| Pelottaa...
Viimeisen kahden vuoden aikana tapahtunut: lihoin kymmenen kiloa, laihduin 18 kg, lihoin 22 kg.
Olen epäonnistuja... Lisäksi viimeisen 2:n vuoden aikana tapahtunutta: ahmimista, oksentelua, pari kuolemantapausta perheessä, masennus, työpaikan vaihdos, opiskelujen päättäminen...
Nyt olen ahmimisvaiheessa. En kykene katkaisemaan kierrettä. Tai kykenen, mutta tiedän sen menevän sitten oksenteluun.
Olen täysin hukassa siitä minkä verran ja mitä NORMAALISTI ihmiset syövät. Koko ajan paniikki päällä: kuinka paljon kaloreita olen syönyt, kuinka paljon hiilareita, kuinka paljon rasvaa, onko hyvälaatuista rasvaa, onko vitamiinien saanti turvattu, entä hivenaineet? jne. Lista on loputon. Syöminen ahdistaa ja sitten alan ahmimaan. Eihän siinä ole järkeä! Inhoan itseeni kun ahmin, jo silloin kun en vielä ole aloittanut, kun ahmin niin itken sisimmässäni, ahmimisen jälkeen tunnen itseni epäonnistujaksi ja ahmin lisää...
Ei tämä ole tervettä! Ravitsemusterapeuttiin ei ole varaa, kamppailen nytkin että saan vuokran ja laskut maksettua.
Eikä tämä ole teini-ahdistusta, olen 24.
|