Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
20.07.05, 08:59   #1 (linkki)
Epätoivoinen
(Vierailija)

Ratsarit pois

Olen muuten melko hoikka 42-vuotias nainen, mutta lonkkien ulkosyrjiin on kertynyt rasvaa, eli peilistä katsottuna näyttää, että minulla olisi ""ratsastushousut"" päälläni. Jos laihdutan, niin kaikki rasva lähtee ensinnä rinnoista, jotka jo muutenkin ovat pienet. Käyn kuntosalilla ja lenkkeilen ja uin, enää en voi lisätä liikuntaa ja ruokavaliokin on mitä terveellisin. Onko tästä lähdettävä rasvaimuun vai olisiko muita keinoja?
  Vastaa viestiin
20.07.05, 11:15   #2 (linkki)
kaisu_
(Vierailija)

Re: Ratsarit pois

Rasvaa ei voi laihduttaa paikallisesti millään keinolla. Rasva hakeutuu yksilöllisesti eri paikkoihin ja monilla naiseilla juuri reidet ovat viimeinen paikka, josta rasva lähtee. Ikävä kyllä.

Reisien muotoa voi jonkin verran parantaa lihastreenillä, mutta ihon pinnalla olevaan rasvaan se ei vaikuta paitse ehkä yleisen laihtumisen kautta.
  Vastaa viestiin
20.07.05, 12:00   #3 (linkki)
sama vika...
(Vierailija)

Ihan sama ongelma taallakin. Ja siita syysta naytan heti 10 kiloa lihavammalta kun ulkoreidet pursuilee rasvaa.
Olen kokeillut ""paikallishoitona"" L'Orealin selluliittitarroja, ja kovasti kuivaharjausta ja muutenkin rasvausta. Iho nayttaa sileammalta ja jos oiken kuvittelen, ovat ne rasvapallerot ehka vahan pienenneetkin.. Ehka se kuitenkin on vain toiveajattelua :S
  Vastaa viestiin
20.07.05, 12:51   #4 (linkki)
Epätoivoinen
(Vierailija)

Kiitos myötätunnosta. Olen koittanut kuntosalissa tehdä reiden loitontamislaitteella pitkiä sarjoja, sekä kylkivenytyksiä ja vaikka mitä. Ehkä ainoa toivoni olisi rasvaimu. Olisiko kukaan käynyt tällaisessa toimenpiteessä? Olisi niin kiva kuulla kommentteja.
  Vastaa viestiin
20.07.05, 13:05   #5 (linkki)
fbd
(Vierailija)

Rasvaimu on nykytekniikalla melko turvallista. Tosin kaikissa toimenpiteissä on riskinsä. Paikallisesti rasvaa on kyllä aika vaikea poistaa muuten. Osahan on kyllä nestettä... oletko kokeillut juoda paljon ananas mehua tai muuta nesteenpoistajaa?
  Vastaa viestiin
20.07.05, 14:45   #6 (linkki)
kohtalotoveri
(Vierailija)

Sama juttu täällä - hoikalta ei reisiläski lähde muuta kuin rasvaimulla. Toisaalta, he saavat rasvaimusta myös parhaimman tuloksen. Otin ihan vakavissani selvää operaatiosta, mutta se on kuitenkin aika työläs (liivihousuja joutuu pitämään useita viikkoja, jopa kuukausia, sekä päivällä että yöllä) ja toteutettavissa ehkä ainoastaan talvikaudella. Kuntosalia tehokkaampi reisiläskin hävittäjä on pitkänmatkan juoksu matalalla sykkeellä. Jos on tarpeeksi sitkeä, saa kohtuullisen tuloksen + hyvän kunnon.
  Vastaa viestiin
21.07.05, 09:01   #7 (linkki)
Epätoivoinen
(Vierailija)

Kiitos kaikista kommenteista! Teen tunnin hölkkälenkkejä useamman kerran viikossa, joten sitäkin koitan koko ajan tehdä, samoin olen syönyt nestepoistajaa, Nestemin, mikään ei kyllä auta! Jotensakin tuntuu, että olen kaikki keinot, mitä omin toimin voi tehdä, yrittänyt. Tiedän, että rasvaimun jälkeen täytyy pitää noita liivejä pitkän aikaa, jotta kudokset ja jäljellejääneet rasvasolut asettuvat oikeille paikoilleen. Ja maksaahan toimenpide melkoisesti, mutta tuloksen luvataan olevan pysyvä, kerran poistetut rasvasolut eivät kasva uudelleen. No, täytyy edelleen miettiä asiaa, periaatteessa olen vastaan tällaisia toimenpiteitä, mutta tää nyt on sellaista jahkailua, meikkaanhan minä kasvojakin, ei rasvaimu ole varmaan sen kummempi asia noin eettisesti ajatellen. Ehkä minua estää myös se, että mieheni pitää minua turhamaisena ja kailottaa varmasti koko suvulle, että meidän emäntä se kävi rasvaimussa ja maksoi siitä niin ja niin paljon......
  Vastaa viestiin
21.07.05, 11:01   #8 (linkki)
Ex ratsari
(Vierailija)

Juoksua, lenkkeilyä, juoksua ja lenkkeilyä....
  Vastaa viestiin
21.07.05, 15:44   #9 (linkki)
Läskikäsi
(Vierailija)

Minulla sama ongelma käsivarsien kanssa. Kroppa muuten sopusuhtainen ja sopiva mutta käsivarsissa järkysti läskiä. Ja laihduttaessa lähtee viimeisenä ja sitten jää kamalat löysät allit jäljelle. Olen myös ottanut selvää niin ainut mahdollisuus rasvaimu + ylimääräisen nahan poisto/kiristys mutta meinaan sen itselleni sallia, niin monta vuotta olen asiasta kärsinyt. Oletko itse ottanut huomioon että rasvaimun jälkeen ylimääräinen nahka saattaa jäädä jollain tavalla roikkumaan kun nelikymppisenä ei iho enää välttämättä vetäydy kasaan?
  Vastaa viestiin
21.07.05, 16:07   #10 (linkki)
todistetusti
(Vierailija)

rullaluistelu kovalla vauhdilla auttaa ratsareihin!
  Vastaa viestiin

22.07.05, 14:00   #11 (linkki)
kaisu_
(Vierailija)

Edelliselle:

Totta kai mikä tahansa aerobinen liikunta auttaa ratsareihin, mutta vain sen kautta, että kropasta lähtee yleisesti rasvaa (olettaen, että kalorit jäävät miinukselle). Paikallinen laihduttaminen EI ole mahdollista. Paitsi rasvaimulla.

Kysyjän ongelma oli se, että hän ei halua yleisesti laihtua, koska kropassa ei reisiä lukuun ottamatta ole laihdutettavaa.
  Vastaa viestiin
23.07.05, 10:43   #12 (linkki)
Lissu
(Vierailija)

Minulla kävi sitten varmaan hyvä tsäkä kun laihdutin 13 kg niin joka paikasta lähti ihan tasasesti jopa sormia myöten.
Minulla oli nuo mainitsemasi ""ratsarit"", mutta ne todella hävisi pois.

Paino putosi aika vaivattomasti. Aloin vaan tehdä reippaampia ja pitempiä kävelylenkkejä. Lopetin hyvänsyönni silloin tällöin otin jonkun herkkupalan.

Teen sängyssä joka ilta vatsalihasliikkeitä. Sain römppämaha aika litteäksi. Nyt olen tyytyväinen vartalooni, siitä on nyt pidettävä hyvää huolta, ettei pääse repsahtamaan.

Tsemppiä sinulle kyllä ne ylimääräset lähtee ajn kanssa pois kunhan vahvasti uskot ja treenaat:)

Vastaa viestiin
15.01.10, 10:36   #13 (linkki)
silence82
(Vierailija)

Ei kaikilla

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja todistetusti Näytä viesti
rullaluistelu kovalla vauhdilla auttaa ratsareihin!

Omalla kohdalla kärsinyt ratsareista 16v asti, siitä kun hormoonit alkoivat jylläämään... eikä ole MILLÄÄN liikunnalla lähtenyt, muuten jaloista lähtenyt ja reidet kiinteät, mutta ratsarit ovat pysyneet ennallaan, ja tuntuu että mitä enemmän hoikistuu muualta, sen suureemilta ratsarit näyttävät, kun tosiaankaan ei ole pienentyneet millään
  Vastaa viestiin
15.01.10, 10:40   #14 (linkki)
silence82
(Vierailija)

Niin ja vielä...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja silence82 Näytä viesti
Omalla kohdalla kärsinyt ratsareista 16v asti, siitä kun hormoonit alkoivat jylläämään... eikä ole MILLÄÄN liikunnalla lähtenyt, muuten jaloista lähtenyt ja reidet kiinteät, mutta ratsarit ovat pysyneet ennallaan, ja tuntuu että mitä enemmän hoikistuu muualta, sen suureemilta ratsarit näyttävät, kun tosiaankaan ei ole pienentyneet millään

BMI ihan rajoilla ettenkö olisi alipainoinen, mutta silti ratsarietten takia kropan rasvaprossa nousee, vaikkei muualla sitä rasvaa olekkaan. Kyljet paistavat läpi, muu kroppa normaali/treenattu, eikä mistään ole mitä laihduttaa. Jos tästä vielä laihdun niin menee ylilaihaksi+enää rinnat mistä lähtee. Harkitsen rasvaimua... eikä omalla osallani tukihousut häirisisis, kun tietää minkä lopputuloksen saa. 12v kärsinyt ongelmasta, niin jos housuja joutuu käyttää 1-2kk.. vaikuttaa todella pieneltä vaivalta. Kesällähän voi kyllä myös käyttää... ellei mikään superhelle. Voihan sitä esim käyttää bermudashortseija tai legginsejä hameitten alla :). Uimnen vain kielletty.
  Vastaa viestiin
18.01.10, 22:20   #15 (linkki)
oon nähnyt ja kokenut
(Vierailija)

Ultraäänihoito auttaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja silence82 Näytä viesti

Ultraäänihoito auttaa varmasti se sulattaa ylimmääräiset rasvakertymät pois niiltä paikoilta joista tarvitaan.
Googlaa tarjontaa on!
  Vastaa viestiin
20.01.10, 16:47   #16 (linkki)
ratsastusreidet
(Vierailija)

thunder tights

Tota naiset hei.. teidän PITÄÄ vaan laihduttaa. Vaikka BMI olisi alipainoisen puolella, ette te heti siihen kuolla kupsahda. Teidän ruumiinrakenne on vaan sellainen, että teidän pitää laihduttaa, kunnes reisistä on extraläskit pois.
  Vastaa viestiin
06.02.10, 11:40   #17 (linkki)
athyua5
(Vierailija)

Mulla on sama ongelma :( Proteiinin syönti ja punttis on vähän auttanut. Jalat on yhtä paksut, mutta enemmän sivusta päin kuin takaapäin. Rasvaimu kuulostaa turhan radikaalille, mutta haluaisin kokeilla jotain lipolyysi tms hoitoja. Muistaakseni Essi Pöysti kävi jossain hoidoissa ja sai senttejä pois nimenomaan sisäreisistä ja lantiolta?
  Vastaa viestiin
07.02.10, 17:21   #18 (linkki)
tinkerbelli
(Vierailija)

laihd laihd

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja athyua5 Näytä viesti
Mulla on sama ongelma :( Proteiinin syönti ja punttis on vähän auttanut. Jalat on yhtä paksut, mutta enemmän sivusta päin kuin takaapäin. Rasvaimu kuulostaa turhan radikaalille, mutta haluaisin kokeilla jotain lipolyysi tms hoitoja. Muistaakseni Essi Pöysti kävi jossain hoidoissa ja sai senttejä pois nimenomaan sisäreisistä ja lantiolta?

Laihduta hyvä suomityttö, laihduta! ne ratsarit on .... LÄSKIÄ
  Vastaa viestiin
11.02.10, 16:13   #19 (linkki)
Ratsarit olleet aina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbelli Näytä viesti
Laihduta hyvä suomityttö, laihduta! ne ratsarit on .... LÄSKIÄ

Jos keski-ikäinen laihduttaa alipoinoiseen kuntoon asti, että ratsaritkin lähtee, ovat rinnta lähtenee sitten jo aikoja sitten, siis tarvitaan silikonit. Ja naama on sitten kuin rusina, eli tarvitaan vielä naamankohotus, mahdollisesti allien ja reisien ja mahan löysän nahan poisto. Eli loppujen lopuksi kannattaako tuollainen laihdutus. Ehkä olisi viisainta hyväksyä oma naisellinen vartalomallinsa. Minä olen niin tehnyt, vaikka olenkin vihannut ratsareitani murrosiästä asti. Paljon rumempaa on jos on esim röllömaha ja sitä paitsi se on epäterveelllisempää.
  Vastaa viestiin
24.03.10, 12:15   #20 (linkki)
piipaaauto
(Vierailija)

kavitaatioilmiö

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oon nähnyt ja kokenut Näytä viesti
Ultraäänihoito auttaa varmasti se sulattaa ylimmääräiset rasvakertymät pois niiltä paikoilta joista tarvitaan.
Googlaa tarjontaa on!

Joo se voisi olla ratkaisu tohon rasvaongelmaan
ultraäänihoito
  Vastaa viestiin

31.03.10, 18:54   #21 (linkki)
vähän anatomiaa
(Vierailija)

Täällä kukaan mitään paikallisesta laihtumisesta olekaan puhunut lopettakaa jo se mantra että paikallisesti ei voi laihtua. Lihasten muokkauksesta tässä on kyse ja kun ratsareista puhutaan niin reiden loitontajalihaksen veivaaminen laitteessa ei tuota minkäänlaista tulosta niin kuin oli jo huomattukin.

Ratsarit johtuu löysistä perslihaksista. Kokeilkaa seisten peilin edessä tai ilman: tilanne lepotilassa ja tilanne kun puristatte perslihaksenne tiiiiuukasti yhteen. Pienenikö ratsarit? Jos ei niin perslihakset on niin olemattomassa kunnossa että tulee jo aika kiire niitä treenaamaan.
  Vastaa viestiin
23.04.10, 11:56   #22 (linkki)
eepos
(Vierailija)

mahanahka

mä oon 30v 5lapsen äiti raskaus aikana kiloja jokaisesta ropissut 25-32kg jotka sitten n vuodessa lähteneet ilman sen suurempia hikoiluja, mutta nyt ongelmana toi maha nahka muuta siinä ei enään ole... mut saako sitä enää millään pois mm. kiinteyttämällä? vatsalihasten teko ei enään auta kun 100 pystyy aika helposti tekee se vaan ei enään edes paikkoja kipeytä et olisko muuta keinoa??
  Vastaa viestiin