Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Tsemppikerho
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.02.12, 11:27   #1 (linkki)
Lipsuilija
(Vierailija)

Tsempparit Helmikuu

Lipsuilija: 167cm A: 84kg T: 75 kg , 76,5kg(-0,3 kg)
Malla 1979: 161cm A: 75 kg T: 65 kg N: 70,9 kg
Keventäjätär: 158cm A: 69.5kg N:66.5kg yht.-3.0kg
arja h: 160cm A: 80.9kg T: 75kg
Anutza:163cm A:73,8 N: 57,4kg -yht:-16,4kg

Terveisiä vaan täältä pakkasen keskeltä. 33 astetta tänä aamuna. Jalkaa parantelen vielä . Saan tuon lastan pois maanantaina ja yritän tiistaina jo vesikävelyä ,mutta saa nähdä ,kun nyt on niinkuin uudestaan olisi kipeytynyt ,lienenkö nukkuissa vääntänyt tuolla lastan sisällä jalkaa kieroon kun heräsin kyljeltään nukkumasta .
Pikkusen on paino pudonnut ,vaikka tuntuukin että minä koko ajan syön jotakin kun olen aina kotona. Lujassa on päästä tuonne 75 jossa jo kerran olin ja söin taas sen pari kiloa joka tuntuuu olevan lujassa.
Jospa pääsisin jo jumppiin..Nyt tuli uusi kuntosalivuorokin vielä jossa voisin käydä. Se ilmainen meille invaliideille.
Olen tehnyt kuitenkin taas nyt vatsaliikkeitä ja ikäänkuin olisin hoikistunut vähän....
Koetaanhan pärjäillä pakkasen keskellä
  Vastaa viestiin

06.02.12, 12:20   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2010
Moikka kaikille :)

Pakkanen on luojan kiitos täällä jo lauhtunu. Mittarissa ei ole enään kuin -6`C. Kyllähän tuo alko jo hermoja kiristellä sisällä kykkiminen. Pakosta kävin muutaman kerran kävelemällä kaupassa. Matkaa on nyt jonkin verran enempi kun muutimme vihdoin uuteen kotiin viikko sitten. Kyllä ei voi muuta sanoa että kyllä mä nyt nautin tästä rivari elämästä ok-talo elämään verrattuna. Ei lumitöitä! :D Saunakin lämpee napista vääntämällä ;) Vaikka kylläkin tykkään enemmän puusaunan löytyistä, menee nyt sähkökiuas helppouden vuoksi edelle.

Täällä on nyt ollu viikon verran paussia kaikesta liikunnasta muuton ja pakkasen vuoksi. Hommaa on silti riittäny että ei täällä vaan sohvaa olla mitattu :D Tänään piti mennä salille mutta tyttö on sairaana niin pitää siirtää sitä ainakin parilla päivällä.

Paino mulla on pysyny kivasti aisoissa, melkein voisin sanoa että saisi tulla pari kiloa lisää jos ne vaan tulis tasaisesti niin ei niin hirveesti vaatteet pyöris päällä. Ei viittis koko ajan olla shoppailemassakaan. Syömiset on ollu edelleen sitä sun tätä mut ei hätiä mitiä ku ei paino nouse.

Illalla vois käydä pitkästä aikaa ihan kävelemässä jos tuo tuosku hellittää :)
  Vastaa viestiin
06.02.12, 13:40   #3 (linkki)
arja h
(Vierailija)

Oli mukava lukea Lipsuilijan ja Anutzan kuulumisia. Anutsa kotiutuu uuteen kotiinsa ja elämäänsä.
Lipsuilijaa ihailen kun olet saanut painon pidettyä hyvillä lukemilla. Me painoimme joskus saman mutta nyt minä olen pullero rinnallasi. Jos käyt kirjastossa, niin viime viikolla tulleissa Tehy ja Sydän-lehdessä on paljon hyvää asiaa Marevan lääkityksestä, kansan kielellä kerrottuna laajasti. Lue, jos olet kiinnostunut.

