| |  | |
12.06.12, 20:45
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Suomalaiset blondikaikentietävät naiset
Katselin kyseistä ohjelmaa, ja suorastaan alkoi oksettaa. Kaksi värjättyä blondia menivät tietämään ja osaamaan perheen kesämökille, ja tietämään, täällä on kaikki päin persettä.
Tulisipa nuo blondit minun kotiini elvistelemään, pitäisin näille kaunokaisille oppitunnin asioista.
Tällaset stailaajat ovat ihmiskunnan syöpä.
| |
| | |
13.06.12, 11:58
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
En tiedä, että mitä ohjelmaa tarkoitat, mutta oletan, että jotakin sisustukseen liittyvää tositv-ohjelmaa.
Kaikkiin näihin tositeeveisiin pitää ihan itse ilmoittautua, ja varmasti tällaisissa "muuttumisleikkiohjelmissa" ilmoittautujat itse kertovat, mitä haluaisivat uudistaa. Eli älä huoli, kukaan ei tule kotiasi noin vain sisustamaan.
| |
| | |
13.06.12, 12:38
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm En tiedä, että mitä ohjelmaa tarkoitat, mutta oletan, että jotakin sisustukseen liittyvää tositv-ohjelmaa.
Kaikkiin näihin tositeeveisiin pitää ihan itse ilmoittautua, ja varmasti tällaisissa "muuttumisleikkiohjelmissa" ilmoittautujat itse kertovat, mitä haluaisivat uudistaa. Eli älä huoli, kukaan ei tule kotiasi noin vain sisustamaan. |
tarvii apua sisustusasioissa, silloinhan asia kilpailutetaan ja otetaan ammattilainen hoitamaan asia.
Ei blondeista ja noista tositeeveetyrkyistä ole siihen.
pari sekuntia näin jotain tuosta ohjelmasta yhtenä iltana, ei tuollaisia jaksa katsoa eikä voi ottaa todesta.
| |
| | |
13.06.12, 12:45
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos joku haluaa tositv-ohjelmaan, niin se on halukkaan itsensä asia. Jos joku kokee, että tv:n sisustusohjelma on hänelle hyvä vaihtoehto, niin sitten hän valitsee sen.
En tiedä ollenkaan, että minkälaisia ammattilaisia aloittajan tarkoittamassa ohjelmassa on, mikä on ohjelma ja miten se toteutetaan, joten tähän mystiseen ohjelmaan en osaa ottaa kantaa lainkaan. Kirjoitinkin vain siitä periaatteesta, ettei kukaan tulee vaikka Sohviksen kotiin sisustusvinkkejä pyytämättä antamaan, kyllä noihin ohjelmiin pitää itse ilmoittautua.
| |
| | |
13.06.12, 13:48
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miksi joku haluaa stailaamaan omaa kotiaan stailaajan oloiseksi? Haiskahtaa julkisuuden kipeydeltä.
Jos joku blondattu blondiväärennys tulisi kotiini, kysymyksessä on ok-talo, hän varmaan laittaisi kaiken uusiksi. Varmaan soittokamatkin menisi uusiksi, ja minä myös.
Jos ihminen ei tiedä mitä hän haluaa, mistä tykkä, minä ainakin olen sanaton.
Minä tiedän tasan tarkkaan omat asiani, siihen en ota ketään ulkopuolista sähläämään.
Jos olisin naisen kanssa yhteisessä huushollissa, silloin päätettäs yhdessä asioista, siihen tarvi ketään stailaajaa.
Minä olen sen verran pätevä stailaaja, että pärjään yksin.
| |
| | |
13.06.12, 13:56
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miksi joku haluaa stailaamaan omaa kotiaan stailaajan oloiseksi? Haiskahtaa julkisuuden kipeydeltä.
Jos joku blondattu blondiväärennys tulisi kotiini, kysymyksessä on ok-talo, hän varmaan laittaisi kaiken uusiksi. Varmaan soittokamatkin menisi uusiksi, ja minä myös.
Jos ihminen ei tiedä mitä hän haluaa, mistä tykkä, minä ainakin olen sanaton.
Minä tiedän tasan tarkkaan omat asiani, siihen en ota ketään ulkopuolista sähläämään.
Jos olisin naisen kanssa yhteisessä huushollissa, silloin päätettäs yhdessä asioista, siihen tarvi ketään stailaajaa.
Minä olen sen verran pätevä stailaaja, että pärjään yksin.
| |
| | |
13.06.12, 14:00
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm Jos joku haluaa tositv-ohjelmaan, niin se on halukkaan itsensä asia. Jos joku kokee, että tv:n sisustusohjelma on hänelle hyvä vaihtoehto, niin sitten hän valitsee sen.
En tiedä ollenkaan, että minkälaisia ammattilaisia aloittajan tarkoittamassa ohjelmassa on, mikä on ohjelma ja miten se toteutetaan, joten tähän mystiseen ohjelmaan en osaa ottaa kantaa lainkaan. Kirjoitinkin vain siitä periaatteesta, ettei kukaan tulee vaikka Sohviksen kotiin sisustusvinkkejä pyytämättä antamaan, kyllä noihin ohjelmiin pitää itse ilmoittautua. |
ole ammattilaisia lainkaan. Kuitenkin väität että sohvis on väärässä vaikket tiedä ohjelmasta mitään. On todella ellimäistä!
Suomessa on vakavasti otettavia sisustuksen ammattilaisia joilla on sisustusarkkitehdin koulutus.
Yksi ammattitaitoinen on Pirkko-Liisa Topelius, toki on muitakin.
Nuo hörhöt eli tvssä pyörivät ovat jotain satailaajia. Saattavat olla mm. entisiä missejä jne.
| |
| | |
13.06.12, 14:22
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eivät ole ammattilaisia lainkaan. Kuitenkin väität että sohvis on väärässä vaikket tiedä ohjelmasta mitään. On todella ellimäistä! | Enhän minä väittänyt Sohviksen olevan sen enempää oikeassa kuin väärässäkään! Sohvis sanoi, että tulisivatpas hänen kotiinsa sisustamaan, niin hän antaisi heidän kuulla kunniansa. Jos luet vastaukseni, niin huomaat minun sanoneen, että tositv-ohjelmiin pitää varmasti ilmoittautua itse, ja ellei Sohvis niin tee, hänen ei tarvitse pelätä, että hänen kotiinsa tunkisi kukaan sisustamaan.
Sohvis kirjoitti:
"Kaksi värjättyä blondia menivät tietämään ja osaamaan perheen kesämökille, ja tietämään, täällä on kaikki päin persettä.
Tulisipa nuo blondit minun kotiini elvistelemään, pitäisin näille kaunokaisille oppitunnin asioista".
Minä vastasin:
"Kaikkiin näihin tositeeveisiin pitää ihan itse ilmoittautua, ja varmasti tällaisissa "muuttumisleikkiohjelmissa" ilmoittautujat itse kertovat, mitä haluaisivat uudistaa. Eli älä huoli, kukaan ei tule kotiasi noin vain sisustamaan".
| |
| | |
13.06.12, 17:47
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Näitä Suomen, Ruotsin, Jenkkien karmein kämppäohjelmia on tunkuun asti.Eikö ole muuta tarjolle, näytetään paskasia koteja, ja kaikenlaista muutosten tarvetta.
Kyllä suuresti ihmettelen, mikä muutoksen tarve on jatkuvasti.
Oma kotini on kaunis, siisti, kaikinpuolin mielekäs, en halua muuttaa yhtään asiaa siinä, kaikki on just passelisti.Veikkaan, jos joku stylisti tulisi visiitille, ja katselisi kotiani, hän tuumaisi, tämä on just passeli.
| |
| | |
13.06.12, 22:46
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis Oma kotini on kaunis, siisti, kaikinpuolin mielekäs, en halua muuttaa yhtään asiaa siinä, kaikki on just passelisti.Veikkaan, jos joku stylisti tulisi visiitille, ja katselisi kotiani, hän tuumaisi, tämä on just passeli. | No, mikä sitten on ongelmasi? Onko joku blondi tuppautunut sisustamaan kotiasi? Stailaamaan sitä? Olet aikamoinen magneetti mieheksi jos et pääse eroon näitä blondeista, sorry, tekoblondeista ja ihan tupla sellaisista:)
| |
| | | | |