Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Syömishäiriöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.02.09, 19:18   #1 (linkki)
Lipsutipsu
(Vierailija)

ÄÄÄÄ! Nyt tuli kuules maailmanloppu

Hmph! Onko kukaan muu huomannut, että lasiluuranko sivut on ilmiannettu? Nyt elämä on ihan over... :(
  Vastaa viestiin
21.02.09, 12:10   #2 (linkki)
amnika
(Vierailija)

MINÄ OLEN! Ja samoin, elämä loppu! Hitto, ku ei ole välimuistissakaa sivujen pitäjän sähköpostia, et vois kysyä onko se pistämässä uusia sivuja pystyyn. En selvii ilman :s
  Vastaa viestiin
21.02.09, 14:08   #3 (linkki)
Lipsutipsu
(Vierailija)

Jonkun on PAKKO perustaa samankaltaiset sivut (suomenkieliset) koska muuten elämä on loppu aika monelta... Ilmoittakaa tänne jos löytyy!!!
  Vastaa viestiin
21.02.09, 22:37   #4 (linkki)
mimimalla
(Vierailija)

MYÖSKIN HUOMASIN! Samaa mieltä! Joku äkkiä meilatkaa pitäjälle, että tekee uudet! En voi elää ilman tuollaisia tukipilarisivuja! Mistään ei löydy samanlaisia! Itseasiassa olen käynyt yhdillä toisillakin sivuilla, mutta nekin nyt samaisena päivänä suljettiin! Elämä loppuu! Kuolema tulee! En jaksa ilman noita sivuja! Siskot, jos löydätte joitain samanlaisia sivustoja, tai jos joku meilaa pitäjälle niin kertokaa!!
Selvitään yhdessä! <3
  Vastaa viestiin
21.02.09, 23:38   #5 (linkki)
GlassFairy
(Vierailija)

Eiiih!

Ilmiannettu!? Onko ne suljettu ihan lopullisesti!!!?
Eiiiiiiiiiiiiiih!! En voi kuvitella eläväni ilan niitä, ne oli mun voimavara ja turva! en voi uskoo tätä.. Oon oikeesti ihan sanaton...
  Vastaa viestiin
21.02.09, 23:40   #6 (linkki)
GlassFairy
(Vierailija)

Ja se lasiluurangon foorumikin oli niin hyvä, ei oo mitään niin hyvää SUOMENKIELISTÄ foorumia, jolla käy niin paljon porukkaa.
En voi kuvitella kuinka voin elää ilman lasiluurankoo, mulla on vakava riippuvuus lasiluurankoon <3!
  Vastaa viestiin
21.02.09, 23:42   #7 (linkki)
thinny-pig
(Vierailija)

Muistaako muuten kukaan, että mikä se lasiluurangon sivuilta linkittävä x-chatiin osote oli?
  Vastaa viestiin
22.02.09, 20:03   #8 (linkki)
elfis
(Vierailija)

Voi itku :´(
Monet muutkin vakkari sivut on suljettu...
Mä en kestä, on jotenkin sellanen olo että jäi ihan yksin ja tyhjän päälle!

H*lvetin sieltä ja syvältä!
  Vastaa viestiin
01.03.09, 20:23   #9 (linkki)
hittojakos
(Vierailija)

Niin. Päätettiin sit tyttöjen kanssa ja ihan lasiluurangon omasta aloitteesta, että nykyinen sivu on tapettava...juurikin teidän kitisijöiden, ällöttävien lihanaamojen parveilun vuoksi. Ihan liikaa ulkopuolista porukkaa. Meidän oikeiden pro-anojen elämä jatkuu jossain ihan muualla, minne teillä "never-gonna-be-nothing-but-wannabe"-urpoilla ei ole pääsyä. Perustakaa oma sivu, jos kaipaatte jotain sisältöä elämäänne!
  Vastaa viestiin
21.03.09, 00:30   #10 (linkki)
yks kävijä
(Vierailija)

Menkää vaikka tänne

http://footsteps.foorumit.fi/index.php
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>