On täälläkin ollut pakkaset, yli -30. Runsaan viikon olen ollut sisällä ja on tainnut paino nousta tehoviikon jälkeen. Meinasin alkaa polkea kuntopyörää mutta se ole minun juttuni, polvet ei tykkää. Nyt kun alkaa taas tulla siedettävät ulkoiluilmat, selkä kipeytyi eilen. Se kipeytyi varmaan siksi kun en ole päässyt liikkumaan ja siksi painokin nousee. Mutta kevät on tulossa, aurinkokin on jo näyttäytynyt monena päivänä. Jospa pääsisin lenkille jo loppuvikosta, niin alkaisin taas todella tehoilla tämän painoriesan kanssa.
  Vastaa viestiin
09.02.12, 10:06   #4 (linkki)
keventäjätär*
(Vierailija)

Heissan! Alkaa todella nämä pakkaset kyllästyttämään :(. Tietysti talvella pitää olla pakkasta,mutta liika on liikaa. Siitäkin huolimatta aion hypätä pyörän selkään ja polkaista iltavuoroon,tulee huvi ja hyöty samalla... Erittäin tehokasta reisi-ja pakarajumppaa ;)

Syömiset ovat menneet miten sattuu ja olenkin nyt alkanut merkkaamaan kalorilaskuriin syömiset,että saisin jotenkin kontrolloitua evästämistä. Muuten elo ja olo on täällä ennallaan.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 14:23   #5 (linkki)
Lipsuilija
(Vierailija)

Tuli talvi halla

Lipsuilija: 167cm A: 84kg T: 75 kg , 76,3kg(-0,2 kg)

Pakkanen eikun paukkuu ja ulos en ole vielä tohtinut edes yrittää.
Polvi ei ole vielä parantunut kokonaan , vaikka parempi onkin.
En pystynyt vesikävelemään sillä tiistaina . Vesi kävelyssä kun kuitenkin pitää nostaa polvea enemmän kuin normaali kävelyssä.
Vesi jumpat kuitenkin tein jo kokonaan eikä tuo siitä kipeytynyt.
Kävin myös parissa muussa jumpassa ....vähän varoin toista jalkaa. Alkaapahan päästä ihmisten ilmoille.
Pelottaa vaan ,että jättääkö jälkensä tuohon jalkaan paraneeko edes semmoiseksi kuin oli.

Olen koettenut syödä kevyesti,mutta huonosti olen nukkunut ,että joinakin öinä olen sitten käynyt syömässä ylimääräisen jugurtin.
Ostin uuden uimapuvun ,sellaisen jossa on pieni helma, niin pullerokin näyttää sirommalta.
Oikein hyvä leikkaus yläosan kohdalta ja väri tietysti musta.
En näyttänyt ihan pullukalta siinä.
Olen lähdössä kuukauden vaihteessa tuetulle lomalle ,otsakkeella "naisten viikko."
Siellä on ryhmä jumpaa ja vesi liikuntaa ja kaikkea hyvään oloon tähtäävää.
Puolihoito ,joten ihan kiva lähteä . Se on tuossa Siilinjärven Kunnonpaikka nimisessä kylpylässä ,. Minulle lähellä ..80 km päässä.

Olen tehnyt vatsa liikkeet päivittäin ja pitänyt tuon 4 eri liikettä 3x20. En viitsi tehdä enempää kerralla ,kun teen joka päivä.
Jenkkakahvat pienentyneet ,mutta alamaha röllöttää vielä!!!

Hyvää viikonloppua kaikille!
  Vastaa viestiin
13.02.12, 20:36   #6 (linkki)
tabithaaa
(Vierailija)

Heissulivei tei kaunottaret!

Lipsuilija: 167cm A: 84kg T: 75 kg , 76,5kg(-0,3 kg)
tabithaaa: 163cm A: 67,0kg N: 60,0kg T: 50-54kg

kännykkäni kanssa tässä palstalla kirjoittelen enkä tappisormillani jaksaisi esittelyä pitkäksi vetää, joten olen siis 2-vuotiaan lapsen äiti ja tavoite päästä pari kiloa hoikemmaksi kuin ennen raskautta ja raskauskilot kans karistettua :)
pidemmän esittelyn voitte lukea tsemppi palstalta sieltä tammikuun pudottajat 2012 (tjsp) :D
tosiaan siis toivon että tänne vielä mahtuisi kun te täällä vaikutatte todellakin täysijärkisiltä ettekä miltään provoilijoilta joihin ikävä kyllä törmää tämäntyylisillä palstoilla joskus :D
  Vastaa viestiin
14.02.12, 11:05   #7 (linkki)
Lipsuilija
(Vierailija)

Ystävänpäivää

Hyvää ystävänpäivää! Kun iloitset pienistä asoista ,voit iloita usein!

