Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.07.05, 20:46   #1 (linkki)
Pidentävä ripsari!
(Vierailija)

epätoivoinen

Hienoa että löysin tällaisen palstan, ei kulu turhaan omia euroja kun voi kysyä muilta kokemuksia löytääkseen sen oikean ripsarin!
Eli ongelmana on tynkäripset... Olen kokeillut kalliimpiakin ripsareita, mutta niissä lupaillaan melkeen enemmän vaan tuuheutta kuin pituutta. Onko kellään tietoa millä ripsarilla saisi pidennettyä ripsiä? Tuuheutta ei tarvitse lisätä, mutta pituutta kyllä, ja vielä aika reippaastikin... Niin lyhyet ne omat ripset on. Taivutan ripsiä luodakseni efektin pidemmistä ripsistä, mutta sekään ei oikeen riitä. Olen kokeillut Lorealin ja Maybellinen ripsareita, joissa ensin levitetään valkoinen ""kuiduilla"" pidentävä kerros, ja sitten vasta musta väri päälle. Olen kokeillut myös Lancomen Hypnose-ripsaria... Mutta ei oikein ole tulokset tyydyttäneet.

Oisko kellään pliiiis tietoa mistään ""ihmeripsarista""? Hinnalla ei kai niinkään ole väliä, sen verran keljuttaa nämä lyhyet ""räpsyttimet"".

Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen! :)
  Vastaa viestiin

15.07.05, 00:01   #2 (linkki)
christel
(Vierailija)

Re: epätoivoinen

laitatko sen valkoisen niin , että heti kun se on vielä märkä niin ripsari päälle? sitten vasta toinen silmä, muuten on tosi hankalaa saada ripsaria nätisti sen päälle levittymään.
oletko kokeillut kanebon 38 mascaraa?
Mulla aianakin se pidentää ihan kiitettävästi kun laittaa 2 kerrosta niin että eka on kuivunut.
Sitten vielä kolmas vinkki, että Make-Up Barissa Helsingissä myydään kans sellaista pidennyskuitua, joka on ikäänkuin sellaista kuivaa valkoista untuvaa ja toimii siten , että ensin ripsari, sitten vielä märkään ripsariin sitä kuitua, ja taas toinen kerros ripsaria päälle. On toiminut minulla. itse en voi sietää tuuhentavia maskaroita kun niistä jää vain kököt tasapaksut ripset juuresta latvaan.
toiv.löydät suosikkisi pian!
  Vastaa viestiin
23.09.05, 18:47   #3 (linkki)
Räpsy for ever
(Vierailija)

Ripsikiharrin

Omat lyhyehköt ripseni ovat saaneet filmitähtiefektin ripsien lämpökihartimen avulla. Se toimii paljon tehokkaammin kuin tavalliset taivuttajat. Sitä käytetään ripsivärin laiton jälkeen, eikä se mielestäni kuluta ripsiä. Laite toimii paristoilla ja sitä myydään ainakin Sokoksessa. Itse en enää luopuisi siitä mistään hinnasta. Kokeilkaa!!!
  Vastaa viestiin
25.09.05, 21:57   #4 (linkki)
tinnu
(Vierailija)

En oikein tiedä mitä ripsiväriä tarkoitat, mutta mä oon tykänny Isadoran Wonder Full Mascarasta. Siinäki laitetaan ekaks valkosta ja sit mustaa väriä. Ei kai silläkään kauheesti saa lisää pituutta, mutta mulle tuo sopii. En sitten tiedä...
  Vastaa viestiin
26.09.05, 19:08   #5 (linkki)
mm
(Vierailija)

Kokeile lorealin lash architect maskaraa. Yks vinkki mitä voit kokeilla on laittaa irtopuuteria ensimmäisen ripsarikerroksen päälle ja sit vielä toinen kerros ripsaria siihen päälle.
itselläni on pitkät ja paksut ripset, joten omakohtaista kokemusta ei ole..
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku