| |  | | |
08.06.12, 14:37
|
#26 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2012
| etusäären venytys En löytänyt mitään kuvaa mutta jos tästä saa mitään selvää:
Istu tuolilla. Nosta venytettävä nilkka toisen jalan polven päälle.
Laita käsi jalkaterän päälle ja venytä nilkkaa(ojenna varpaita).
Pidä n. 20 sekuntia.
Toinen tapa, jonka lainasin nicehousen sivulta:
"--seisoessasi laitat toisen jalan eteen ja toisen taakse ja menet hiukan alas. Sen jalan mikä on takana käännät niin, että jalkapöytä on lattiaa vasten ja varpaat ojennettuna." toimii ainakin mulla :)
Nyt LENKILLE! | |
| | |
08.06.12, 19:49
|
#27 (linkki)
|
|
Mulla on nenä ihan tukossa ja kurkku kipeä, hyih. mutta lenkille on mentävä, ku vaa jaksais..... :D missähän mun motivaati on? tähtään tänän 3min juoksua, vähän odottavin fiiliksin. 2min tekee jo tiukkaa, ni jännä nähä saanko itestäni oikeesti enemmän irti:D
ja edit; en todellakaan saanu! pelkkä paskafiilis jäi. ja nyt oon entistä kipeempi.
Viimeinen muokkaaja _karoliina; 08.06.12 21:50.
| |
| | |
08.06.12, 21:59
|
#28 (linkki)
|
|
Kiitos noista venytysohjeista chocolatebean, kokeilenkin noita jo heti tänään. :) Lenkki meni muuten hyvin, mutta juuri nuo nilkat vaivasivat, toivottavasti siihenkin sitten tulee muutos. Voi ei _karoliina, ei varmasti ole mukavaa juosta sairaana. :( Mutta onneksi huomenna on vapaa, toivottavasti sulla paranis olo sunnuntaiksi!
| |
| | |
09.06.12, 16:39
|
#29 (linkki)
|
|
Mä sorruin eilen naukkailemaan sivistyneesti viiniä kavereiden kanssa ja lenkkiä ei tullut tehtyä.. kaduttaa, mutta aion tehdä ton eilisen lenkin sit tänään! ja kävin sillon yhtenäki vapaapäivänä vapaaehtoisella lenkillä joten puolustelen eilistä nyt sit näin:--D Koitan tänään saada juostua enemmän kun ton 2min, vaikka viimeks en pystynyt edes sitä. Tulee luovutettuu muutenki tosi nopeesti, heti kun alkaa tuntumaan raskaalta. Nyt yritän ihan tosissani enkä lopeta juoksemista vaikka sattuis!
Mites teillä on muuten viikonloppu sujunut, ootteko ottanu aurinkoo?:--)
| |
| | |
10.06.12, 15:45
|
#30 (linkki)
|
|
Mulla jää lenkki tänään väliin, kuumetta 38,5 joten ihan ymmärrettävää miksen lähde.
Ärsyttää kyllä, koska mun kuumeilut kestää yleensä viikon verran.. Että oon sitten vähän teitä muita jäljessä, mutta ei voi mitään! :(
| |
| | |
10.06.12, 20:56
|
#31 (linkki)
|
|
Voi kun ikävää kun ette ole lenkille nyt päässyt :( Itse olen pitänyt ohjelmasta tiukasti kiinni, ja tuossa pari tuntia sitten tulinkin tänpäiväseltä lenkiltä. Minusta tuntuu jo vähitellen, että jaksamus paranee, eikä juokseminen ollut enää niiiin paha kuin edellisillä kerroilla. Tiukkaa tekee edelleen, mutta eiköhän tämä tästä ohjelman edetessä:)
| |
| | |
10.06.12, 21:24
|
#32 (linkki)
|
|
Kävin tänään juoksun sijasta 30min kävelylenkin kun on ollut pientä nuhaa niin en uskaltanut juosta. :( Muuten olen kyllä pitänyt ohjelmasta kiinni joten vähän tuo harmittaa, mutta enköhän jo tiistaina juokse. Pikaista paranemista sulle _karoliina!
| |
| | |
10.06.12, 22:44
|
#33 (linkki)
|
|
Huh tulin just lenkiltä ja vieläki tekee tosi tiukkaa toi 2 minuuttia..... en kyllä todellakaan pysty vielä ens viikolla juoksemaan sitä neljää.
Taas ihan luovutusfiilis ja meinas oikeesti itku tulla kun jalatki tuntu ihan puupökkelöiltä mut kait tää tästä:--D Noi kaikki itikat ei ainakaan helpota asiaa, nytki mulla kutisee koko kroppa kun ne pisti mua ihan koko ajan.
