| |  | | |
03.10.06, 13:05
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: nännilävistys Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Reikäraikulit Minä laitan huomenna lävistyksen persereikään. Paskat vaan patoutuu varmaan siihen ja pyyhkiminen on hankalaa mut kyllä sen muodin takia kestää. Meillä on niitä jo kullit, munat ja vitut täynnä niin, että helinä käy kulkiessa. Nyt ajateltiin, että pierastessa pitäis kuulua joku heleämpi sointu ja senhän saa aikaan lävistyksellä. Pitääkin hankkia heti hernekeittoa samalle päivälle, että pääsee kokeilemaan. Joka paikka on oltava täynnä renkaita ja pallukoita ennekun annetaan periks. Eivät pirut töihin ota mutta tulleehan sitä rahaa muutenkin, omapa on vikansa jos eivät muotia tajua. | Joo mullakin on jo molemmissa jalkapohjissa ja kaikissa varpaissa renkulat. En oo päässy käveleen sen koommin kun ne otin mutta on se vaan niin ihana..
| |
| | |
05.11.06, 19:47
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
kannattaako 15-vuotiaan edes harkita nännilävistuksen ottoa? minulla ei ole muita lävistyksiä kuin kolme korvissa. olen miettinyt lävistystä jonkun aikaa, mutta kipu mietityttää?
| |
| | |
06.11.06, 10:20
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | Naurattaa liikaa, en voi lukkee ennee
No sannoin sen jo.
| |
| | |
06.11.06, 17:07
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) |
siis ei kannata? no olen sen päättänyt ottaa, kunnes 16 täytän. olen lukenut, että lävistys tekee kipeää, mutta kestää vain sekunnin. eiköhän sen kestä.
| |
| | |
14.12.06, 22:18
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) |
kun tekee sen nännilävistyksen, voiko olla mukana joku oma puudutus juttu?
| |
| | |
19.12.06, 15:57
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja elisa kannattaako 15-vuotiaan edes harkita nännilävistuksen ottoa? minulla ei ole muita lävistyksiä kuin kolme korvissa. olen miettinyt lävistystä jonkun aikaa, mutta kipu mietityttää? | Yleensä nänniläväreitä ei tehdä alaikäsille.
| |
| | |
20.12.06, 14:39
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ajattelin ottaa tuossa puolen vuoden päästä nänniin lävistyksen, pelkään vain sitä kipua. Itselläni on kielessä ja kaksi navassa, huulesta ja kulmasta olen ottanut pois, joten kai senkin kivun kestäisi.
| |
| | |
25.01.07, 23:39
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | Eri paria!
Mitenkäs tällainen juttu, että jos onkin toinen rinta ihan aavistuksen toista isompi. Korostaako lävistys sitä isompaa rintaa entisestään, vai kannattaisiko se laittaa kuitenkin siihen pienempään sisareen? Vai liekö sillä mitään väliä? Tasapainon kannalta haluaisin kuitenkin sen juuri siihen isompaan. *pähk pähk*
| |
| | |
26.01.07, 02:49
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | mutta
Minulla on koko kieli täynnä renkuloita ja rinkuloita. Nyt uutena juttuna oon ikeniin semmoisia tappeja laittanut. Päivät pitkät käyn esittelemässä suutani ja kyllä ihmiset kattoo siihen malliin, että meinaavat pyörtyä kateudesta. Syömään en enää pysty, enkä pahemmin puhumaan, mutta mitäs tuosta. Pieni juttu. Ohan sitä katsokaa pillit keksitty, niillä juon perunavelliä. Ilmottauduin viittomakielen kurssillekkin tässä. Pitää ens viikolle varata taas uus aika kun pittäis ottaa tuohon silmäluomeen semmonen uutukaisen uusi rinkula.
| |
| | |
26.01.07, 11:49
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nänniläväri naisella on kyllä totaalinen turn off.
| |
| | |
17.02.07, 17:19
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) | Faktaa ja mielipiteitä
Siitä jolla oli verisuonet vauroituneet lävistyksen takia, haluan sanoa että vika oli sillon lävistäjässä. Ja mahdolliset riskit kyllä pitää tietää ennen kuin lävistystä menee ottamaan. Vaikka tuossa tapauksessahan luultavast läivstäjä oli laittanut lävistyksen hieman väärin, tai sitten vain kävi huono tuuri. Ja lävistys ei ole haitaksi imettäessä. Ilmottaa vain lävistäjälle että imettää niin lävistäjä laittaa siihen imetykseen sopivan korun. Ei muuta, tietenkin alussa se voi tuntua aralta mutta periaatteessa siitä ei pitäisi olla haittaa. Ja kumpi olisi parempi, rengas vai tappi, rengas on helpompi hoitaa mutta repeää helpommin. Tappi ei repeä helposti ja itellä ei ole ollut ongelmia puhdistamisen suhteen, joten sanoisin että tappi on parempi. Lävistys ei kerro ihmisestä paljoakaan, ei hänen älykkyydestään ainakaan. Sehän on melkein sama asia kuin millaiset hiukset ihmisellä on jne. Jotkut tykkää lävistyksistä, toiset ei mutta ihminen ei kuitenkaan ole yhtään sen älykkäämpi onko hänellä lävistyksiä vai ei. Ja itsekin olen saanut suurimmaksi osaksi vain hyvää palautetta, varsinkin miehiltä. Lävistämisessä pihdit ei sattuneet ollenkaan, ja lävistys sattui siinä keskivaiheessa eniten kun ei ollut enää niin helppo päästä lävitse. Lävistys parantui alle kuukaudessa kokonaan ja kipua ei ollut, hieman arka se oli mutta ei häirinnyt mitenkään. Mutta tosin sekin riippuu ihmisestä että kuinka paljon mikäkin sattuu ja kuinka se paranee. Kunhan kaikki muutkin asiat on kunnossa, ei sairastele, ei ole stressiä, huolehtii hygieniasta ja vitamiinien saannista niin lävistys todennäköisesti parantuu nopeasti. Paranemisaika tosin voi olla jopa 9kk. Jos lävistys sattuu tulehtumaan niin sekin on hyvin hoidettavissa, ottaa lävistäjään yhteyttä eikä poista lävistystä. Koska muuten mätä jää lävistyksen sisään ja saattaa muodostua mätäpaise. Lukekaa lävistyspaikkojen sivuja, esim madmaxilla on todella hyvää tietoa. Kyselkää lävistäjiltä, ja tietenkin on hyvä kysellä myös lävistyksien ottajilta, mutta sehän ei sinänsä kerro mitään, koska se on niin henkilökohtaista miltä mikäkin tuntuu ja miten lävisrtys paranee jne. Siitä lävistyksestä aiheutuneesta arvesta vielä että joillekin jää siitä pieni piste, joillekin ei mitään näkyvää ja joillekin isompi jälki. Mutta ajan myötä sekin pienenee ja muuttuu vähemmän näkyväksi. Ja nännilävistys on niin sanottu perslävistys, joten ikäraja vaihtelee riippuen paikasta, kuitenkin se on yleensä 15-16. Nuoremmille ei tehdä. Omaa puudutusjuttua ei saa olla mukana, eikä peruslävistyksiä tehdessä edes puuduteta, jos lävistyksen haluaa oikeasti, kyllä sen kivun kestää. Ja lävistys tuskin vaikuttaa paljoa siihen että korostuisi se kumpi rinta on isompi ja kumpi pienempi. Mutta luultavasti laittaisin itse sen siihen pienempään silloin. Nännilävistyksen takia en ole kyllä vielä kertaakaan pakkeja saanut että en usko se olevan totaalinen turn off. Paremminkin miehet vain tykkää siitä. Tosin riippuu millaset rinnat anisella on, että sopiiko.
| |
| | |
17.02.07, 17:21
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) |
kirjotusvirheitä tuli enemmän kuin laki sallii mutta luulen että ymmärrätte kuitenkin enkä lähde korjailemaan
| |
| | |
01.03.07, 11:48
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) | Voiko ottaa..
