittäin saaneet päähänsä nuo juorukellot, että kun lähdin työpaikasta, lähdin äitiyslomalle. Ja tämä legenda elää siellä kuulemma edelleen, mutta niitä vauvoja saavat sitten odotella. Sukulaiset on tyytyväisiä kun on taas lihaa luiden ympärillä, mutta itse en tykkää peilikuvasta yhtään. Oletko tyytyväinen painoosi vai haluaisitko taas tiputtaa sitä.?Entä miten olet kuitannut raskausutelut?
  Vastaa viestiin
20.06.05, 17:31   #3 (linkki)
sofia
(Vierailija)

Re: hohoo candela

en ole tyytyväinen yhtään itseeni... itseasiassa tämä rajoittaa elämääni tosi paljon koska häpeän uutta ulkomuotoani. olen loukkaantunut jos joku on tullut jotain utelemaan ja mennyt aika hiljaiseksi, tuli nimittäin minullekkin yllätyksenä koska ajattelin että ei lihomista huomaa kukaan muu ja että kuvittelen vain (aika tyhmää kuvitellä että kukaan ei huomaisi yli 10 kilon lisä taakaa)

no joka päivä yritän laihdutella mutta jotenkin se vaan ei enää onnistu koska olen joutunut oravan pyörään. ajattelen että samahan se on syödä kun olen jo näin lihava. olen ihan nätti mutta mitä lihavammaksi tulen sitä rumempikin olen... sairasta
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku