| |  | |
22.06.10, 20:12
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | e-savukkeet
Onko kellään kokemuksia e-savukkeista. Joskus kauppakeskuksessa joku oli myymässä sellaisia, kiinnostuin, mutta tilanne meni sitten ohi enkä ole enää törmännyt kehenkään sellaisia kauppaavaan saati sitten sellaista
tupakoivaa.
Lopetin tupakanpolton ... n 5 vuotta sitten, en enää edes muista tarkkaa. Olin polttanut 30 vuotta sitä ennen ja lopettaminen oli todella vaikeaa.
Pitäisi olla vaarattomia (?) , ei häkää ym. myrkkyja, vain se nikotiini.
| |
| | |
26.06.10, 10:40
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2010
|
onhan ne vaarattomia. Sieltä imetään höyrystettyä nikotiinia, ilman mitään muita aineita. Myös kädet saavat tuttua tekemistä.
| |
| | |
27.06.10, 07:27
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vaarattomia savukkeita ole eikä tule. Turhaan kuvittelette sellaisia. Lopettakaa oikeasti, tai sitten polttakaa oikeasti. Minä lopetin vuosia sitten, ja keksin käsilleni tekemistä tupakan hypistelyn sijaan. Vedin handuun, kun luulin, että on tupakan aika.
Paljon parempaa teki, mitä tupakka.
| |
| | |
13.09.10, 17:56
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
E-savukkeista ei kyllä käsittaakseni ole mitään haittaa, etenkään jos ottaa nikotiinittoman version. Hankin itse sellaisen netin kautta. Alkuun tuntui loistavalta pidellä e-savuketta terassilla... en oikeastaan edes ajatellut ettei se ollut oikea tupakka. Eihän siitä varsinaisia savuja saanut, mutta jotenkin se drinkillä oloa kuitenkin helpotti. Seuraavina päivinä e-savukkeen maku alkoi kuitenkin ellottamaan ja vielä ei ole tehnyt meili sitä uudelleen kokeilla. Taisi mennä viiskymppia hukkaan :/
5 vuotta on hieno suoritus ja kun olet ollut ilman noin kauan niin en kyllä suosittelisi tavan uudelleen kokeilemista. Saattaa lipsahtaa pian oikeisiin savukkeisiin jos alat nikotiinin kanssa uudelleen kimppaan.
| |
| | |
28.12.10, 02:41
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Noiden maahantuontihan kiellettiin, mikä on varsin ikävää. Tavoitteena savuton Suomi, ja sitten kun keksitään tehokas keino tupakoinnin lopettamiseen niin siitä tehdään kiellettyä :/
Ulkomailta on tutut tilanneet, toivottavasti vielä joskus tulee Suomenkin apteekkeihin myyntiin. Paljon tehokkaampi keino kuin laastarit ja muut!
Tietoa löytyy esim. e-Savuke.com | Sähkötupakkatietoa | |
| | |
02.01.11, 08:36
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jospa siihen lopettamiseen ei tarvita muuta kun selkärankaa.
| |
| | |
05.10.11, 12:16
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lopetus Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lopettanut Onko kellään kokemuksia e-savukkeista. Joskus kauppakeskuksessa joku oli myymässä sellaisia, kiinnostuin, mutta tilanne meni sitten ohi enkä ole enää törmännyt kehenkään sellaisia kauppaavaan saati sitten sellaista
tupakoivaa.
Pitäisi olla vaarattomia (?) , ei häkää ym. myrkkyja, vain se nikotiini. | On toiminut. Lopetin itse tuon avulla. Aeimmin takana monia yrityksiä. Halusin lopettaa lähinnä teveyssyistä. Lääkäri ja perhekin vaati. Kannattaa katsoa ensin vähän tietoa noista niin tietää mistä kyse e-savuke - sähkötupakka tilaus ja muut vinkit | |
| | |
28.12.11, 17:06
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | esavuke Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lopettanut Onko kellään kokemuksia e-savukkeista. Joskus kauppakeskuksessa joku oli myymässä sellaisia, kiinnostuin, mutta tilanne meni sitten ohi enkä ole enää törmännyt kehenkään sellaisia kauppaavaan saati sitten sellaista
tupakoivaa.
Lopetin tupakanpolton ... n 5 vuotta sitten, en enää edes muista tarkkaa. Olin polttanut 30 vuotta sitä ennen ja lopettaminen oli todella vaikeaa.
Pitäisi olla vaarattomia (?) , ei häkää ym. myrkkyja, vain se nikotiini. | Toimiva homma eikä maksa nykyään paljoa... Rohdoskauppa.fi verkkokauppa - Luontaistuotteet - - Sähkötupakka eGo-T Aloituspakkaus, TARJOUS! | |
| | |
09.03.12, 11:26
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä olen käyttänyt nyt kolmisen kuukautta Suomesta ostettuja sähkötupakkeja. Koskapa nesteetkin ovat Suomesta, ei niissä ole nikotiinia (Suomessa kiellettyä, saa ulkomailta tilata pieniä määriä), mutta käytän rinnalla apteekin nikotiini-inhalaattoria. Tupakointi vähentynyt tosi paljon. Tarkoitus päästä irti kokonaan.
| |
| | |
09.03.12, 13:14
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | sähkötupakka
Mä tilasin tuollaisesta suomikaupasta kuin Sähkötupakka | Sähkötupakka.eu eli sähkötupakka.eu ne ainakin myy nikotiinilla varustettuja tuotteita ja on ymmärtääkseni suomalainen kauppa :)
| |
| | |
11.04.12, 21:46
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mainostajat löytäneet tämänkin kategorian.
Itse tilasin erään nimeltämainitsemattoman e-tupakkamallin eräästä nimeltämainitsemattomasta nettikaupasta. Nyt olen ollut puoli vuotta polttamatta, e-tupakkaa tuli käytettyä n. kuukausi. Omalla kohdallani toimi siis, ja suosittelen muillekin. :)
| |
| | |
31.07.12, 12:55
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | hyvä sähkötupakkakauppa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eGo-T | Sheriff Electronic Cigarettes -verkkokaupasta tilasin itse, niillä tuntuu olevan suomessa tyytyväisiä asiakkaita, ainakin facebookin mukaan. Tuli perille ja toimii, nesteiden maut parempia kuin muilla. koodilla SHERIFF10 - saa vielä 10% alennusta. Firma näyttäis olevan englannissa, mut ihan suomalaisilla pankkimaksuilla voi maksaa.
| |
| | |
08.09.12, 20:58
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2012
| Tupakoinnin lopettaminen
Uusi nettikauppa avattu E-cigarette | For a healthier lifestyle | Eciggykings suomenkieliset nettisivut ja suomenkielinen asiakaspalvelu! Tuotevalikoima laajenee kuukausittain! Tästä apua tupakoinnin lopettamiseen. Terv. Eciggykings.
| |
| | | | |