Voiko nännilävistyksen ottaa jos nännin eivät ole koko ajan kovana, tai siis nänni ei ole koko ajan "ulkona"?? Vaikuttaako koru siihen, että se sitten on koko ajan koholla vai vaikuttaako asia päinvastoin, eli korua ei voi ottaa jos on sellaiset rinnat, että nänni eivät ole koko ajan kovana vaan myös "pehmeät"? Toivottvasti joku hoksasi mitä yritän kysyä :) Vaikea selittää..
| |
| | |
04.03.07, 21:33
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Lävistykestä haaveilija Voiko nännilävistyksen ottaa jos nännin eivät ole koko ajan kovana, tai siis nänni ei ole koko ajan "ulkona"?? Vaikuttaako koru siihen, että se sitten on koko ajan koholla vai vaikuttaako asia päinvastoin, eli korua ei voi ottaa jos on sellaiset rinnat, että nänni eivät ole koko ajan kovana vaan myös "pehmeät"? Toivottvasti joku hoksasi mitä yritän kysyä :) Vaikea selittää.. | Eipä ole mitään väliä missä asennossa nänni on eikä lävistys muuta siitä asentoa. Nänni voi siis edelleen olla pehmeänä ja nöpöttää välillä niin kun normaalistikin. Korun ei ole tarkoitus olla niin tiukka, että se pakottaisi nännin johonkin asentoon.
| |
| | |
03.05.11, 21:02
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tisuli Älkää hyvät likat olko tyhmiä ei joka paikkaan kannata kaiken maailman ripustuksia laittaa, esim. nänneissä ne ovat vain tiellä!!! Samoin pimpsan huulissa +muissa niissä paikoissa Ei kannata olla hölmö vaikka jollain näkee ei kannata matkia!!!Vain korviin sellaiset asialliset!!! | ----------------------------------------
No voi nyt hyvänen aika, vanhoillisia ja suvaitsemattomia ihmisiä liikkeellä
| |
| | |
19.07.11, 22:19
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) | ikäkriisi + lävistykset
On täällä suvaitsemattomia ihmisiä.... Jopa minä kahden kouluikäisen lapsen naimisissa oleva äiti, joka vieläpä olen hoitoalalla mietin lävistyksiä. Vahingossa tulin tännekki kurkanneeksi ku tekis mieli ottaa myös nännilävistys. Aattelin nimittäin nyt tässä ikäkriisissä napata itselleni clithoodin.... Jos miestä ällöttää niin ehkä kohta olen yh äiti mutta en aatellu tekeväni tätä miehen takia vaan ihan itseni takia... Alan kapinoimaan tätä normi maailmaa vastaan... Ja toisekseeen maailmassa on kautta aikojen ollut lävistyksiä mitä erikoisemmissa paikoissa jopa genitaalialueella. Roomalaisten suosikkilävistyksiä olivat nännilävistykset, joiden katsottiin osoittavan kantajansa urhoollisuutta. Elikkäs jos olette sitä mieltä miehet että naisella ei saa olla lävistyksiä niin suosittelen hakemaan mahdolliset morsian vaihtoehdot kirkosta tai jostain muusta vastaavasta paikasta vaikka varoituksen sanana voinnen sanoa että saattaa sieltäki vaatteiden alta joku hopearengas esiin putkahtaa... mutta jos olette nuin sulkeutuneita niin jättäkää nuo kommentit omiksi tiedoiksi ja antakaa tänne kommentoida niiden joita asia oikeasti kiinnostaa.
| |
| | |
24.07.11, 20:35
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja imettäjä Kyselisin ihan mielenkiinnosta kahden lapsen äitinä ja imettäjänä, miten se vaikuttaa imettämiseen? |
Lävistyksen riskit:
Nännilävistyksen vakava, joskin harvinainen komplikaatio on rintatulehdus eli mastiitti. Rintatulehdus johtuu bakteereista, jotka pääsevät rintaan lävistyksen kautta. Tulehdus hoidetaan antibiooteilla, mutta se voi vaatia joskus kirurgisen avauksen ja puhdistuksen. Nännilävistys saattaa kasvaa nännistä ulos ja muodostaa arpikudosta. Imetystä nännilävistyksen kanssa ei suositella, koska jos nännikoru irtoaa, vauvalla on riski tukehtua siihen (jos lävistystä ei tahdota poistaa imetyksen ajaksi, on rengas paljon suositeltavampi, koska siitä pallo ei irtoa, toisin kuin barbellin kierteellä kiinnitettävät pallot). Lisäksi lävistys erittää irronnutta kudosta, joka sisältää bakteereja. Jos nännilävistys otetaan pois ja haava on kunnolla parantunut, imetyksen pitäisi onnistua normaalisti. Komplikaatiot, kuten arpikasvu ja tulehdus, saattavat kuitenkin arpeuttaa rinnan maitotiehyet umpeen ja haitata myöhempää imetystä. Tiehyeiden avaus on kuitenkin melko pieni operaatio, joka voidaan suorittaa lääkärillä.
| |
| | |
24.07.11, 21:13
|
#43 (linkki)
| | (Vierailija) |
Antakaa noiden kahjojen panna niitä lävistyksiä vaikka kilon pussilliset kumpaankin tissiin ja toiset vitun palkeille roikkumaan. Itsehän ne sitten joutuu kestämään tulehdukset ja komplikaatiot. Mitä niistä muiden huolta kantamaan. Toivottavasti repivät nänninsä siihen kuntoon, että saavat kärsiä loppu ikänsä. Jos ihminen on mielenvikainen ja saa päähänpistoksi laittaa renkaita vaikka munasarjoihinsa niin tunkekoon herran tähden niitä mihin haluaa. Kuka hulluja on ennenkään voinut estää?
Sairaan yhteiskunnan kirjavat kahjot tulevat aina olemaan esillä mitä ihmeellisimmillä tempauksilla.
| |
| | |
03.12.11, 11:32
|
#44 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitaja On täällä suvaitsemattomia ihmisiä.... Jopa minä kahden kouluikäisen lapsen naimisissa oleva äiti, joka vieläpä olen hoitoalalla mietin lävistyksiä. Vahingossa tulin tännekki kurkanneeksi ku tekis mieli ottaa myös nännilävistys. Aattelin nimittäin nyt tässä ikäkriisissä napata itselleni clithoodin.... Jos miestä ällöttää niin ehkä kohta olen yh äiti mutta en aatellu tekeväni tätä miehen takia vaan ihan itseni takia... Alan kapinoimaan tätä normi maailmaa vastaan... Ja toisekseeen maailmassa on kautta aikojen ollut lävistyksiä mitä erikoisemmissa paikoissa jopa genitaalialueella. Roomalaisten suosikkilävistyksiä olivat nännilävistykset, joiden katsottiin osoittavan kantajansa urhoollisuutta. Elikkäs jos olette sitä mieltä miehet että naisella ei saa olla lävistyksiä niin suosittelen hakemaan mahdolliset morsian vaihtoehdot kirkosta tai jostain muusta vastaavasta paikasta vaikka varoituksen sanana voinnen sanoa että saattaa sieltäki vaatteiden alta joku hopearengas esiin putkahtaa... mutta jos olette nuin sulkeutuneita niin jättäkää nuo kommentit omiksi tiedoiksi ja antakaa tänne kommentoida niiden joita asia oikeasti kiinnostaa. |
Genitaalialueet / nännit ovat kaikista sexyimmät lävistyxet ever!
Jos miestäsi sen jälkeen ällöttää niin hän ei ymmärrä!
| |
| | | | |