| 20 vuotta laihdutus- ahmimiskierteessa
Otsikko jo kertoo kaiken. Olen laihduttanut ja massannyt kohta puolet elamastani. En muista milloin olisin elanyt normaalia elamaa johon ei kuulu painontarkkailu tai sitten antaa menna alamakea kaudet. Kaikki dietit on aloitettu suurella innolla, kaikki loppuneet viimeistaan viiden kilon jalkeen. On kokeiltu lailliset ja laittomat laihdutuslaakkeet. Lopputuloksena on etta olen entista lihavampi. Cipralexia olen syonyt nyt vuoden, mutta siita ei mainittavaa hyotya ahmimiseen.
Haluaisin niin kovasti olla normaali ja olla ajattelematta jatkuvasti ruokaa. Nykyaan ahmimiskohtaukset ovat jokapaivaisia suklaineen, pastakattiloineen, pizzoineen ja kuvioihin on tullut viini ja olut jolla saa ns. mukavaa fiilista massailyn lomaan. Tiedan ihan kaiken laihdutuksesta ja oikeaoppisesta ravinnosta. Tiedan tasantarkkaan etta kaiken A ja O on saanollinen syominen jotta hillittomat puuskat ei iske. Vaikka noudatankin jonkun aikaa kaikkia ohjeita, ja yritan olla olematta laihiksella ja syoda tarpeeksi ja normaalisti niin miksi kaikki paattyy aina kaappien tyhjennykseen. Yritan myos paani puhki miettia miksi ja mihin tunteeseen syon ja selvittaa paatani. Aamut aloitan innolla etta tanaan olen normaali ja tanaan onnistun, mutta ei, lopputuloksena entista masentuneenpi ja ahkyisempi paiva.
Kohta pitaisi paattaa vetaako ranteet auki vai jatkaako loppuelaman samaan malliin.
|