| |  | | |
25.06.05, 10:55
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kauneusleikkaus Virossa?
Olen aikeissa mennä ChristinasClinicalle kasvojen ja kaulan sekä silmäluomien leikkaukseen. Voisitteko kertoilla minulle kokemuksianne kyseisestä glinikasta ja mahdollisista onnistuneista tai epäonnistuneista leikkauksista. Toivoisin rehellistä kertomaa!
Jos olet ollut kyseisissä toimenpiteissä, oletko katunut tai ollut tyytyväinen jälkeenpäin ?
Kiitos etukäteen !
| |
| | |
25.06.05, 11:04
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Kauneusleikkaus Virossa?
Samaa haluaisin kuulla minäkin.
Itseäni kiinnostaa alaluomien leikkaus sekä otsajuonteiden leikkaushoito.
| |
| | |
25.06.05, 11:43
|
#3 (linkki)
Hannele Lauri oli käynyt siellä kasvojen kohotuksessa.
Oli juttua 7-päivää lehdessä. Oli aika hyvännäköinen
kun vertaa entiseen.
| |
| | |
25.06.05, 12:08
|
#4 (linkki)
eikös Hannele Lauri käynyt [nimi moderoitu]?
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 26.04.12 11:37.
| |
| | |
25.06.05, 12:29
|
#5 (linkki)
Onko millaiset hinnat verrattuna suomeen?
| |
| | |
25.06.05, 14:18
|
#6 (linkki)
hannelelle rasvaimu vatsaan ja muistaakseni lantiolle ja sit kasvojen kohotus 6000e. sanoi itse menneensä viroon siksi ettei halunnut maksaa ylimääräistä lääkärin nimen perusteella.
| |
| | |
25.06.05, 15:30
|
#7 (linkki)
Olen hinnat selvittänyt, aikakin on varattu. Kasvojen ja kaulan kohotus sekä ylä-että alaluomet 3650 euroa, Suomessa niin kallista etten ikinä pystyisi !
Hinnat ja muutkin asiaa koskevat tiedot löytyy Christinasclinic@fi. Olen ollut konsultaatiossa, nyt on kaikki muu valmista paitsi vielä pitäisi poistaa pelokkuus että mitä jos ei mene toiveiden mukaan.
Kuka kertoisi omia kokemuksia !!!
| |
| | |
25.06.05, 19:29
|
#8 (linkki)
Itseani hieman epailyttaa valita leikkauspaikka halvimman hinnan perusteella.Kysymys on kumminkin terveydesta.Kaikissa leikkauksissa on riskinsa ja suomalainen potilasvakuutus ei kata ulkomailla tehtyja leikkauksia.Paraskin kirurgi saattaa tehda joskus virheen.
| |
| | |
25.06.05, 19:38
|
#9 (linkki)
toivottavasti kaikki ok mutta itse en uskaltaisi ,
minulla rintojenpienennys ja luomien poisto samalla suomalaisella läkärillä,mutta semppiä leikkaukseen
t Rentukka
| |
| | |
26.06.05, 06:32
|
#10 (linkki)
En minäkään uskaltautuisi Viroon. Suomalainen kirurgi, jolla itse teetin erään operaation, on korjaillut virolaisten jälkiä, joten kyllä tulee leikkaukselle hintaa, kun ensin maksetaan Viroon ja sitten Suomeen vielä korjausleikkaus.
| |
| | |
26.06.05, 17:48
|
#11 (linkki)
Kävin itse muutama vuosi sitten luomileikkauksessa (ylä-+ ala-) kyseisessä paikassa. Olihan se vähän suomalaiseen tasoon tottuneelle vähän erikoinen kokemus. Pelotti kietämättä, mutta leikkaus oli aika pieni ja rutiinileikkaus, siksi uskaltauduin. Alaluomien leikkaus sattui todella paljon eikä puudutus auttanut. Jonkun suonen lääkäri leikkaisi vielä vahingossa, jota sitten poltettiin, koska veri suihkusi suoraan silmääni. Polttamisen haju oli ikävä.
Alkuun leikkauksen jälkeen pelkäsin, että alaluomet oli leikattu liian kireälle, koska se on kai yleisin virhe näissä leikkauksissa. Minulla veti luomia alaspäin, niin että limakalvot näkyi. Kesti n. vuoden ennen kuin olin aivan tyytyväinen tulokseen. Nyt tulos on hyvä kun siitä on jo vuosia. Arvet näkyvät vielä vähän. Jos menen vielä luomileikkaukseen menen Suomeen ja otan laserleikkauksen, enkä takulla leikkauta alaluomia. Se oli niin inhottava kokemus.
Säästin siinä kyllä aika paljon, mutta rehellisesti sanottuna, en uskaltaisi mennä Viroon kuin näissä rutiinileikkauksissa kuten luomileikkauksiin. Enää ei rohkeus riitäisi Viroon, vaikka saattaa siellä leikkauksien taso kohonneen. Vähän arveluttaa, jos meinaat kasvosikin käydä leikkauttamassa. Onnea joka tapauksessa ja kerro kokemuksestasi.
| |
| | |
26.06.05, 18:27
|
#12 (linkki)
Hannele Lauri käyttää dr.[nimi moderoitu] palveluksia. Ko.plastiikkakirurgin seinällä on useita kuvia Hannelesta ja muista julkkiksista
| |
| | |
17.07.07, 23:30
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | EI EI!! christinas clinic!
Kävin vuosia sitten cristinas klinikan (silloin firma oli eri nimellä), rasvaimussa ja voin sanoa että, jälki oli todella epätasaista ja päin pers.... tehty! Minulle tehtiin imut reisiin , ylä ja alavatsalle ja kylkiin. Jouduin käydä korjausleikkauksessa koska tulos oli todella huonoa. Korjausleikkauksen jäljiltä voin sanoa suoraan että, vatsani on edelleen epätasainen ja toisessa sisäreidessä on jätetty enemmän rasvaa kuin toisessa, ovat siis eri näköiset. Alavatsasta on imetty rasvaa aivan liikaa muuhun vatsaan nähden ja siksi esim. selälleni kun makaan niin alavatsalle jää "monttu" ja sitten alkaa "suurempi" vatsa koska rasvaa ei ole vatsan alueelta imetty tasaisesti! Lopputulos kokonaisuudessaa täysin fiasko ja nolla!! Kun kävin suomessa (silloin Kulosaaressa) konsultaatiossa niin ihmiset siellä olivat yli ystävällisiä ja auttavaisia, mutta kun olivat rahansa saaneet niin he eivät pask... vertaa välittäneet ja tähän päivään mennessä en ole saanut pyytämääni epikriisiä korjausleikkauksesta eikä ole kutsua tullut jälkitarkastukseen! Omasta rehellisestä kokemuksestani voin todella sanoa että, ÄLKÄÄ VALITKO CRISTINAS KLINIKAN palveluita, tämä on totista totta!! Säästäkää mielummin rahanne suomalaisten kirurgien palveluihin jos haluatte että, kehonne näyttää normaalilta ja tasaiselta ilman monttuja ja möhkyröitä. Itse suunnitteilla rintojen kohtus, mutta TAKUULLA SUOMESSA!!! viron sairaaloissa hyvin epämääräistä toimintaa, uskokaa tämä koska olen tavannut ihmisiä joilla on samoja kokemuksia kuin itselläni ja ovat maksaneet tripla hintoja kun ovat korjauttaneet viron tohtoreiden leikkauksia. Miettikää tarkaan ennen kuin annatte kroppanne viron sairaaloiden käsiin!! Aurinkoista kesää kaikille!
| |
| | |
18.07.07, 10:29
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | kokemusta on
Minulla kai oli hyvää tuuria kun ei ole mitään valittamista virolaisen naiskirurgin [nimi moderoitu] työstä. Kasvojen kohotus ja alaluomleikkaus. Siisti , nykyaikainen klinikka. Enkä joutunut maksamaan mitään välittäjälle koska menin suoraan hänen vastaanotolleen ja myöhemmin operaatioon.
| |
| | |
18.07.07, 19:38
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2007
|
Olen sitä mieltä, että jos pitää mennä Viroon kaneusleikkaukseen, on turha rasittaa Suomen terveydenhuoltoa sitten märkivistä, piloille menneistä leikkauksista. Kerran telkusta tuli ohjelma, missä Virossa joku nainen oli saanut liian isot silikonit rintoihinsa. Silikonit suorastaan tulivat ulos märkivästä leikkaushaavasta. Sitten näitä rintoja korjailtiin Suomessa veronmaksajien rahoilla, kun ei niitä voinut jättää korjaamattakaan, johan siinä henki menisi niiden märkivien haavojen kanssa. Eli jos menet Viroon, maksa itse viulusi, ja käy myös Virossa korjauttamassa epäonnistumisesi.
| |
| | |
19.07.07, 10:01
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Akvamariinille
Sinulta näyttäisi puuttuvan kyky käsitellä tietoa kriittisesti ja objektiivisesti. Tässä tapauksessa tv-toimittajien infoa. Olet mennyt vähän halpaan. Älä pelkää, minä en ainakaan aio hyödyntää sinun enkä muidenkaan suomalaisten verorahoja. Enkä edes kehtisi korjauttaa suomalaisella lääkärillä vierailla mailla tehtyjä epäonnistumisia (joita sattuu Suomessakin).
