| |  | |
17.07.05, 15:30
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | rintojen
Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta: sain lääkäriltä hormonihoidon akneihoon ja toimii. Mutta siinä sivussa rinnatkin rupesi kasvamaan hirmuisella vauhdilla, vaikka niiden kasvu oli terkkarin mukaan pysähtynyt???
| |
| | |
17.07.05, 19:19
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: rintojen
mitäs lääkkeitä ne oli?? :)
| |
| | |
17.07.05, 20:12
|
#3 (linkki)
Mulla ainakin kasvoi rinnat parilla kuppikoolla e-pillereitten aloittamisen jälkeen. Pillerit tehosivat kiitettävästi myös akneen. Tosin en tiedä, johtuiko kuppikoon kasvaminen luonnollisesti kehittymisestä (olin tuolloin 16-vuotias) vai kasvattivatko e-pillerit rinnat. Muuten en kyllä lihonut.
| |
| | |
17.07.05, 22:01
|
#4 (linkki)
En usko että e-pillerit kasvattais rintoja koska mulla on edelleenkin A-kuppi.
| |
| | |
17.07.05, 22:05
|
#5 (linkki)
Tahtoo kans!
Minkä ikäinen olet? Olen pitkään miettinyt, että jotain tarttis tehdä tälle iholle. Mittari raksuttaa 25-v. ja iho kukkii vaikka sitä millä hoitaisi. Olen kokeillut lähes kaikkia tuotteita ja käynyt kosmetologilla säännöllisesti. Edes tupakoinnin lopettaminen ei auttanut.
| |
| | |
18.07.05, 20:35
|
#6 (linkki)
...mulle olis tarpeen tuo rintojen kasvu. Syön kyllä Harmonet e-pillereitä, mutta a-kuppi on. Mikä sellanen pilleri on?
| |
| | |
18.07.05, 20:57
|
#7 (linkki)
Akneen tehoavia e-pillereitä ovat ainakin Diane Nova (nykyään sillä on myös jokin edullisempi rinnakkaisvalmiste) sekä Yasmin.
| |
| | |
19.07.05, 10:27
|
#8 (linkki)
Ne anto mulle noita Diana Nova e-pillereitä, iho on kunnossa ja sain rinnoistani hyvän syyn käydä ostamassa kasan uusia rintsikoita.
| |
| | |
19.07.05, 21:13
|
#9 (linkki)
Sain yasminesta kauheen monta reikää hampaisiin, ennen ei reikiä oo ollut. Syömisiäni en siis muuttanut tuona aikana.
| |
| | |
19.07.05, 21:30
|
#10 (linkki)
Sama juttu mulla. Aluksi paino nousi ja pistin kasvun sen piikkiin, mutta sitten laihduin alle lähtöpainon ja rinnat jatkoivat silti kasvuaan. Vasta pillerien lopetus auttoi. Ja kaikki tämä yli kaksikymppisenä, muuten rintojen kasvu yms kehittyminen tapahtui aika nuorena.
| |
| | |
21.07.05, 14:49
|
#11 (linkki)
kyllä ne vaan kasvo - turvotti niin pirusti. en tykännyt (kasvoi Ceestä Deehen). lopetin pillerit ja rinnat palautuivat normaaliin.
| |
| | |
21.07.05, 16:28
|
#12 (linkki)
miksei tietysti hormonihoito voisi kasvattaa rintoja. ja myös normaali lihominen kasvattaa myös, niin kävi minulla että jouduin ostamaan uusia rintaliivejä.
| |
| | |
24.07.05, 12:37
|
#13 (linkki)
no kerro nyt ihmeessä ne pillerit joilla saa runsaamman varustuksen :) :)
| |
| | |
24.07.05, 14:49
|
#14 (linkki)
Aloitin diane nova pilsut 16 vuotiaana ja tissit kasvoi ihan älyttömästi! 70 b oli ennen ja vuoden päästä oli 70 d, yritä sit etsiä sellaisia rintsikoita jostain..! olin tosi hoikka ja siihen sit sellaiset rinnat, olipa kiva urheilla... Akneen kyllä auttoivat !!
Nyt kuuden vuoden jälkeen oon mutenkin pyöristynyt, joten en enää näytä miltään povipommilta, nykyään mitat 80d.
| |
| | |
24.07.05, 18:04
|
#15 (linkki)
Olen syönyt e-pillereitä viisi vuotta eivätkä ne kyllä ole todellakaan vaikuttaneet rintojen kasvuun. En usko ennen kuin näen että tissit suurenevat e-pillereistä!heh! Toki ne vaikuttavat hormonitoimintaan, mutta jokaisella naisella eri tavalla. Itse lihoin n. neljä kiloa, jotka kuitenkin ovat nyt iän myötä hävinneet. Joillakin ne vähentävät aknea ja toisilla ei. Eiköhän tuo rintojen kasvu-juttu ole aika varmasti urbaani legenda, kuten se että porkkanan syönti kasvattaisi rintoja:D
| |
| | |
24.07.05, 18:54
|
#16 (linkki)
Minulla Yasminit kasvatti kuppikokoa c/d:sta d/dd:hen. Lisäksi Yasminit pahensivat aknea aivan hirveäksi, vaikka piti käydä päinvastoin. Yasmineista tuli itselleni PMS-tyylistä hormonaalista herkkyyttä. Normaalisti kuukautiskierrossa olen monesti pari viimeistä päivää ennen kuukautisia itkuherkkä ja otan normaalia helpommin asiat itseeni, mutta Yasminien kanssa tuommoinen herkkä tila oli suunnilleen laatan ensimmäisen viikon jälkeen laatan loppuun asti ja vasta välipäivinä helpotti, itkiessä ja möksöttäessä meni siis noin puolet kuukaudesta! Hyvä, ettei lopulta ero tullut poikaystävän kanssa, kun minä vain mökötin ja väänsin itkua tuolla tavalla Yasminien käyttöajan (12 kk). Olisi vain pitänyt ymmärtää lopettaa Yasminit aiemmin.
| |
| | |
24.07.05, 18:57
|
#17 (linkki)
""Eiköhän tuo rintojen kasvu-juttu ole aika varmasti urbaani legenda, kuten se että porkkanan syönti kasvattaisi rintoja:D""
Kyllä monet e-pillerit valitettavasti kasvattavat rintoja, turvotusta tai jotain, joka kyllä palautuu normaaliksi pillerit lopetettuaan. Itsellä rinnat paitsi kasvoi noin kuppikoon niin oli myös todella kipeät ja pingottuneen oloiset. Kasvu ei tässä kuppikoossa ollut muutenkaan positiivinen asia, tuosta kivusta ja pingotuksesta nyt puhumattakaan.
| |
| | |
05.10.05, 19:25
|
#18 (linkki)
Mä aloitin Diane Novan kanssa 10v. sitten 16-vuotiaana ja aina on aa-kuppi ollu tähän päivään asti : < tällä kuppikoolla varsinki ois toivonu kasvua....
| |
| | |
05.10.05, 20:09
|
#19 (linkki)
Mäkin söin vuoden Diane Novaa eikä mitään kasvua tullut. Ainoastaan turvotusta kun nestettä kertyi ihon alle. Aamuisin oli silmäluomet ihan turvoksissa. Reisiin kertyi nestettä myös.
| |
| | |
06.10.05, 09:16
|
#20 (linkki)
Mä aloin kanssa syömään diane novaa hormonaaliseen akneen kolmeviikkoa sitten. Akne on jo nyt historiaa, tai ei mulla kyllä ees kovin paha ollutkaan, kipeitä ihon alaisia patteja leuan reunoilla vain, siis useita yhtä aikaa. Mutta täytyy kyllä sanoa että nestettä tosiaan kertyy. Olen aika timmissä kunnossa, vaikka itse sanonkin. Harrastan liikuntaa ja lihastreeniä lähespäivittäin ja syön kasvisruokaa. Tuntuu että varsinkin reisiin on kertynyt nestettä. Toivotaan että on ohi menevä vaihe, eikä rinnat kasva. Liikuntaa harrastaessa rinnoista ei ole mitään iloa, päinvastoin.
| |
| | | | |