Ja toivottavasti paranet pian _karoliina!
| |
| | |
11.06.12, 20:42
|
#34 (linkki)
|
|
Mä kävin tänään lääkärissä, kukaan lääkäreistä ei oikeen osannu sanoa mitään.. mulla on siis kurkku kipeä, kuumetta, yskää, korvat kipeet jne. imusolmukkeet on turvonnu, pikanieluviljely negatiivinen, crp huitelee melkeen sadassa ja leukkaritkin 15,9.. laajemman verenkuvan tulokset tulee huomenna aamusta. pläh. mutta saikulla. :( ja urheilukielto...
| |
| | |
11.06.12, 22:11
|
#35 (linkki)
|
|
Voi ei _karoliina! :( Pikaista paranemista, ja jatka ohjelmaa vasta kun olet varmasti tervehtynyt! :)
Tulin justiinsa 30 min reippaalta lenkiltä, eipä ollut kovin paha, hyttyset vaan kiusas ja pahasti! Näytin varmaan ihan mielipuoliselta ku hypin ja loikin niitä karkuun :D Apua, huomenna pitäis juosta 4 min, saa nähä jaksanko, epäilen...
| |
| | |
13.06.12, 15:09
|
#36 (linkki)
|
|
Kävin eilisen juoksulenkin tänään, se neljän minuutin juoksu meni ihan hyvin. :) Miten teillä muilla? Entä miten on mennyt vapaapäivä, itse ajattelin juuri mennä ottamaan aurinkoa. :)
| |
| | |
13.06.12, 16:19
|
#37 (linkki)
|
|
Meinasi mennä hukkaan mulla tämä keskustelu! :D Aloitin tosiaan tällä viikolla tuon ohjelman. Eilen muistin, että piti tehdä uudestaan sama kuin maanantaina, mutta pitikin käydä 30 min kävelyllä! No, tuli sitten tehtyä molemmat mutta ei se varmaan haittaa(?) Mulla ei olevielä mennyt paikat kipeiksi. On energisempi olo ja tekis mieli nyt lepopäivänäkin käydä lenkkeilemässä :DD En vaan uskalla, kun en sitten tiedä väsyykö liikaa kun en ole kauheast iaiemmin tuota liikuntaa harrastanut.
| |
| | |
13.06.12, 18:10
|
#38 (linkki)
|
|
Mulle se neljä minuuttia teki tuskaa, meinasin toisella juoksukerralla luovuttaa ylämäessä, olin aivan puhki! No, tästä on tie vain ylöspäin, ja oli kyllä onnistunu fiilis kun syke oli tasaantunut ja suihkussa käyty. Tänään oon vaan relaillu ja pyöräilin kauppaan, en käyttänytkään moottoriajoneuvoa! :) Oon ylpee kyllä itsestäni, vaikka alussa vasta ollaan!
| |
| | |
14.06.12, 21:03
|
#39 (linkki)
|
|
Tänään on ihan oikeesti semmonen päivä että en jaksa. En vaan jaksa lähtee lenkille. En ollenkaa. Toivottavasti jossain vaihees saan itteni liikkeelle...
Ja toi 4min... juoksin melkeen koko matkan ylämäkeen eikä menny sit kun 3, en tiiä olisko mennyt muutenkaan.
Kävin sit kummiski lenkillä. Ekat 4min ihan kepeesti, mut toinen juoksu vaan 2min, harmittaa :D mutta ei voi mitään! Olin liian laiska tänään... Huomenna uus yritys, vaikka taitaa jäädä kyllä välistä kun illalla on menoo.. Mutta oikeestaan vois jättää sunnuntain vapaan pitämättä ja siirtää treenejä yhdellä päivällä? Luuletteko että olis ihan ok? :)
Viimeinen muokkaaja chocolatebean; 14.06.12 22:23.
| |
| | |
18.06.12, 16:14
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | vielä?
Vieläkö olette jaksaneet käydä juoksemassa? :)
| |
| | |
18.06.12, 21:36
|
#41 (linkki)
|
| Jees! :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wannabe Vieläkö olette jaksaneet käydä juoksemassa? :) |
Muista en tiiä, mut ite ainakin just tulin lenkiltä! Ja en varmasti luovuta, vaikka oli lähellä jo yks päivä.. Ihan sama jatkaako kukaan muu enää, ei ainakaa kukaan täällä koskaan enää käy :D mutta oon ainakin tosi ylpee itestäni, koska tänään huomasin tulosta ekaa kertaa kunnolla!! Koko lenkki ois menny muuten älyttömän hyvin, mut sit toinen nilkka meni lukkoon ja jalka rupes temppuilee :/ muuten oon NIIN tyytyväinen et kolmas viikko (uskomatonta!!!!) on lähteny käyntiin omalta osalta!
| |
| | |
19.06.12, 21:01
|
#42 (linkki)
|
|
Itse en oo vieläkään parantunut, eli lenkille en oo päässy.. Mut jatkan sit siitä mihin jäin, tai alotan alusta, mut tuun sit kertoo teille:) harmittaa kyl tosi paljon tää tauti=( mut ei tohdi lähtee kipeenä juoksee, ku voi tulla ties mitä.
| |
| | |
20.06.12, 08:46
|
#43 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hienoa, että ainakin joku jaksaa ja kipeänä ei todellakaan kannata alkaa urheilemaan. Silloin tuloksena voi olla vaan pidempi sairausloma.
Itsekin aloitin tuon ohjelman viime viikolla, mutta viikonlopun olin matkoilla ja pitkä kävely jäi tekemättä. Nyt sitten ihmettelen, että miten tässä pitäisi jatkaa, eli unohdanko viikkojaon ja menen vaan päivä kerrallaan eri tahtiin kuin ohjelma vai odotanko ensi viikon alkuun?
Mun mielestä oli aika omituista, että ohjelmassa tehdään koko ajan tietyn minuuttimäärän mittaisia lenkkejä ja sit yhtäkkiä lopussa puhutaan kilometreistä. Toi matkahan riippuu kovasti juoksunopeudesta. Oletteko yhtään mitanneet mitä vauhtia te juoksette ja onko vauhti kasvanut treenin myötä?
| |
| | |
20.06.12, 20:29
|
#44 (linkki)
|
|
Mulla se vauhti on hieman vaihdellut, mutta eilen keskinopeuteni oli kaikista suurin mitä ikinä! Mulla on siis puhelimessani ohjelma, joka mittaa keskinopeuden ja matkan yms. En oo vieläkään (ihme kyllä) luovuttanut tai jättänyt päivääkään väliin! :) Jo kolmas viikko menossa, jippii!:)
Mä sanoisin, et wannaben kannattaisi odottaa ensi viikon alkuun, ja jatkaa siitä sitten, niin ei se päiväjako mee sekaisin! :)
| |
| | |
25.06.12, 10:25
|
#45 (linkki)
| | (Vierailija) |
No niin, juhannuksestakin tuli selvittyä ja toinen treeniviikko starttaa tänään.
Eilinen lenkki oli melko tukala. Sääret ja pohkeet tuntuvat olevan ihan jumissa. Lisäksi polvet ekan kerran ilmoittivat olemassaolostaan. Lueskelin netistä painosta ja juoksemisesta. Siellä kovasti suositeltiin, että ylipainoiset aloittaisivat vesijuoksulla.
| |
| | |
26.06.12, 08:20
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sää oli eilen viileä, mutta toisaalta sateen jälkeen oli helppo hengittää. 30min kävely tuntui ihan mukavalta, mutta erityisesti pohkeet on edelleen ihan tukossa. Tänään pitäis juosta 4min pariin otteeseen...
| |
| | |
26.06.12, 21:48
|
#47 (linkki)
|
|
Tänään olikin vain 1 min kävelyä ja sitte 5 min juoksua. Jaksoin ihme kyllä juosta sen 5 min hyvin, ja vaikka olikin vain puolen minuutin tauko, niin toisenkin jaksoin hyvin:) I'm proud of myself, jo neljäs viikko enkä ole luovuttanut!! harmi vaan kun täällä keskustelussa ei paljoa muita ihmisiä näy, toivottavasti olette silti ohjelmassa mukana!!
| |
| | |
27.06.12, 08:04
|
#48 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo, aika hiljaista täällä on. Ehkä kaikki keskittyy urheilemiseen eikä ehdi kirjoittelemaan. ;)
Eilen meni 4min juoksut ihan hyvin paitsi että pohkeet ja sääret vaivaavat... :/ Tänään pitäis olla välipäivä, mut tulee kyllä liikuttua toisen harrastuksen parissa. Torstaina olis taas 4min pyrähdys.
| |
| | |
28.06.12, 23:26
|
#49 (linkki)
|
|
Hyvä että sulla menee hyvin, harmi vain kun on jalkavaivoja :(
Huhhuh, oli täyttä tuskaa nuo 7 min juoksut, toisella kerralla olin jo ihan luovuttamasta, ja toista kylkeä kramppasi iha hirveesti. Silti taistelin loppuun asti, ja oli fiilis kyl hyvä kunhan olin päässyt suihkuun ja juomaan vettä :D Kyllä sitä huomaa kuinka rapakunnossa on oikeasti ollut, mutta huomaan kyllä jo kehityksen! ::)
| |
| | |
29.06.12, 14:09
|
#50 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hyvää tsemppausta llilyan! :)
Mä juoksin eiliset 4 minuuttiset sateessa. Sää "#¤utti ja pohkeet sekä sääret ovat edelleen ihan tukossa. Olis kiva, jos keksis jotain apua noihin jalkoihin. Onneksi oli sentään upea sateenkaari!
Voimaa kaikille, jotka tänään juoksee 15min! :)
| |
| | | | |