| |
| | |
19.07.07, 12:21
|
#17 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2007
|
Hyvä, että olet sen verran fiksu, että et kehtaa Suomessa korjauttaa Virossa tehtyjä epäonnistuneita kauneusleikkauksia. Toivotaan, että muutkin Viron halpisleikkauksista haaveilevat ovat yhtä fiksuja.
| |
| | |
19.07.07, 14:34
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | korjausleikkaukset
Siis positiivista koska leikkaus onnistui erittäin hyvin, ei ole tarvetta korjata. Tuli mieleen että, eikös se ole yksityispuoli joka korjailee , ja yleensäkin tekee ulkonäkökirurgiaa joka ei perustu lääketieteelliseen tarpeeseen. Verorahoja ei käytetä yksityisprakiikan kustannusten subventointiin eikä kela korvaa toimenpiteitä
| |
| | |
19.07.07, 15:48
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä Töölön terveysasemalle mm. on tullut Virossa operoituja, jotka on ollut pakko ottaa sisään, kun kuume heiluu lähellä 40:tä ja selvä vakava tulehdustila päällä. Ei heitä voi enää siinä tilassa käännyttää pois ja käskeä lähteä laivalla hoippumaan Viroon. Eivät he tietenkään kauniiksi korjaa, mutta tekevät ensihoitoa sen verran, että saavat tulehduksen pysäytettyä.
| |
| | |
19.07.07, 17:31
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä Virossa tehdään moraalisesti uskaliaampia leikkauksia kuin Suomessa. Muistuu mieleen, joku missi, jolla ei ollut haluaamsa ampiaisvyötäröä, ja hänpä meni Viroon otattamaan vähän kylkiluita pois. Tähän Rolf Nordström lehtijutussa sanoi, että Suomessa ei tällaisia edes tehtäisi. Kylkiluut ovat tarkoitettu suojaamaan sisäelimiä, ei niitä pois saa ottaa. Ainakin joku aika sitten Virossa teki kauneuskirurgiaa kirurgi, jolta puuttui nimen omaan tämä plastiikkakirurgipuoli koulutuksestaan. Minä kyllä harkitsisin tarkkaan kenen antaisin ulkonäköäni korjailla. Voi käydä niin, että mennään ojasta allikkoon.
| |
| | |
20.07.07, 11:51
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | plastiikkakirurgin valinta
Minä täällä taas. Kyllä kai se on itsestään selvää että kirurgien taustat pitää selvittää. Suomessakin. Eli koulutus, täydennyskoulutus, kokemus, millaisiin kansainvälisiin plastiikkakirurgien yhdisyksiin kuuluu. Leikkauksissa on aina komplikaatioiden riski. tuttavani sai tulehduksen kasvojen kohotuksen jälkeen vaikka toimenpiteen suoritti arvostettu suomalainen lääkäri. Ja eikös ole tärkeää noudattaa lääkärin antamia ohjeita toipumisajalle. Itse sain elinikäisen hermoviottuman sääreeni suomalaisen. tunnetusti taitavan kirurgin suorittaman suonikohjuleikkqauksen jälkeen. | |
| | |
22.07.07, 12:00
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä olen sitä mieltä, että rasvaimut ovat todella tarpeettomia tavalliselle tallaajalle. Mitä ei kunnon liikunnlla ja oikealla ja kevyellä ruokavaliolla saa pysymään poissa, niin sitten ne pahkurat saavat olla.
| |
| | |
22.07.07, 12:19
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Mina taas
olen sita mielta, etta on ihana olla nainen tanaan. Voit parannella itseasi sen mukaan kun haluat rahaasi kuluttaa. Ei tarvitse karsia pottunokasta tai rasvapahkuroista, ei ryppynaamasta eika naaman putoomisesta.
| |
| | |
22.07.07, 14:38
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
taas hyvin hoidettu luonnollisuus on naisellista. Venytetyt vanhat kasvot, ja ammolleen leikatut silmäluomet & pieneksi leikattu persoonaton nenä ovat ihan kauhistus. Eri juttu tietenkin, jos korjataan ylisuurta nenää tai onnettomuuden jäljiltä jotain kasvojen osaa. Myös hampaiden kaunistus on luonnollista, kun siinäkin pysytään kohtuuden rajoissa.
| |
| | |
23.07.07, 19:37
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | venytetyt kasvot
Mun naamani ei ole mitenkään venytetyn näköinen/oloinen eikä silmät ammota. Ei omasta eikä muiden mielestä. On pyritty luonnolliselta näyttävään lopputulokseen.Näytän paremmalta kun hamsteri- ja silmäpussit on poissa.
| |
| | | | |