Minä taas olen vielä tuon polven kanssa jumissa . Se vaan kipeytyi hyvin kipeäksi ja kävin lääkärissä ja kuvissa ,muttei siellä ollut uutta.Sanoi vain , että et malttanut parantaa hyvin kun lähdit liikkeelle. Nyt takaisin viikko lepoa ja uudelleen kuviinviikon päästä.

Ruokailut normia.Yritän pitää sen vihannespäivän vaikka tuo isäntä on nyt taasollut täällä.??
  Vastaa viestiin
14.02.12, 11:14   #8 (linkki)
Lipsuilija
(Vierailija)

Uudelle

Tervetuloa tabithahaa tänne meidän porukkaan,.Meillä on pieni aika intiimi ryhmä.Juurikaan ei aina laihduteta ,mutta olemme tulleet ystäviksi ja kirjoittelemme kuulumisia .Olleet porukassa jo ainakin 2 vuotta.
En osaa sanoa toisten puolesta mitään.Itsekin kerron itsestäni muuta nuiden painotietojen lisäksi jos rupeat viihtymään läällä.
Perjantai on meidävirllinen punnitus päivä.
  Vastaa viestiin
14.02.12, 13:06   #9 (linkki)
arja h
(Vierailija)

Hyvää ystävänpäivää!

Tervetuloa joukkoomme tabithaaa. Kuten Lipsuilija jo tuossa edellä kertoi, olemme "ikuisuuslaihduttajia" tai ainakin minä. On mukava kirjoitella kun olemme jo puolituttuja vuosien takaa.

Harmillista Lipsuilija, kun polvesi vaan oireilee. Eikös sinulla ole pian meno kuntoutukseen. Minäkin olen joskus ollut siellä Kunnon paikassa.

Täällä on sankka lumisade ollut koko päivän. Minulla vieläkin vähän selkä oireilee. Viikonloppuna kuitenkin sain tehdyksi 3km:n sauvakävelylenkkejä. Luulen, että mitä enempi kävelisin, sitä paremmin selkä paranisi. Istuminen on ihan myrkkyä! Pitänee pian laittaa netti ruutu silmien tasolle ja nöstaa myös näppäimistöä että voisin seisten kirjoittaa/lukea!!

Loppuviikosta aion pitää pari tehokuuripäivää, siis pussitella.
Tänään menen ystävän luo ystävänpäiväkahville ja parantamaan maailmaa.
  Vastaa viestiin
15.02.12, 13:05   #10 (linkki)
Malla1979
(Vierailija)

Tervetuloa mukaan Tabithaaa. Me täällä keskustellaan laihdutuksen lisäksi monista muistakin omaa elämää koskettavista asioista.

Olen ollut koko viime viikon angiinassa ja kovassa kuumeessa. Nyt kun penisiliini vaikuttaa, olen ollut töissä tän viikon. Tosin jälkitautina on hirveä nuha ja yskä + pientä lämpöilyä jatkuvasti. En muistanutkaan kuinka karmeeta tuo sairastaminen oikeasti onkaan. Mitään ei oo jaksanut tehdä eikä mikään innosta.

Toissa päivänä kävin puntarilla. Muuta sata grammaa oli tullut painoa lisää viime viikon aikana, jota tosin en ihmettele ollenkaan kun tuli herkuteltua sohvalla makaamisen lomassa. :/ Liikuntaa en ole saanut aloitettua vieläkään. Vihaan talvea. Mua ei kiinnosta tasan yhtään lähteä tonne kinokseen tarpoon pakkasessa. Kevättä odotellessa.
  Vastaa viestiin
17.02.12, 11:55   #11 (linkki)
Lipsuilija
(Vierailija)

ei punnitusta

En muistanut tänä aamuna käydä puntarissa ,mutta luulen, että ei ainakaan pudotusta ole tullut.
Tänä iltana menen teatteriin maakunnan pääkaupunkiin linja-auto porukassa.
Näytelmän nimi Katariina.
Polvi on vielä kipeä ,että mitähän tuumii monen tunnin istumisesta,Hitto kuinka hitaasti tuo kipu häviää. Maanantaina vielä kuvataan.
  Vastaa viestiin
17.02.12, 12:28   #12 (linkki)
arja h
(Vierailija)

Minäkään en käynyt vaakassa. Suunnittelin, että pidän pari "pussipäivää" tällä viikolla. Ei siitä tullut mitään, lapsia olemme hoidelleet...vaikka eihän se asiaan mikään syy ole.
Selkäni vieläkin oireilee. Välillä on ihan hyviä päiviä mutta sitten taas kipu iskee. Olen nyt yrittänyt lenkkeillä sillä se tuntuu olevan paras hoito. Tänäänkin talsin tuolla lumipyryssä ja varoa piti koska paikoin oli liukasta.

Nyt meikäläisillä monella on jotain terveydellistä ongelmaa. Mutta eiköhän se päivä taas joskus paista ja voi sanoa että on suht' terve.

Sunnuntaina menemme synttäreille sukulaisiin. Toivottasti ei ole ihan karmea lumisade kun on matkaa yli 100km.

Hyvää, reipasta, vähäkalorista viikonloppua!
  Vastaa viestiin
19.02.12, 13:14   #13 (linkki)
Lipsuilija
(Vierailija)

Ei tuu mitään

Lipsuilija: 167cm A: 84kg T: 75 kg , 76,8kg(+0,3 kg)

Plussaa sama mikä viimeviikolla pudotusta .Tässä kiikun kuin varistervatulla katolla.
En ole syönyt mitään lihottavaa ,vaan liian paljon normaalia ruokaa vissiin.
Jalka ei tykännyt oikein teatterireissussa .Vähän pakotti polvea.
Esitys oli hyvä ja mukava oli tavata tuttuja.
Huomenna kuulen uskallanko rueta jo rasittamaan tuota jalkaa .Kuulostaahan tuo jo paremmalta.
On pitkät päivät kyllä kun jumpat puuttuu. Vatsaliikkeet olen tehnyt sängyssä jumppapatjan päällä.
Ei se tainnut uusi kirjoittelija asettua tänne meidän palstalle.
Lunta sataa joka päivä . Tässä meidän perukalla on paljon kuusiaitoja joiden päällä on metri lunta ja katukin on kavennut lumipenkkojen myötä niin on kuin asuisi lumilinnassa.

Musiikkia olen nyt kuunnellut ,kun ei aina lukeakkaan jaksa. Hyvää sunnuntaita.
  Vastaa viestiin
21.02.12, 12:36   #14 (linkki)
Malla1979
(Vierailija)

Älytön lumimyrsky taas. Alkais jo riittää tuo lumisade todellakin. Meikä kaipaa jo kevättä ja aurinkoisia kelejä ja sitä että tiet sulaa :)

Eilen ylitin itseni ja kävin jopa kävelemässä! Oli sen verran vähän pakkasta että uskaltauduin. Kivaa oli, jospa tänään menen töiden jälkeen uudelleen.

Ruokavaliosta nyt ei voi taas puhua tälle päivää mitään kun töissä söin kaksi laskiaispullaa... olen heikko tuoreelle pullalle + kermavaahdolle ja hillolle. En kuitenkaan anna syötyjen pullien latistaa vaan koitan sitten tarkkailla muita syömisiäni.

Minulla on 13 viikkoa Alanyan lomaan. Siihen mennessä jos saisi etes jonkin verran laihdutettua niin olisin tyytyväinen. Taidankin ottaa sellaisen 5 kilon tavoitteen. Sehän ei olisi kuin 400 g pudotusta viikossa. Jospa saisin potkittua etes moiseen tulokseen. Tarttis saada kunnon kipinän taas tähän hommaan.

Olen ollut töissä tosi kiireinen. onneksi nyt kuitenkin olen ollut terveenä. Huomaa kuitenkin kropasta että ei ole tullut liikuttua. En käsitä miten tämä talvi on mennytkin niin vähällä liikkumisella.. mutta onneksi vielä kerkii keväällä korjata tilannetta. Jotenkaan en ole ollenkaan talvi-ihminen.

jos huomenna uskaltautuis puntarille tarkistaan tilanteen.

Mukavaa laskiaistiistaita kaikille :)
  Vastaa viestiin
22.02.12, 13:08   #15 (linkki)
Malla1979
(Vierailija)

Tänään paistaa aurinko kivasti. Toimiston ikkunasta sitä ihailen. Lunta tosin on ikkunalla monta kymmentä senttiä niin hieman haittaa näkyvyyttä :D olen kuitenkin heti virkeämmällä ja paremmalla tuulella kun on aurinkoinen ilma.

Eilen kävin (pakotin itseni) kävelemässä illalla. Tänään taas uudelleen kunhan pääsen illalla töistä.

Mitäs muille kuuluupi?? :)

Tsemppistä ja kevään odottelua meille kaikille.
  Vastaa viestiin
22.02.12, 13:27   #16 (linkki)
arja h
(Vierailija)

Minulla on vieläkin ollut selkä kipeä. Piti jättää väliin viime sunnuntain juhlatkin sen takia. Tänään kävin lääkärissä, varmaankin hakemassa "uskon vahvistusta". Lääkettä vaan ja liikuntaa. Liikunta on kaiken a ja o tässä taudissa. Pyysin häntä myös sanomaan minulle että:"rouvan olisi hyvä laihtua". Kokeilen nyt jos lääkärin määräys auttaisi.
Tänään lähden jo pienelle lenkille. Saisinkohan itsestäni irti niin paljon että pari seuraavaa päivää olisin "pussiruuilla"? Yritän kuitenkin.
  Vastaa viestiin
23.02.12, 10:30   #17 (linkki)
Malla1979
(Vierailija)

Lipsuilija: 167cm A: 84kg T: 75 kg , 76,8kg(+0,3 kg)
Malla 1979: 161cm A: 75 kg T: 65 kg N: 71,7 kg

arja h: selkäkivut on kaameita. Itsellä ei ole rakenteellista vikaa vaan välillä kipeytyy "noidannuoli" tyyppisesti. Miehelläni sen sijaan on ollut ikänsä kaameita selkäkipuja. Ennen kuin hän aloitti urheilemaan kunnolla ja ostettiin Futon-sänky hän monena aamuna joutui nelinkontin kävelemään vessaan, jne. Välillä ei pystynyt etes liikkumaan. Ollaan koettu hyvän sängyn merkitys selkäkipujen kannalta tosi tärkeäksi. Mieheni hiihtää, juoksee ja treenaa kuntosalilla selkälihaksia ja tänä päivänä kipuja ei juuri ole enään.

En pääse eroon karkin syömisestä. Tuttavallisemmin sanottuna suklaan syönnistä... :/ olen tosi huono olemaan karkkilakossa ja varsinkin ensimmäiset päivät ovat vaikeita kun kroppa huutaa makeaa. Olen koittanut pysytellä pikku patukka/päivä linjalla, mutta ei sekään ole hyväksi että joka päivä syö karkkia.

Olen nyt kolmena päivänä peräkkäin käynyt kävelyllä (45 minuuttia/kerta). Ja se on meikälle toooosi hyvä suoritus kun olen kuitenkin KOKO talven maannut vaan sohvalla tekemättä yhtikäs mitään. Tänään taas ulkoilemaan!
  Vastaa viestiin
23.02.12, 12:26   #18 (linkki)
Lipsuilija
(Vierailija)

Talven tuiskussa

(Vierailija)

Viestejä: - Lipsuilija: 167cm A: 84kg T: 75 kg , 77,0kg(+0,2kg)
Malla 1979: 161cm A: 75 kg T: 65 kg N: 71,7 kg

Niin vaan lipsahti tuo painolukema taas väärälle kymmenelle. Ei tule mitään.
Olen syönyt normaalistij a muka vähän pienenpiä annoksiakin.
Eilen tosin kävin erään pitkäaikaisen ystävänluona kylässä.Hän on sairastanut mielenterveysongelmia pari vuotta eikä ole halunnut tavata.Nyt soitti ystävänpäiväkortista ja kutsui kylään. Kysyin mitä toisin tuliaisiksi ja hän halusi pizzaa ,joten eilen söin sen ja kaima oli ostanut laskiais pullat niin en voinut edes ajatella että keltäytyisin. Mutta ei kai se tuommonen niin pian painoa nosta.
En ole vielä rohjennut tuon polven kanssa mihinkään jumppaan tai lenkille.Huomenna soittoaika röngten lääkärille. Jospa saisin luvan jo vesi jumppaan ,kun siellä Kylpylässä olisi ihanteelliset mahdollisuudet siihen. Lähtö sunnuntaina.
Hyviä lenkkeilykelejä teille toisille!
  Vastaa viestiin
24.02.12, 11:12   #19 (linkki)
Malla1979
(Vierailija)

Se olis perjantai onneksi taas. Olen nyt saanut revittyä itsestäni niin paljon irti että olen käynyt jopa neljänä peräkkäisenä päivänä kävelyllä. Eli eilenkin kävelin tunnin, oli hyvä ilma. Viikonloppuna pysyn kotosalla ja käyn ulkoilemassa.

Lipsuilija: mullakin tuo paino seilaa ja ei kärsis syödä tasan mitään ylimääräistä. Annoskokoja pitäis varmaan taas pienentää mutta kun eilenkin söin riisipuuroa ja tuore makaroonilaatikko on niin hyvää!!! Miten siinä sitten pienennät annoskokoa :D :D

Lipsuilijalle mukavaa ja liikuntapitoista kylpyläreissua. Minä tykkäisin kans vesiurheilusta kovasti. Aion hakea Solaris-lomalle ensi syksynä jos pääsisin kuopion rauhalahteen :) Mutta se on vasta syksyllä se.

Mukavaa viikonloppua meille :)
  Vastaa viestiin
25.02.12, 10:34   #20 (linkki)
Malla1979
(Vierailija)

Lumista lauantaita. Tietenkin tuiskuttaa minun vapaapäivänä! Toivottavasti iltapäivällä olisi jo parempi keli. Eilen kävin kävelemässä tunnin verran, jo viides päivä putkeen :) olen iloinen ja tyytyväinen että olen jo reippaampi kuin mitä talvella. Flunssakaan ei enään vaivaa.

Aamulla puntari näytti samaa lukemaa. Ei varmaan paino tipukaan ennen kuin jätän ton suklaan syönnin. Tänään olis vielä tulossa vieraitakin ja heille ajattelin tehdä pannukakkua kahvipöytään. Pannukakku on vaan tuoreena niin hyvää että tulee itsekin syötyä :/

Mites muiden viikonloppu on lähtenyt käyntiin? :)
  Vastaa viestiin
25.02.12, 11:41   #21 (linkki)
arja h
(Vierailija)

Lipsuilijalle hyvää matkaa kylpylään. Toivottavasti polvi antaa jo myöden, että voit lähes täyspainoisesti tehdä siellä kaikkea mitä laitetaan tekemään. Pääset noutopöytien ääreen mutta valinnan varaa on paljon. Sosiaalinen kanssakäyminen virkistää myös elämää.

Kiva, että Mallakin osaa nauttia talvikeleistä.

Me tulimme mökille vkl:ksi. Täälläkin luntaa hiukoo tasaiseen tahtiin ja ilma on melkein 0. Olimme 45min sauvakävelylenkillä äsken. Nyt oli kiva kävellä, oikein nautinto. Olin ilopinen, että yhdelläkään askeleella ei sattunut selkään. Minulle liikunta on ainoa mahdollinen terapia selkäkipuun. Fysioterapia tekee myös hyvää. Siellä olen käynyt nyt vuoden yhtä jaksoisesti 2x/kk.
Easy diet pussit on mukana mutta en nyt vielä kuitenkaan..........
  Vastaa viestiin
25.02.12, 11:52   #22 (linkki)
keventäjätär*
(Vierailija)

Täältä toipilas ilmoittautuu! Olen ollut viikon verran kauheassa flunssassa,ilm. virusperäistä,kuume yli 38 ja yskää ja nuhaa. Nyt vihdoin ohi ja pääsee taas pikku hiljaa arkeen kiinni,huoh.

Laihduttaminen ei tässä tapauksessa ole ollut ihan ykkösasia... Sairastamisen sivussa paino kylläkin putosi,kun mikään ei oikein maistunut,mutta ei tommonen putoaminen ole kovin "terveellistä". Oletteko toiset pysyneet terveinä?

Nyt aloitetaan taasen painonhallintahommelit,kun on taudit saatu syrjään :) Ja mahtavat hiihtokelit luvassa,kun ei oo pakkastakaan... Täytyy vaan saada ensin yleiskunto nousemaan ennekuin lähtee ladulle läähättämään.. eli siis lenkille... Muttei vielä tänään..

Mukavaa viikonloppua kaikille!
  Vastaa viestiin
27.02.12, 12:00   #23 (linkki)
Malla1979
(Vierailija)

Eilen kävin sekä kävelylenkin että kävelemässä lumikengillä. Lumikenkäkävelylenkki nyt ei niin pitkä ollut, joten kävin vielä sitten illalla kävelemässä melkein tunnin.

Tänään taas maanantai ja koitan epätoivoisesti ruoskia itteäni karkkilakkoon! Tiedän että en ennen laihdu ennen kuin pääsen tosta makeansyönnistä eroon! Ekat päivät pahimpia, nyt taas yritän... huokaussssss!

keventäjättärelle pikaista paranemista flunssan kourista. Se sairastaminen on tosi turhauttavaa hommaa kun olisi muutakin tekemistä.

Ihmeen virkeänä olen ollut, jopa töissä. Ehkä tää talvi tästä alkaa taittumaan taas, tänäänkin aurinko taas pilkistelee kivasti :) En etes muista milloin viimeksi olisin kärsinyt näin pahasta kaamosmasennuksesta kuin tänä talvena.... :/

Lisäksi mieltäni virkistää se että olen saanut lisäviikon Alanyan lomaani keväällä! Taisin siitä jo mainitakin tuossa aiemmin, en muista. 3 viikkoa aurinkoa ja lomaa!! Jippiii!!! Ensin olen kummi-tytön ja äitini + meidän perhetuttavien kanssa viikon täysihoidossa lepäämässä paremmassa hotellissa, sitten ystävieni kanssa 2 viikkoa bilelomaa halvemmassa hotellissa. Mukavaa kun on mitä odotella. Sitten on vielä edessä suomen kesä, ihan täydellistä! Nyt jaksaa pakertaa töissä ja käydä lenkilläkin.

Viime viikolla kävin joka päivä kävelemässä ja se tavoite on tälläkin viikolla! Luistelemaan en ole vielä päässyt, mutta sinnekin koitan päästä ensi viikonloppuna.

Lipsuilija nauttii kylpylästä :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille. Kirjoitelkaahan kuulumisia.
  Vastaa viestiin
28.02.12, 22:45   #24 (linkki)
Malla1979
(Vierailija)

Kävelyputken olen saanut pidettyä ja ihmeen hyvänä ruokavalionkin. Olen nyt yrittänyt pienentää annoksia ja opetella syömään enemmän hedelmiä. Nyt olenkin ottanut illalla tavaksi kuoria myös itselleni omenan samalla kun kuorin omenaa ja porkkanaa pupuille. :)

Olen myös lopettanut kieltämästä itseltäni syömisiä. Sen sijaan tarkkailen määrää. En ole luopunut suklaasta vaan vähentänyt käyttöä :D

Erityisen iloinen olen siitä että olen joka päivä viimeisen kahdeksan päivän ajan käynyt vähintään 50 minuutti kävelemässä ulkoilmassa :)

Mites muilla menee? Hiljaista on....
  Vastaa viestiin
29.02.12, 11:36   #25 (linkki)
arja h
(Vierailija)

Terveisiä lenkiltä. Nyt on aivan ihana ilma. Aurinko paistaa, lämpötila melkein 0 ja lumi kimmeltää timantteja täynnä. Kevät tulee.

Mallallakin on jo kevättä (ja kesää) rinnassa ja olet aloittanut taas lenkkeilyt.
Mitenkähän me Malla saisimme jätettyä karkit pois?

Selkäni ei ole vieläkään ihan kunnossa mutta kävellä voin vaikka miten pitkän matkan. Kunhan en istu pitkään ja kumartaa ei saa lainkaan niin olen terve. Ensi viikolla on aika fysioterapiaan jos hän voisi jotenkin nipsauttaa kaikki kohdalleen selässäni tai sitten menen naprapaatille.
Mökkielämää elämme tämän viikon.
En sitten ole vieläkään alkanut "pussiruuille". Siihen pitää tulla inspiraatio. Näen sen jo kyllä häämöttävän edessäpäin!!!!!?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku