Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.06.05, 10:46   #1 (linkki)
ripset
(Vierailija)

lähtee! :(

Mulla on aika harvat ripset. Melko pitkät kuitenkin. Talvisin ne on ruskeat mutta kesäksi vaalentuvat entisestään. En haluaisi käyttää ripsivärejä, mutta kestovärjäystä olen ajatellut. Ripset ovat kuitenkin niin harvat, että jos niitä menee värjäämään ni se vaan korostuu se niiden vähyys.

Ripsentaivuttajien syyksi laitan aika pitkälle tämän ripsieni lähdön........yksitellen, mutta pitkällä aikavälillä ja jäljellä on kohta enää vain pari hassua haituvaa.

Kasvaako ripset uudelleen ja millaisella ajalla?
Millainen ripsentaivuttaja ja mistä ostettuna olisi hyvä, joka EI katkaisisi ripsiä? vai onko sellaista?
  Vastaa viestiin
10.06.05, 11:12   #2 (linkki)
lämpötaivutin
(Vierailija)

Re: lähtee! :(

Itse tilasin juuri sellaisen ripsiharjannäköisen ripsientaivuttimen, joka kihartaa ripset lämmön avulla ja toimii tavallisella patterilla. En ole vielä sitä saanut, mutta odotan innolla. Noita muuten taitaa saada ainakin suurimmista tavarataloista, mutta kun täällä ei Stockaa yms. ole. Tavallisella ripsientaivuttajalla minulla ainakin tulee helpolla kulmikkaat taivutukset ripsiin ja se ei varmasti tee hyvää ripsille ja katkoo helpommin. Ajattelin, että tuo lämmöllä taivuttaminen ei varmaan katko ripsiä samalla tavalla kun siinä ei puristeta niitä.
  Vastaa viestiin
12.06.05, 09:19   #3 (linkki)
Enni
(Vierailija)

Itselläni on joskus irronnut tukko ripsiä ja on ne kyllä kasvaneet takaisin. En muista kuinka nopeasti, mutta uskoisin että parissa kuukaudessa (?).
  Vastaa viestiin
12.06.05, 12:11   #4 (linkki)
?
(Vierailija)

Mikset osta ripsienhoitoainetta? Marketista löytyy joku tuote, ja body shopistakin kuulemma. Olen joskus vuosia sitten käyttänyt vastaavaa ja auttoi ainakin minulla. Voisin oikeastaan ostaa uuden :)
  Vastaa viestiin
12.06.05, 12:12   #5 (linkki)
kaisu_
(Vierailija)

Mistä tilasit tuon lämpötaivuttimen? Kiinnostaisi kovasti löytää joku uusi väline ripsien taivutteluun! :)
  Vastaa viestiin
12.06.05, 12:25   #6 (linkki)
...--
(Vierailija)

ripsiä lähtee luonnollisesti joka ihmiseltä, mutta kyllä ne kasvaa takaisin. minultakin katkeaa ripsiä vähin väliä ja aina ne vaan kasvaa takaisin, en siis ole huolissani..)
  Vastaa viestiin
12.06.05, 14:07   #7 (linkki)
miina
(Vierailija)

Muoviset taivuttimet ovat metallisia hellävaraisemmat. Myös se, taivuttaako ennen vai jälkeen ripsiväriä vaikuttaa. Eli ripset on taivutettava ehdottomasti ENNEN ripsiväriä. Lisäksi väärä silmämeikin puhdistusmenetelmä katkoo ripsiä. Esimerkiksi Lumenen silmämeikinpuhdistusaineet ovat hellävaraisia ja tehokkaita. Silmämeikki tulisi puhdistaa niin, että painaa aineella kostutetun vanulapun luomen ja ripsien päälle ja antaa vaikuttaa väsän aikaa. Sen jälkeen varovasti pyyhkii ripsien myötäisesti meikin pois.
  Vastaa viestiin
12.06.05, 19:16   #8 (linkki)
lämpötaivutin
(Vierailija)

Tilasin sen Englannista HQHair-nettikaupasta. Yleensä tilaan kaikki ihonhoitotuotteeni sieltä. Tosin jos pelkkää taivutinta tilaa niin halvemmaksi tulee varmaan etsiä sellainen Suomessa, mutta itsellä oli muutakin tilattavaa samalla.

Olen nyt päässyt kokeilemaan laitetta ja eipä mennyt hukkaan rahat. Kerrankin tuli tasainen taivutustulos ilman teräviä kulmia. Jännitin aluksi, että polttaisin vahingossa itseni sillä, mutta ei se onneksi niin kuumaksi tule.
  Vastaa viestiin
13.06.05, 10:25   #9 (linkki)
kaisu_
(Vierailija)

Täytynee hankkia tuollainen. Stockalla tuo laite maksoi 30 euroa, mutta kaipa se on sen arvoinen. Toivottavasti tehoaa myös piikkisuoriin ja jäykkiin ripsiin.
  Vastaa viestiin
15.06.05, 07:33   #10 (linkki)
misse
(Vierailija)

Mulla on tollanen lämpötaivutin ollut vuosia, ja oli aivan turha ostos!Mun ripset on ihan jäykät, joten parhaat taivutukset saan lämmittämällä föönillä taivutinta ja sitten puhtaisiin ripsiin taivutus.
Käytössä mulla on ripsarina Kanebon 38, ja täytyy sanoa, että vaikka aluksi sitä vierastin, niin taivuttimilla ja tällä saa aikas näyttävät ripset ja taivutukset pysyy.
Näin ainakin mulla.Lämpösellainen ei siis taivuta nimeksikään, tai jäljestä tulee töksähtävä.
  Vastaa viestiin

15.06.05, 10:20   #11 (linkki)
lämpötaivutin
(Vierailija)

Itselläni on aika ohuet ripset eivätkä ne ole jäykät, joten sen vuoksi varmaan lämpötaivutin on minulle hyvä.

Tuosta Kanebon 38 ripsiväristä sen verran haluaisin sanoa, että ei sillä mielestäni näyttävyyttä ripsiin saa. Se ei pidennä eikä tuuheuta tippaakaan. Tosin se on kokeilemistani ripsiväreistä ehdottomasti paras pysyvyydeltään. Nyt on käytössä Biothermin Open eyes ultimate ja vaikuttaa hyvältä. Ei juuri tuuheuta, mutta pituutta tulee kivasti ja kaarevuus pysyy. Tätä ennen käytin Lancomen Flextencilsiä, joka oli todella hyvä. Antoi pituutta ja tuuheutta ja piti myös kaarevuuden.
  Vastaa viestiin
15.06.05, 12:08   #12 (linkki)
merja
(Vierailija)

Oman lämpötaivuttimen tilasin kerran ellokselta, mutta tais muistaakseni olla poistotuote, hintakin oli vaan parin euron luokkaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku