Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.06.05, 18:54   #1 (linkki)
Mirkku
(Vierailija)

Rintojen kohotus

Heippa!
Lupasin muutama viikko sitten laittaa terveisia palstalle rintojen johotukseni jalkeen. No nyt se on tehty ja olo on hyva. Leikkauksesta on noin viikko aikaa ja toipuminen on alkanut tosi hyvin. Rinnat ovat viela turvonneet ja osittain mustelmaiset mutta uusi malli nayttaa hyvalta. Makuu-asennossa kipuja ei liiemmin tunnu mutta kavellessa rinnat ovat kylla arat. Urheilurintaliiveja joutuu pitamaan paivin ja oin viela kuukauden verran. Kivut ovat olleet aika vaatimatomat koko ajan ja hyvin halussa sarkylaakkeilla. Mikali joku painii kysymyksen kanssa etta pitaisiko leikkauttaa vai ei niin voin omalta osaltani suositella.
Kyseessa oli siis pelkka kohotos ilman silikonia.

Vastaa viestiin

19.06.05, 20:13   #2 (linkki)
tuija
(Vierailija)

Re: Rintojen kohotus

Miten tuossa kohotuksessa siis tehdään?
  Vastaa viestiin
19.06.05, 22:45   #3 (linkki)
Mirkku
(Vierailija)

Operaatiossa siirretaan nanneja ylemmas ja ""kurotaan"" rinnan alta nahkaa tiukemmaksi. Arvet tulee nain ollen nannin ymparille ja pystyviilto rinnan alle. Tarkemmin asiaa en osaa selittaa : ) tosin omalla kohdallani myos muotoa oli korjattu pisarasta pyoreammaksi mutta en tieda tarkalleen kuin se onnistuu.
  Vastaa viestiin
20.06.05, 09:29   #4 (linkki)
?
(Vierailija)

Ja hinta?
  Vastaa viestiin
20.06.05, 15:29   #5 (linkki)
Tiituli
(Vierailija)

Missä tämä operaatio tehtiin? Oon itekin harkinnut rintojen kohotusta..
  Vastaa viestiin
21.06.05, 14:47   #6 (linkki)
Mirkku
(Vierailija)

Hintaa operaatiolla oli 4500 eur ja se tehtiin Nordstromin klinikalla. Aika kivasti olen parantunut, arvet nayttaa hyvilta ja mustelmat alkaa haipya. Kaikenlaista voi jo puuhata. Kasien nosto paan ylapuollelle on viela hitusen hankalaa esim. suihkussa hiuksin pertessa, mutta ei mahdotonta. Odottelen mielenkiinnolla lopullisia tuloksia...
  Vastaa viestiin
03.01.09, 15:56   #7 (linkki)
Vierailijaaaaa
(Vierailija)

Häipyykö arvet ajan myötä? Tai onko ne kovin näkyvät?
  Vastaa viestiin
03.01.09, 16:17   #8 (linkki)
tuossa ajassa taatusti
(Vierailija)

Eiköhän ne tässä 3ssa ja puolessa vuodessa ole jo häipyneet.
  Vastaa viestiin
04.01.09, 11:14   #9 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Tosi ällöttävää..
  Vastaa viestiin
08.01.09, 11:13   #10 (linkki)
-----------
(Vierailija)

yksi kohotettu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ziva
Tosi ällöttävää..
Siisi mikä ällöttää ?
Kävin kolme kuukautta sitten kohotuksessa ja mulla on nyt terhakat rinnat. Kiva, helppo pukeutua. Ennen roikkuminen näkyi jo takin läpikin.

Vastaa viestiin
07.12.10, 22:16   #11 (linkki)
minttumaari
(Vierailija)

rintojen kohotuksesta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ----------- Näytä viesti
Siisi mikä ällöttää ?
Kävin kolme kuukautta sitten kohotuksessa ja mulla on nyt terhakat rinnat. Kiva, helppo pukeutua. Ennen roikkuminen näkyi jo takin läpikin.

olisin kysynyt minkä kokoisia rintoja kohotutit? itsellä b kupin riippuvat ja olen menossa kohotuttamaan. Epäilyttää saanko terhakat ylhäältä pyöreät rinnat ilman silikonia. kirurgi kyllä lupaili että hyvän muotoiset tulee...
  Vastaa viestiin
15.02.11, 13:29   #12 (linkki)
Elina_1
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaari Näytä viesti
olisin kysynyt minkä kokoisia rintoja kohotutit? itsellä b kupin riippuvat ja olen menossa kohotuttamaan. Epäilyttää saanko terhakat ylhäältä pyöreät rinnat ilman silikonia. kirurgi kyllä lupaili että hyvän muotoiset tulee...

Kerrotko minttumaari miten leikkauksesi meni? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Missä leikkautit ja paljonko toimenpide kaikkineen maksoi?
  Vastaa viestiin
15.02.11, 21:13   #13 (linkki)
minttumaari
(Vierailija)

rintojen kohotuksesta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elina_1 Näytä viesti
Kerrotko minttumaari miten leikkauksesi meni? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Missä leikkautit ja paljonko toimenpide kaikkineen maksoi?

