Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.08.05, 19:40   #1 (linkki)
Anni
(Vierailija)

Kulmien kestopigmentointi Turussa

Onko Turussa kestopigmentoijia?
Oletteko olleet tyytyväisiä?Onko jotakin jota erikoisesti pitäisi ottaa huomioon?
  Vastaa viestiin

01.08.05, 23:42   #2 (linkki)
-JR-
(Vierailija)

Re: Kulmien kestopigmentointi Turussa

WoManin Marja on luultavasti paras pigmentoija Turussa, ainakin kokenein, luulisin..
  Vastaa viestiin
19.02.08, 22:12   #3 (linkki)
Kaisa R.
(Vierailija)

First lady, kampaamo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni
Onko Turussa kestopigmentoijia?
Oletteko olleet tyytyväisiä?Onko jotakin jota erikoisesti pitäisi ottaa huomioon?
minä tunnen yhden todella hyvän kampaajan joka pigmentoi minulle kulmakarvat ihaniksi.hän tekee kestopigmenointia parhailla väreillä ja hyvällä laitteella. hänellä voi käydä ja olla ihan varma hygeenian kannalta, itse olen todella tarkka näissä asiossa. Hän käyttää erikois puudutusta, joka on suomalaista (voidemaista). Jokainen asiakas saa kertakäyttöiset välineet. Ja kaiken lisäksi maksaa vain 150E.
Kampaamo on FIRST LADY, 02-2330111, aninkaistenkatu16, TURKU.
siellä on rento olla sillä se on vain naisille.
soita ja varaa ihmeessä.
hän pimentoi myös huulet, 200 Eurolla
  Vastaa viestiin
09.03.08, 11:31   #4 (linkki)
Vierailija Titta
(Vierailija)

First Lady kampaamo

Olin kuseisessä kampaamossa kestopigmentoinnilla ja viikko on kulunut ja kulmani ovat punaiset ja särkevät ja ovat tulehtuneet, älkää missään nimessä menkö kyseiseen paikkaan. Kipukin oli kyllä valtava, ei puudutusaine mitään vaikuttanut, kauhea paikka, lailla pitäisi kieltää tuollaiset puoskarit. Ja vielä sekin, että klmani ovat ihan erilaiset, toinen on n. 4 mm paksumpi kuin toinen, joudun kynällä korjaamaan. Kauyhea kokemus.
  Vastaa viestiin
01.07.08, 23:53   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2008
mitä ihmettä meinaat...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija Titta
Olin kuseisessä kampaamossa kestopigmentoinnilla ja viikko on kulunut ja kulmani ovat punaiset ja särkevät ja ovat tulehtuneet, älkää missään nimessä menkö kyseiseen paikkaan. Kipukin oli kyllä valtava, ei puudutusaine mitään vaikuttanut, kauhea paikka, lailla pitäisi kieltää tuollaiset puoskarit. Ja vielä sekin, että klmani ovat ihan erilaiset, toinen on n. 4 mm paksumpi kuin toinen, joudun kynällä korjaamaan. Kauyhea kokemus.
ihmettelen sinua "titta", mitäs meinaat pilata kampaamon mainetta. Jos olisi ongelmia niin ei tuolla tavalla ratkaista, olet varmasti rasismi, sillä kampaaja on ulkomaalainen ja muuten sinulla olisi ollut oikeus korjata ilmaiseksi mahdolliset virheet. Ja jos sinulle olisi tapahtunut joitakin tuollaisia oireita niin olisit saanut rahasi takaisin ja olen itse varma siitä. olen tehnyt saman kampaajan luona ja hän tekee kulmakarvat todella hyvin ja ammatillisesti.
muuten jos sulle on aiheuttunut punoitusta ja tulehtuneisuutta sekä särkyä, niin syynä on 99% oma ihosi ja sen imukyky..
et sinä tyhmäkään ole 4mm paksumpi?? tämän huomaisi sokeakin...
  Vastaa viestiin
02.07.08, 13:24   #6 (linkki)
laura88
(Vierailija)

laura S. 1988...

Olen käynyt kyseisessä kampaamossa tein kestopigmentointia ja olen todella tyytyväinen. Tein niitä joulukuussa ja ne on edelleen niin ihanat sama väri ja tosi sopiva väri. Siitä lähtien first lady kampaamosta tuli kampaamo jossa käyn aina kun on tarve hyvä palvelu ihana paikka ja halvat hinnat kaikki siellä onnistui upeasti aina tulee upea loppu tulos. Joten ihmettelen paljon titta vierailijaa hän on oikein kovasti puhunu valetta en uskois millään että selityksesi ovat oikeat, koska minä ja kaverini kaikki käydään samassa paikassa ei ketään meistä ole huomannut samoja juttuja.
  Vastaa viestiin
14.07.08, 20:37   #7 (linkki)
Marketta Lemmenpohja
(Vierailija)

first lpigmentointi korjaaja--->First Lady, kampaamo

Olin Espanjassa viime kesänä, jolloin tuli mieleen pigmentoida kulmani. Kävin siellä hyvämaineisessa kampaamossa, jonka omisti ammattilainen pigmentoitsia. Kun tulin takaisin Suomeen, kulmani olivat ihan pilalla ja en kehdannut mennä niiden kanssa minnekkään. Tutustuin nuoreen naiseen, joka oli opiskellut Suomessa kampaamo-alaa ja käynyt pigmentointi koulutuksessa. Kävin kysymässä häneltä kampaamostaan että mitä pitiäsi tehdä asialle?
Hänellä sattui olemaan siellä pigmentointi kesken, niin jäin katsomaan ja kiinnostuin hänen puhtaasta työstään. Tein siellä pigmentoinnit kulmiini ja olivat hyvän näköiset ja sopivan väriset. First lady kampaamossa otettiin puolet Espanjan hinnoista, ja työ oli mahtava ja kumani korjaantuivat. Saan nyt olla ylpeä itsestäni ja kiitokset eivät riittäisi kampaajan avusta.

toivottavasti tällä viestillä pystyisin auttamaan pigmentointia haluaville naisia.

Kampaamo oli aninkaistenkadulla 16
kampaamo sijaitsee linja-auto aseman lähellä.

t: marketta
  Vastaa viestiin
19.07.08, 00:09   #8 (linkki)
heh
(Vierailija)

Voisiko olla enempää mainostusta :D. Ylläpito?
  Vastaa viestiin
20.07.08, 07:23   #9 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Itseäni kiinnostaisi tietää, paljonko kulmien pigmentointi noin yleensä maksaa? Olen itse "piirtänyt" kulmat itselleni kohta n. 10 vuoden ajan, päivittäin, koska omat kulmakarvani ovat erittäin vaaleat, todella ohuet ja täysin eri malliset. Nyt olen n. reilu puoli vuotta harkinnut kulmien pigmentointia, mutta hinta arvelluttaa.

Mieheni tuttava kertoi kerran, että hän oli käynyt pigmentoimassa kulmansa, "eikä maksanut kuin 500e!" Mielestäni hullu hinta! Sanoi, että hänelle oli sanottu, että pigmentointi kestää 3-5 vutta, kunnes sitten lähtee haalistumaan, pitääkö tämä paikkaansa? Uskoisin (en ole kysynyt) että tuo nainen oli käynyt kyllä jollakin yksityisellä pigmentoimassa kulmansa, en kyllä jaksa uskoa, että se tosiaan olisi noin kallista kaikkialla.
  Vastaa viestiin
31.07.08, 20:43   #10 (linkki)
Pigmentoitu pigmentoija
(Vierailija)

On olemassa monta eri tekniikkaa ja värejä, joilla pigmentointi tehdään. Vaadi tekijältä kuvia tehdyistä töista, sekä diploomi koulutuksesta. Tai mene jollekin jota kaverisi suosittelee. Tuloksessa on todella suuria eroja ,ja jos tatuointi tehdään hygieenisissä olosuhteissa ,etkä koske kulmiin sormin ennenkuin ne ovat "parantuneet" ,niin tulehduksia ei tule. Kulmat piirretään ensiksi kulmakynällä joten näet itse mm. pituuden, leveyden ja kulmanmuodon. Alan tatuoimaan vasta, kun asiakkan kanssa on päästy yksimielisyyteen kulmista. Sitten desinfioidaan ja puudutetaan. Käytän puudutusaineita, joissa on tulehdusta estäviä aineita mukana.Katso, että tatuoija vaihtaa uuden, steriilin neulan koneeseen. Kun pohjustus on tehty, asiakas hyväksyy kulman muodon. Voit koko ajan katsoa välillä peilistä ja esittää omia toivomuksia. Itse olen valinnut työtavan ja tekniikan, jolla jokainen karva kulmassa tatuoidaan erikseen. Se vaatii tatuoijalta kädentarkkuutta, mutta tulos on luonnollinen. Itselläni on tällaiset kulmat, enkä halua vanhalla tekniikalla tehtyjä, piirretyn näköisiä kulmia. Kun kulmat on tatuoitu saat mukaasi erityistä hoitorasvaa jota käytät 5-7 vrk. Noin kuukauden kuluttua kulmat tatuoidaan uudelleen, jotta väri pysyy hyvin. Voit myös samalla esittää lisätoivomuksia, jos esim. haluat vaaleammat tai tummemmat kulmat, tai leveämmät jne. En työskentele Suomessa, enkä tiedä tehdäänkö tatuointeja siellä tällä tekniikalla. Mutta hinnat täällä ovat n. 400-500 euroa tällä menetelmällä. Halvempiakin kulmia saa, mutta toisella tekniikalla ja väreillä.
  Vastaa viestiin
03.08.08, 19:27   #11 (linkki)
vastataan rehellisesti
(Vierailija)

mielestäni hyvillä väreillä ja menetelmillä pääsee myös halvemmalla kun 400-500 esim. mulla on kaveri joka pigmentoi , hän tuo värit amerikasta ja on opiskellut suomessa ja paljon halvempi kuin sinun hinnat kulmien pigmentointi siellä maksaa vaan 180 €
  Vastaa viestiin
03.08.08, 20:39   #12 (linkki)
pigmentoija
(Vierailija)

On makuasia millaiset ja minkä hintaiset kulmat haluaa. Täälläkin tehdään samanhintaisia kulmia, mutta ei tällä tekniikalla. Joku haluaa geisha-kulmat, toinen tykkää nude-lookista.
  Vastaa viestiin
03.08.08, 23:02   #13 (linkki)
myös kosmetologikoulussa
(Vierailija)

Turussa

Turku Beauty Institutessa Yliopistonkadulla myös Hanna (opettaja) tekee tietääkseni kestopigmentointia, ainakin teki ja kehuttu.
Sinne kannattaa soittaa ja kysyä. Oppilastyönä niitä ei tietääkseni sielä tehdä, eli edullisemmin hintaa jos etsii.
  Vastaa viestiin
04.08.08, 11:24   #14 (linkki)
edullinen hinta
(Vierailija)

Ne, jotka tekee kulmat pimeenä, tekevät ne alle 200 euron hintaan. Muut maksaa n 60% asiakkan maksamasta hinnasta veroa ja muita työnantajamaksuja.
  Vastaa viestiin
04.08.08, 11:25   #15 (linkki)
edullinen hinta
(Vierailija)

Ne, jotka tekee kulmat pimeenä, tekevät ne alle 200 euron hintaan. Muut maksaa n 60% asiakkan maksamasta hinnasta veroa ja muita työnantajamaksuja.
  Vastaa viestiin
04.08.08, 19:21   #16 (linkki)
todellakin edullinen
(Vierailija)

siis miten se voi olla pimeetä työtä jos saa kuitin tilalle..... sitä paitsi tekniikan valitsee asiakas.... ja jos se maksaa 180 € niin veroja otetaan vaan 22 % joka tapauksessa ,tuloksi jää melkein 140 € eli kyllä jäljelle jää ...
  Vastaa viestiin
05.08.08, 11:59   #17 (linkki)
Ruotsissa
(Vierailija)

Ruotsissa pignentoijat ovat yksityisyrittäjiä, mikä tarkoittaa sitä, että pigmentoija maksaa 60% asiakkalta saamastaan summasta veroja ja työnantajamaksuja. 25% heti suoraan pois ( moms), sitten vakuutukset, yrittäjän eläkemaksut jne. Se joka jää jäljelle on palkkaa tehdystä työstä, josta maksat vielä 30% veroa.
Ehkä Suomi on enemmän yrittäjä ystävällinen maa, Ruotsi ei sitä todellakaan ole.
Jos otat asiakkaalta 180 euroa, niin saat 8 tunnin työstä (2 kertaa 4 t) 72 euroa.
Ei sillä kukaan elä.
  Vastaa viestiin
13.03.09, 09:31   #18 (linkki)
Thaimaassa
(Vierailija)

Ei se kotimainen aina oo paras

Mulla tatskattiin Thaimaassa kulmat.
Ei tarvii mitään puudutusta, tuntu samalle ku olis nypitty oikeen hitaasti !!! Teki puhtailla vehkeillä, aikaa meni tunti. Antoi hyvän takuun tekeleelle. Itse olen enemmän ku tyytyväinen. Hintaa kerty 36 euroo.
  Vastaa viestiin
10.12.09, 15:31   #19 (linkki)
Mintsu
(Vierailija)

11.hetki

Kävin itse ottamassa rajaukset Turussa 11.hetkessä ja olen ollut erittäin tyytyväinen tulokseen. Tekijä oli erittäin ammattitaitoinen. Hän käytti puudutusta ennen tekemistä ja sen aikana. Kyllä se vähän tuntuu, mutta ei mitenkään kamalalta. Lopputulos kruunaa pienen nipistelyn. Ihanaa kun rajat on valmiina jo aamusta asti. Kivaa oli myös se että käsittely maksettiin kahdessa osassa, ensimmäinen oli vähän kalliimpi.
Voin suositella lämpimästi Hanskia 11.Hetkessä.
  Vastaa viestiin
11.12.09, 00:08   #20 (linkki)
Lakukaaret
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Thaimaassa Näytä viesti
Ei tarvii mitään puudutusta, tuntu samalle ku olis nypitty oikeen hitaasti !!! Teki puhtailla vehkeillä, aikaa meni tunti. Antoi hyvän takuun tekeleelle. Itse olen enemmän ku tyytyväinen. Hintaa kerty 36 euroo.

Minkälaiset takuut sait ? Minun tädilleni tatsattiin myös kulmat Thaimaassa ja täytyy sanoa että tulos on täysin päin per...ä! (Hän kyllä itsekin myöntää tämän.) Homma oli toiminut niin että hän oli mennyt makuuasentoon luottaen piirtäjän ammattitaitoon ja noustessaan oli silmien yläpuolella keikkunut kaksi loivaa sateenkaarta. Ensimmäisen kerran nähdessäni "lakukaaret" olin tokaissut että tätikulta, mun täytyy opettaa sua piirtämän sun kulmat oikeen malliseksi! Oli siinä naurussa pitämistä kun hän vastasi että nää tatuoitiin just taikuissa ja maksoi 50e...Täti-rukka, mutta onneks ne on jo hiukan haalenneet.
  Vastaa viestiin
17.12.09, 19:34   #21 (linkki)
tatuoija
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja heh Näytä viesti
Voisiko olla enempää mainostusta :D. Ylläpito?
Ja kaikki jotka kehuvat kyseistä paikkaa, kirjoittavat huonoa suomea. Miksiköhän? Sama kirjoittaja? Pigmentoija itse?
  Vastaa viestiin
04.12.10, 09:34   #22 (linkki)
katri
(Vierailija)

kestopigmentointi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Thaimaassa Näytä viesti

Missä siellä otit ne?
On ite menossa helmikuussa Pattayalle.
  Vastaa viestiin
08.01.12, 12:05   #23 (linkki)
rasisti
(Vierailija)

kiitti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mullinen Näytä viesti
ihmettelen sinua "titta", mitäs meinaat pilata kampaamon mainetta. Jos olisi ongelmia niin ei tuolla tavalla ratkaista, olet varmasti rasismi, sillä kampaaja on ulkomaalainen ja muuten sinulla olisi ollut oikeus korjata ilmaiseksi mahdolliset virheet. Ja jos sinulle olisi tapahtunut joitakin tuollaisia oireita niin olisit saanut rahasi takaisin ja olen itse varma siitä. olen tehnyt saman kampaajan luona ja hän tekee kulmakarvat todella hyvin ja ammatillisesti.
muuten jos sulle on aiheuttunut punoitusta ja tulehtuneisuutta sekä särkyä, niin syynä on 99% oma ihosi ja sen imukyky..
et sinä tyhmäkään ole 4mm paksumpi?? tämän huomaisi sokeakin...
kiitti, kun kerroit tekijän olevan uolkomaalainen. itse meinasin jo aikaa varata, mutta onneksi ehdin viestisi lukea. nyt voin sitten etsiä kunnon SUOMALAISEN tekijän!!!
  Vastaa viestiin
08.01.12, 17:01   #24 (linkki)
Toinen yäks juttu
(Vierailija)

Kestopigmentoidut kulmakarvat ällöttää. Ihminen on niljakkaan näköinen jos nyppii kumlakarvansa pois ja piirtää sen tilalle viivat. Kulmakarvoja voi nyppiä kauniiseen muotoon mutta piirretyt viivat inhottaa, jotenkin tekee naisesta valjun näköisen. Itähoratsut piirtelee huuliensa rajoja ja kulmakarvoja.
  Vastaa viestiin
03.05.12, 15:24   #25 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen yäks juttu Näytä viesti
Kestopigmentoidut kulmakarvat ällöttää. Ihminen on niljakkaan näköinen jos nyppii kumlakarvansa pois ja piirtää sen tilalle viivat. Kulmakarvoja voi nyppiä kauniiseen muotoon mutta piirretyt viivat inhottaa, jotenkin tekee naisesta valjun näköisen. Itähoratsut piirtelee huuliensa rajoja ja kulmakarvoja.
On myöskin ihmisiä joilla ei ole kulmakarvoja lainkaan ja siitä syystä pigmentoi itselleen kulmat.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku