Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Tupakoinnin lopettajat
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
03.02.10, 21:57   #1 (linkki)

Käyttäjän kurjenkukka avatari

Rekisteröitynyt: 03/2008
Sijainti: ruotsin etelä lappi
aaapuva;((

Hei kaikki taistelijat.Olen nyt tehnyt päätöksen lopettaa savuttelu mutta 40 vuoden savuttelun jälkeen se on tosi kamalaa.Hyvät neuvot on nyt tarpeen,kiitos etukäteen.
  Vastaa viestiin
04.02.10, 08:45   #2 (linkki)
Nippo
(Vierailija)

Rööki

Käyppäs lääkäriltä hakemassa CHAMPIX-resepti (etsi netistä tietoa tuosta lääkkeestä). Tuolla lääkkeellä on kuulemma ollut hyvät onnistumisprosentit tupakan lopettamiseen.

Itse olen ollut nyt 2 1/2 vuotta täysin polttamatta. Sitä ennen olin pari kertaa lakossa ja annoin itselleni luvan polttaa aina kun otin viiniä tms. Tuo toimintahan johti vaan siihen, että oli aina pakko ottaa vähän viiniä jotta sai "luvan" polttaa.
Joka kerta olen lopettanut ilman minkäänlaisia apukeinoja ja nyt kun en ole antanut itselleni lupaa poltella edes "viinihuuruissa" niin ei ole tehnyt kyllä mielikään.

Todella paljon tsemppiä Sinulle! Nyt kun olet tehnyt lopettamis päätöksen niin varmasti se onnistuu!
  Vastaa viestiin
04.02.10, 09:25   #3 (linkki)
Hieno homma!
(Vierailija)

Myös minun mieheni lopetti tuon Champixin avulla, hän oli tupakoinut melkein 30 vuotta ennen sitä. Ja sitten lue kirja "Stumppaa tähän" - siitä oli hänen mukaansa myös paljon apua.
Champix tuntuu kalliilta sitä ostettaessa, mutta se vastaa kuitenkin noin 1 askin hintaa per päivä!

Tsemppiä!
  Vastaa viestiin
04.02.10, 09:41   #4 (linkki)

Käyttäjän kurjenkukka avatari

Rekisteröitynyt: 03/2008
Sijainti: ruotsin etelä lappi
Kiitos paljon kannustuksesta .Tuosta lääkkeestä otan kyllä selvän.
  Vastaa viestiin