HEISSAN
Kohotutin rintani pari kk sitten Jyväskylässä terveystalolla tekijänä J.Rintamäki. Todellakin olen tyytyväinen. Sain kiinteät rintani takaisin ja kuppi sama kuin ennen b, mutta kun löysä nahka poistettiin ja rintoja nostettiin on luonnollisen näköiset terhakat rinnat.Onneksi en ottanut silikonia vaikka ensin jahkasin.Arvet todella pienet ja siistit.Kipuja vkon ajan jotka talttui buranalla. Hintaa n 5000e kaikkineen. Suosittelen!
  Vastaa viestiin
28.02.11, 10:03   #14 (linkki)
RipsaK
(Vierailija)

Kohotus tapa?

Lainaus:
HEISSAN
Kohotutin rintani pari kk sitten Jyväskylässä terveystalolla tekijänä J.Rintamäki. Todellakin olen tyytyväinen. Sain kiinteät rintani takaisin ja kuppi sama kuin ennen b, mutta kun löysä nahka poistettiin ja rintoja nostettiin on luonnollisen näköiset terhakat rinnat.Onneksi en ottanut silikonia vaikka ensin jahkasin.Arvet todella pienet ja siistit.Kipuja vkon ajan jotka talttui buranalla. Hintaa n 5000e kaikkineen. Suosittelen!
Minttumaari,
tehtiinkö sinullakin tämä toimenpide kuten Mirkulla?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirkku Näytä viesti
Operaatiossa siirretaan nanneja ylemmas ja ""kurotaan"" rinnan alta nahkaa tiukemmaksi. Arvet tulee nain ollen nannin ymparille ja pystyviilto rinnan alle. Tarkemmin asiaa en osaa selittaa : ) tosin omalla kohdallani myos muotoa oli korjattu pisarasta pyoreammaksi mutta en tieda tarkalleen kuin se onnistuu.
Itselläni ei olisi -mielestäni- noin suuren operaation verran kohotettavaa, mutta kuitenkin ovat rinnat jo hiukan kärsineet maan vetovoimasta...

Ikää 40v
  Vastaa viestiin
07.03.11, 20:21   #15 (linkki)
minttumaari
(Vierailija)

rintojenkohotus eli mastopexia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RipsaK Näytä viesti
Minttumaari,
tehtiinkö sinullakin tämä toimenpide kuten Mirkulla?

Itselläni ei olisi -mielestäni- noin suuren operaation verran kohotettavaa, mutta kuitenkin ovat rinnat jo hiukan kärsineet maan vetovoimasta...

Ikää 40v
Heissan
Juu sama toimenpide. lue mastopexiasta tai rintojenkohotus sivuilta.Kerrotaan millä eri tavoin kohotetaan..Lievissä arpi tilee vain nänniin, mutta käsittääkseni ei paljoa kyllä kohota niin..Kirurgihan sen osaa arvioida kun arviokäynnillä käyt! Katso että kunnon rintojen kohoyukseen erikoistuneelle lääkärille menet!
  Vastaa viestiin
13.07.11, 15:34   #16 (linkki)
haluu oikeet tissit
(Vierailija)

Lainaus:
Heissan
Juu sama toimenpide. lue mastopexiasta tai rintojenkohotus sivuilta.Kerrotaan millä eri tavoin kohotetaan..Lievissä arpi tilee vain nänniin, mutta käsittääkseni ei paljoa kyllä kohota niin..Kirurgihan sen osaa arvioida kun arviokäynnillä käyt! Katso että kunnon rintojen kohoyukseen erikoistuneelle lääkärille menet!

Hei minttumaari!

Maksoiko arviointikäynti erikseen vai sisältyykö se lopulliseen hintaan? Kauanko toipuminen kaiken kaikkiaan kesti? Tarviiko miten pitkän sairasloman? Olen harkinnut myös riippuvien b-kuppikokoisten rintojeni kohotusta ilman silikonia.
  Vastaa viestiin
01.05.12, 20:22   #17 (linkki)
sarova
(Vierailija)

rintojen kohotus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirkku Näytä viesti
Heippa!
Lupasin muutama viikko sitten laittaa terveisia palstalle rintojen johotukseni jalkeen. No nyt se on tehty ja olo on hyva. Leikkauksesta on noin viikko aikaa ja toipuminen on alkanut tosi hyvin. Rinnat ovat viela turvonneet ja osittain mustelmaiset mutta uusi malli nayttaa hyvalta. Makuu-asennossa kipuja ei liiemmin tunnu mutta kavellessa rinnat ovat kylla arat. Urheilurintaliiveja joutuu pitamaan paivin ja oin viela kuukauden verran. Kivut ovat olleet aika vaatimatomat koko ajan ja hyvin halussa sarkylaakkeilla. Mikali joku painii kysymyksen kanssa etta pitaisiko leikkauttaa vai ei niin voin omalta osaltani suositella.
Kyseessa oli siis pelkka kohotos ilman silikonia.
Hei Mirkku! Olen itse harkinnut kohotusleikkausta pitkään ja miettinyt uskaltaisiko lähteä Viron puolelle, Suomessa kun hinnat ovat niin paljon suuremmat. Missä itse kävit? Terv. Sarova
  Vastaa viestiin
01.05.12, 20:47   #18 (linkki)
Sanza
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sarova Näytä viesti
Hei Mirkku! Olen itse harkinnut kohotusleikkausta pitkään ja miettinyt uskaltaisiko lähteä Viron puolelle, Suomessa kun hinnat ovat niin paljon suuremmat. Missä itse kävit? Terv. Sarova

Pelottaako laivamatka? :) Virossa on kokeneemmat kirurgit. Itse menisin Viroon jos olisi tarvetta.Vielä ei ole ,mutta 10 vuoden kuluttua lienee ajankohtaista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku