Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.06.05, 17:32   #1 (linkki)
Jina32
(Vierailija)

Raskausarvista..

Aiheesta on ollut varmaan sata topicia mutta en löytänyt vastausta kysymykseeni.. Eli onko totta, että laihtuessa arvet vasta tulevatkin esille kunnolla? Olen lihonut vuodessa 16kg pienen masennuksen seurauksena, ja rintani ovat liioittelematta aivan täynnä arpia, samoin nyt on alkanut ilmestyä sisäreisiin ja lantiolle, kaikki verestävän punaisia. Olen juuri saanut laihdutuksen hyvään alkuun, mutta sitten luin että ihon ollessa pingoittunut arvet ovat näkymättömämpiä. Nyt kauhistuttaa ajatella miltä jo näin pahat näyttävät vielä pahempina. Rintojen arvet näkyvät vähänkin suurempikaula-aukkoisissa paidoissa sekä bikineissä.. Uusi poikaystävä ihmettelee ""piilottelua"".. Tiedän, että maailmassa on pahempia asioita, mutta toivottavasti joku ymmärtää ja kertoisi jos jotain on tehtävissä!
  Vastaa viestiin
03.06.05, 00:09   #2 (linkki)
kohtalotoveri
(Vierailija)

Re: Raskausarvista..

Itselläni tuli raskausarpia teininä ihan kasvamisesta ja myöhemmin masennuksen yhdessä vaiheessa taas lihoin, niin että arpia tuli lisää.

En voi oikein muuta neuvoa kuin kuoria ihoa säännöllisesti ja rasvata usein & tee kiinteytysharjoituksia - iho ainakin näyttää paremmalta - äläkä jätä laihtumista. Kaikkeen menee aikansa. Jotkut ihot ovat yksinkertaisesti alttiimpia saamaan raskausarpia (raskauden lisäksi myös kasvaessa ja painon lisääntyessä tai pudotessa).

Lääkäriltä voisit saada Avitcid reseptin. Yleensä tuota voidetta käytetään kuitenkin akneen. Voide kuorii voimakkaasti ihon pintaa ja aktivoi ihon syvempienkin kerrosten uusiintumista. Arpia se ei poista mutta voi auttaa niiden vaalentumisessa ja pienenytymisessä.
  Vastaa viestiin
08.06.05, 16:41   #3 (linkki)
h
(Vierailija)

Ne haalenee iän myötä ja kun laihdut arvet myös pienenevät niin että ne on murto osan mitä ne olivat. Itse olen saanut hävitettyä milti näkymättömiin raskausaret saunabeltillä, siinä apu on vissiin se että kun ihoa kuumennetaan niin verenkierto lisääntyy ja sitä kautta hoituvat pois
  Vastaa viestiin
08.06.05, 17:22   #4 (linkki)
h:lle
(Vierailija)

Oliko sulla paljonkin arpia vatsassa?
mulla on arpia paljon ja tarkoitus on vaikka millä saada ne häipymään, iljettäviä!
  Vastaa viestiin
08.06.05, 18:57   #5 (linkki)
h
(Vierailija)

oli 15 cm - 3 cm väliltä, ei meinannu haalentua ollenkaan , ne tulivat n. 2-3 v sitten ja punasena pähöttivät. Saunabeltilläkun oli n. 5 krt mahaa kuumentanut ja katoin peiliin suurin osa oli häipynyt. Olin hämmästynyt sillä mikään muu ei auttanut niihin
  Vastaa viestiin
08.06.05, 19:00   #6 (linkki)
h
(Vierailija)

5 krt mahasta ja 5 kertaa jenkkakahvoista kumpukin puoli. Niin suurin osa häipy.En halua mainostaa kelleen mutta mulla on mahasta lähtenyt pois 2 vkon aikana 10-15 cm. Saa nähä tuleeko takas.
  Vastaa viestiin
09.06.05, 16:11   #7 (linkki)
iii
(Vierailija)

mikä on saunabelt? poistaako myös jo vaalentuneet arvet vai vaalentaako vaan punaset arvet?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku