Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.07.05, 13:57   #1 (linkki)
Ninni
(Vierailija)

Kestopigmentaatio huuliin

Hello! Onko kukaan ottanut kestopigmentaatiota huuliin? Mitä pitää huomioida ennen kestopigmentaation ottamista? Entä sen jälkeen? Kiitti Teille, jotka vastaatte!
  Vastaa viestiin

23.09.05, 18:40   #2 (linkki)
Pusuhuuli
(Vierailija)

Re: Kestopigmentaatio huuliin

Huulirajani on pariinkin eri otteeseen kestopigmentoitu. Sekä ylä- että alahuulet. Värin valinnassa ei kannata kiirehtiä, jotta löytyisi mahdollisimman luonnollinen. Ekalla kerralla teetin homman kauneussalongissa. Maksoi melkoisesti, eikä kosmetologi ollut kovin halukas useisiin lisäkertoihin, sillä värin tarttuminen oli aluksi huonoa. Tulos häipyi parissa vuodessa. Toisella kerralla teetin jutun kosmetologikoulussa Tampereella ja hintakin oli edullisempi. Työn teki opettaja, eikä hän rutissut vaikka halusin parikin lisäpigmentointia samaan hintaan. Tulos vain on sen verran lyhytaikainen, etten enää laita rahojani moiseen. Pitkäkestoiset rajaustussit ja huulivärit toimivat aivan yhtä hyvin.
  Vastaa viestiin
25.09.05, 22:04   #3 (linkki)
hmm
(Vierailija)

Muakin kiinnostais kestopigmentaatio.
  Vastaa viestiin
26.09.05, 23:51   #4 (linkki)
L
(Vierailija)

Samoin mua, varsinkin kulmien pigmentointi! Kaikki kiltit ihmiset, joilla kokemusta tästä, auttakaa meitä!
  Vastaa viestiin
27.09.05, 10:18   #5 (linkki)
nia
(Vierailija)

Mulle tehtiin kestopigmentointi kulmiin n.11kk sitten. Kulmieni kestopigmentointiin tarvittiin 4 käyntikertaa ja lopulta tulos oli hyvä. Helpotti todella paljon elämääni, kun ei aina tarvinnut olla vääntämässä kulmia kohdilleen, kulmat myös näyttivät luonnollisilta. Mutta nyt 11kk:n jälkeen ei kulmista ole enää jälkeäkään, eli minulla kulmat katosivat yllättävän nopeasti, kun normaali kesto on n.2v. Tosin ajattelin mennä laitattamaan uudet, kunhan on rahaa ja vähän tummemmat tällä kertaa.

Vastaa viestiin
28.09.05, 15:35   #6 (linkki)
lilli
(Vierailija)

Kovin on yksillöllistä pigmentoinnin kestot. Minulla näkyy vieläkin rajaukset ja kulmat vaikka käsittelystä on yli viis vuotta. Huulirajaus alkaa olla aikas finaalissa.
  Vastaa viestiin
29.09.05, 13:42   #7 (linkki)
je
(Vierailija)

Kävin pari vuotta sitte ottamassa kestopigmentoinnin kulmiin ja silmiin rajaukset. Maksoi yhteensä muistaakseni noin 500 €. Tuohon maksuun sisältyi kolme pigmentointi kertaa ja hyvää jälkeä tuli. Vajaan kahden vuoden jälkeen kulmat ja rajaukset oli haalentunu jonkin verran joten päätin käydä voimistuttamassa niitä. Pari käynti kertaa riitti ja nyt kulmat sekä rajaukset näyttävät tosi hyvältä. Samassa paikassa kävin siis jälleen, joten ei tarvinnut maksaakkaan kuin 50€. Lupasivat että tästä lähtien saa käydä halvalla aina uudelleen, ku kerta olen jo maksanu sen kalliin aloitus maksun.
  Vastaa viestiin
29.09.05, 18:05   #8 (linkki)
sasu
(Vierailija)

Kerrotko pusuhuuli mistä kosmetiikkamerkistä olet löytänyt huultenrajaustusseja? En ole löytänyt kuin YR:ltä, ja sielläkin on liian vähän värivaihtoehtoja.
  Vastaa viestiin
30.09.05, 01:32   #9 (linkki)
L
(Vierailija)

Hei je, voisitko kertoa paikan nimen jossa otit pigmentoinnit? :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku