Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.07.05, 12:18   #1 (linkki)
Karvainen
(Vierailija)

Rinnoissa karvoja!!!

Hei! eikö kenelläkään muulla ole sellaista ongelmaa, että nännien ympärille kasvaa tummaa karvaa? ja miksi niitä ei saisi nyppiä/ajella? olen lukenut, että hormonaalisista syistä tms.. mutta eikös kaikki muutkin karvat ole yhteydessä hormonitasapainoon?? hävettää, kun naisihmisellä on tummia haivenia rinnoissa..
  Vastaa viestiin

18.07.05, 12:46   #2 (linkki)
Gorilla-nainen
(Vierailija)

Re: Rinnoissa karvoja!!!

Miksi ei saisi nyppiä?
Kyllä mä ainakin...
  Vastaa viestiin
18.07.05, 13:40   #3 (linkki)
''
(Vierailija)

Kyl mäkin nypin ihan surutta!
  Vastaa viestiin
18.07.05, 14:01   #4 (linkki)
Hille
(Vierailija)

Kuka väittää, ettei saisi nyppiä? Minäkin nypin, enkä mitään vahinkoa ole huomannut.
  Vastaa viestiin
13.08.05, 12:29   #5 (linkki)
-
(Vierailija)

Olen mäkin kuullut joskus, ettei saisi hormonaalisista syistä nyppiä, mutta pakkohan ne on, miten ne muuten saisi pois!
  Vastaa viestiin
13.08.05, 20:37   #6 (linkki)
ertsi
(Vierailija)

Minkä takia ne pitää nyppiä eihän se mitään haittaa vaikka niitä on , se on ihan sexikästä. Eteläs näin kun yx nainen nyppi niitä toisen katsellessa vierestä.
  Vastaa viestiin
14.08.05, 12:24   #7 (linkki)
Denise
(Vierailija)

Olin kesällä Sisiliassa ja italialainen mies nyppi naiseltansa pinseteillä bikinirajaa siistimmäksi keskellä yleistä rantaa. Nainen vain röhnötti hiekalla ketareet levällään ...oli siinä hieman ihmisillä nauramista. Olisi tehnyt mieli kysyä, että paljon se mies olisi veloittanut minulta samasta käsittelystä:)
  Vastaa viestiin
16.08.05, 11:21   #8 (linkki)
Maria
(Vierailija)

Hei,

olen nyt vähän yli 30 vuotias ja huomannut, että noita ylimääräisiä karvoja ilmestyy vähän joka paikkaan; eli nänien ympätille huulen yläpuolelle ja leukaankin ja taatusti nypin ne pois kerran, kaksikin välillä viikossa.
  Vastaa viestiin
16.08.05, 12:35   #9 (linkki)
miisa
(Vierailija)

Ei saa nyppiä? Ja kissin viikset! Väittävät että karvat vain innostuvat kasvamaan vahvempina kun ne nyppii, mutta kyllä karva kuin karva tulee hennommaksi nyppimisen myötä. Kokemusta on, myös noista nännihapsuista.
  Vastaa viestiin
24.09.05, 14:32   #10 (linkki)
on niitä
(Vierailija)

Mullaki on jonkun verran tummahkoja ohuita karvoja rinnoissa. Ne häiritsivät yhdessä vaiheessa, mutten niitä nykyään enää huomaakaan joten en jaksa murehtia asiasta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku