Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.08.05, 00:00   #1 (linkki)
Kaija
(Vierailija)

Silikonien poistatus

Olen tullut siihen tulokseen, etta haluan poistattaa muutama vuosi sitten laitattamani silikoniimplantit. Onko kukaan poistattanut silikoneja ja jos niin millaiset rintanne ovat poistettuanne? Onko nahka venynyt pahasti? Arvet? Paljonko poistatus maksoi ja poistatitteko samalla klinikalla jossa aikoinaan silikonit laitettiin?

Olisin kiitollinen kaikille joilla on omakohtaista kokemusta asiasta.
  Vastaa viestiin

05.08.05, 01:16   #2 (linkki)
Vastaus
(Vierailija)

Re: Silikonien poistatus

On helppo toimenpide. Kannattaa mennä samaan paikkaan missä laitettukin. Rinnat palautuvat noin puolessa vuodessa poiston jälkeen normaalin näköisiksi.
  Vastaa viestiin
05.08.05, 09:29   #3 (linkki)
Kaija
(Vierailija)

Kiitos!
  Vastaa viestiin
05.08.05, 17:50   #4 (linkki)
Nipsu
(Vierailija)

Kaijalle!

Kertoisitko miksi haluaisit poistattaa implantit? eikö tulos ollut odotuksien mukainen vai onko ne aiheuttaneet ongelmia?
  Vastaa viestiin
05.08.05, 18:31   #5 (linkki)
Hellu
(Vierailija)

Tää ei ole totta.. mun on pitänyt kysyä samaa asiaa jo jonkin aikaa, mutta en ole saanut aikaiseksi... minkä hintaista poistaminen oli? itse olen laittanut virossa implantit ja ajattelin kuitenkin poistattaa ne täällä suomessa....
  Vastaa viestiin
05.08.05, 18:35   #6 (linkki)
Kaija
(Vierailija)

Re: Kaijalle!

Hei Nipsu,
Itse asiassa tulos on ollut parempi kuin odotettu, rinnat on ""luonnollisen"" näköiset"", tai niin luonnollisen näköiset kuin mitä silikonit voi olla. Istuma/seisoma-asennossa erittäin luonnollisen näköiset, mutta makuullaan tietysti töröttää kovina ja ei-luonnollisina.

Mitään ongelmia ei myöskään ole ollut, itse asiassa kaikki on mennyt yllättävän helposti.

Mutta niin hullulta kuin tämä kuulostaakin, haluan vaan tosi kovaa takaisin omat pienet rintani. Luulen, että jos on valmis kertomaan muille silikoneista niin asia ei vaivaa niin paljon, mutta luulen, että useimmat jotka silikonit laitattavat eivät halua asian paljastuvan, kuten minä, ja sitten sitä jotenkin elää koko ajan jatkuvassa paljastumisen pelossa. En kehtaa/uskalla mennä ystävieni kanssa uimaan/saunaan/rannalle koska ne on sellaisia paikkoja joissa helposti näkee kellä on implantit ja kellä ei.

Paljastumisen ja peittelyn lisäksi toinen syy on se, etta jotenkin haluaisin tosi kovaa takaisin oman trimmatun, kiinteän kroppani. Olen alkanut huomaamaan silikonit laitettuani, kuinka kauniita pienet rinnat voivat olla. Ennen ajattelin, etta minulla oli tosi pienet rinnat, mutta nyttemmin olen huomannut, että nehän oli samankokoiset kuin suurimmalla osalla naisia. Aikaisemmin korostin rintojani, ja nyt yritän peitellä niitä, sillä en halua kenenkään saavan selville, että minulla on implantit, vaikka varmasti moni on jo arvannut.

Kolmas syy on se, että lastenhankinta ja imettäminen on tullut yhä ajankohtaisemmaksi, ja jotenkin vaan tuntuu, että en halua olla silikonitisseineni raskaana vaan haluan imettää ihan luomutisseillä.

Jos jollain on vielä vinkkejä ja kokemuksia poistatuksesta, olisin kiitollinen niistä!

Vastaa viestiin
05.08.05, 18:36   #7 (linkki)
Kaija
(Vierailija)

Hei Hellu,
Olen ihan samassa tilanteessa kuin sinä, Virossa laitetut, mutta haluan poistattaa Suomessa. Kerrothan pliis jos saat jostain tietoa hinnoista yms!

Vastaa viestiin
05.08.05, 19:01   #8 (linkki)
Hellu
(Vierailija)

Mulla on ihan samat tuntemukset kuin sulla.... Kauan sulla on ollut ne? Itsellä viisi vuotta ja ei ole ollut mitään ongelmia.

Löysin verkkolääkärit sivustoilta, (laittaa hakusanaksi silikonien poisto), vuodelta 2003 Siluetin lääkärin arvion poistosta 1000-2000 euroa. En tiedä sitten miten on hinnat noussut tuosta, mutta kunhan saan vähän vielä säästettyä rahaa, ajattelin ottaa yhteyttä Siluettiin......
  Vastaa viestiin
05.08.05, 19:03   #9 (linkki)
Hellu
(Vierailija)

siis tarkoitan verkkolääkärit sivustoilla: www.verkkoklinikka.fi
  Vastaa viestiin
05.08.05, 19:07   #10 (linkki)
Kaija
(Vierailija)

Onpa ihanan helpottavaa huomata, etta muilla on samanlaisia tuntemuksia... Mulla on ollut nyt noin kolme ja puoli vuotta.
En tosiaan oo ollenkaan perillä hinnoista, muistan joskus lukeneeni jonkun tarinan, jossa poistattaja mainitsi, että poisto maksoi ""murto-osan"" itse laitattamisesta. Kiitos tosta linkkivinkistä, täytyypä mennä heti sinne katsomaan.
  Vastaa viestiin
05.08.05, 19:15   #11 (linkki)
Hellu
(Vierailija)

Joo on tosi helpottavaa huomata... itseni kohdalla kukaan muu ei tiedä asiasta kuin oma mieheni ja samalla lailla pelkään uinti ja saunatilanteita kuin sinäkin.. kerrothan täällä miten sun poistattaminen edistyy, jos vaikka ehdit ennen mua sen tehdä : )
  Vastaa viestiin
05.08.05, 19:21   #12 (linkki)
Kaija
(Vierailija)

Sama homma, ainoastaan mun mies tietää...
Joo, mä olen tätä poistattamista miettinyt niin kauan, että nyt olen rohkaistunut siihen pisteeseen, että olen tehnyt päätöksen, että aion ne poistattaa. Toivon, että hyvinkin pian. Joo, pidän sut ilmanmuuta ajantasalla, ehkä maanantaiaamuna soittelen Siluetteen ja ehkä joillekin muille klinikoille. kerron sit mitä sanovat.
  Vastaa viestiin
05.08.05, 19:23   #13 (linkki)
Hellu
(Vierailija)

Ok, tosi kiva juttu jos laitat viestiä!!!!! Mukavaa viikonloppua!!!!
  Vastaa viestiin
05.08.05, 21:00   #14 (linkki)
Doris
(Vierailija)

tässä jotain hintoja
http://www.plastiikkakirurgipalvelu.fi/frameset.html

(epäilyttää silti,että ketjun aloittaja on joku silikooni vastustaja joka riehuu monella palstalla)
  Vastaa viestiin
06.08.05, 02:59   #15 (linkki)
Voi voi
(Vierailija)

Re: Kaijalle!

On sulla ongelmat. Jos sulla on noin tuomitsevia ystäviä niin ei voi kuin sääliä. Meidän tyttöporukassa monella on silikonit ja kaikki ovat niihin tyytyväisiä. Ollaan matkusteltu paljon ympäri Suomea ja jokaisessa paikkakunnassa tanssiva tyttöporukkamme on otettu ihailevin katsein vastaan.
  Vastaa viestiin
06.08.05, 11:38   #16 (linkki)
Valokuvia
(Vierailija)

Silikonien poistaminen

Rinnat silikonien poistamisen jälkeen:

http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=778&ID=9

""Stakesin tutkija Sirpa-Liisa Hovi:
- Naisten pitäisi harkita, että haluavatko he sellaisen rinnan, josta voi aina tuntea, että siellä on joku täyte ja jonka raja voi näkyä. Tutkimustietoa silikonien riskeistä suorastaan pimitetään. Silikonien kääntöpuolena saattaa olla kovettunut, kapseloitunut ja kipeä rinta. Jos implantti joudutaan poistamaan, rintaan jää juuri sen kokoinen kolo. Rinta ei palaudu koskaan alkuperäiseen tilaansa, ja tästä puhutaan meillä aivan liian vähän.""
  Vastaa viestiin
06.08.05, 11:40   #17 (linkki)
Valokuvia
(Vierailija)

Re: Silikonien poistaminen

Linkki ei onnistunut, mutta siihen pääsee myös etusivun kautta:

http://www.silikonitieto.net

Klikkaa sivun puolivälissä olevaa otsikkoa:

KUVIA LEIKKAUKSISTA

Vastaa viestiin
06.08.05, 20:23   #18 (linkki)
.....
(Vierailija)

Voi helv*****....Ihan kauheita kuvia.Meinasi oksennus tulla kun noita kuvia satuin rueta katsomaan.
Kaikkien kyllä kannattaisi tutustua noihin todella hyvin jos on hankkimassa silikoneja.
Oikeasti, kuvat ovat hirveitä, kammottavia.Kaikkea ne ihmiset tekee tissejensä takia ja kärsivät niistä lopun elämänsä jos jokin menee pieleen.Tosin monilla leikkaus varmasti onnistuu ja olen onnellinen heidän vuoksi.

Itse olen A- kuppinen ja en ikinä ottaisi silikoneja, ennemmin käytän toppauksia tms, jos tarve on, mutta silikoni hommaan en ikinä rupeaisi vaikka maksettaisiin.
  Vastaa viestiin
06.08.05, 20:57   #19 (linkki)
hahhaa
(Vierailija)

kyllä konsit monet:)
  Vastaa viestiin
06.08.05, 21:45   #20 (linkki)
;)
(Vierailija)

Aika jännä juttu toi.
Itse olin aikeissa ottaa tatuoinnin.
Hyvä etten ottanut, sillä poikani teki yks ilta mulle sellaisen leikkitatuoinnin käsivarteen, kestää varmaan viikon.
Sitten huomasin suihkussa, että katse koko ajan hakeutui siihen tummaan läikkään kädessä ja se tosiaan häiritsi koko olemusta.
En taidakaan ottaa tatuointia tämän jälkeen.
Voi kun saisi noita tissejäkin kokeilla leikisti ensin.
Itsellä on ihan tarpeeksi tavaraa, enkä ymmärrä mikä niissä muka viehättää. Vaihtaisin ilomielin pienempiin.
  Vastaa viestiin
07.08.05, 21:07   #21 (linkki)
tuukka
(Vierailija)

kyllä naiset on tyhmiä kun antaa leikellä itseään noin!
  Vastaa viestiin
08.08.05, 06:28   #22 (linkki)
sepi
(Vierailija)

Vika onkin korvien välissä. Sinne se implantti kuuluisi.
  Vastaa viestiin
08.08.05, 08:32   #23 (linkki)
Totuus
(Vierailija)

kaikista eniten impalttiea tarvitsisi tuo silikooni netin sivujen ylläpitäjä Olavi
  Vastaa viestiin
08.08.05, 15:59   #24 (linkki)
Kaija
(Vierailija)

Hei kiitti tästä doris. Olen ihan aito ketjun aloittaja, en mikään niistä lukemattomista hulluista silikonivastustajista, jotka tänne kyllä aina jaksaa kirjoitella...

Hellu, en ehtiny soitella tänä aamuna minnekkään, mutta huomen aamulla on myöhäisempi töiden aloitus, joten tarkoitus on soitella sitten. Ilmoitan kyllä, mitä sanovat!
  Vastaa viestiin
08.08.05, 16:10   #25 (linkki)
Hele
(Vierailija)

Aivan samaa mieltä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>