Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.08.07, 04:44   #126 (linkki)
Turha syyttää miestä
(Vierailija)

Oikein teki

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä...
miten pinnallisia ja tyhmiä ovat silikonesta pitävät miehet. Minun miesystäväni ei jättäisi minua vaikka rintani leikattaisiin syövän takia kokonaan pois. Hän rakastaa minua ihmisenä, eikä tissieni takia.

Mikä sinä olet arvostelemaan muiden älykkyyttä täällä. Omat käytöstapasi ovat huonot. Ei varmaan jäänyt epäselväksi kellekään, ettei kyse ollut syövästä vaan omatoimisesta päätöksestä miestä huomioitta. Ymmärrän tuota miestä hyvin.
  Vastaa viestiin
05.08.07, 22:01   #127 (linkki)
mieti vähän
(Vierailija)

Joopajoo

Mies ei rakasta naista vaan rintoja jos jättää tämän silikonien poiston takia! Haloo!!!

"Ei varmaan jäänyt epäselväksi kellekään, ettei kyse ollut syövästä vaan omatoimisesta päätöksestä miestä huomioitta."

=> nainen saa itse päättää omasta kehostaan, siihen ei miehen mielipidettä tarvita! Siinä olet oikeassa että mies teki oikein. Jos on noin helvetin pinnallinen niin tuo nainen löytää aivan varmasti paremman miehen, joka rakastaa häntä eikä rintoja.
  Vastaa viestiin
05.08.07, 23:07   #128 (linkki)
gtezd
(Vierailija)

No on aika selvää että nimim. Kokemukseni on provo, tuskin miehiä tällä palstalla kamalasti muutenkaan liikkuu..
  Vastaa viestiin
19.01.08, 00:52   #129 (linkki)
FLÖDKFGJFDSÖ
(Vierailija)

hoh hoh

[quote="voi että"]
No ei tosiaan jäänyt mitään koloa. Onhan se kuule pikkusen eri asia tungetaanko rintaan implantti jonka tilalta ensin leikellään rintakudosta pois kuin se että imetetään lasta! Eihän siinä mitään leikkelyjä tehdä, rintarauhasiin kertyy vain maitoa jota lapsi sitten imee eikä mikään ole niin luonnollista kuin se!

Sehän tässä ihmetytti kun kaija HALUSI silikonitissit mutta häpesi niitäkin eli ei ollut tyytyväinen ja sitten haluaakin niistä eroon! Siinä sen näätte miten järjen köyhää touhua on mennä leikeltäväksi! Koskaan ei olla tarpeeksi tyytyväisiä. Itse uskon ainakin että kaikista eniten kelpaan itselleni tälläisena luonnollisena omana itsenäni. Toistaiseksi ei ole tarvinnut edes lettiä värjätä eikä permanenttia ottaa kun on kaunis väri ennestäänki hiuksissa ja tuuheutta riittää. Sinänsä tuommosia juttuja ei kyllä voi VERRATAKAAN mihinkään kauneusleikkauksiin että hohhoi...

[Olisipa mielenkiintoista nähdä, minkänäköinen harmaa reppana on kirjoittanut kommentin. Kateellisten, rumien ja köyhien puhetta. Kyllä on ihanaa kääntää katseet ja olla KAUNIS!]

Vastaa viestiin
19.01.08, 03:52   #130 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Helsinki
Mitä ihmeen järkeä olisi ensin leikata rintaa pois ja laittaa tilalle silikonia? Sehän olisi kuin hölmöläisten touhua, jossa leikataan peiton toisesta päästä pois ja ommellaan se sama kangas toiseen päähän. Rinnan kuppikoko ei kasvaisi lainkaan.

Todellisuudessa silikonit laittaessa ei rinnasta leikata mitään pois, vaan se silikoni laitetaan sinne _entisen luomurintakudoksen lisäksi_.

Ja mitä järkeä on räyhätä ketjussa tietämättä edes perusfaktoja asiasta, josta räyhää?
  Vastaa viestiin
09.02.08, 10:57   #131 (linkki)
mimmi08
(Vierailija)

tisuliini

itse en luopuisi omistani mistään hinnasta. Syykin on varmaan aika selvä, oma kuppikokoni kasvoi c-kupiksi, eikä kukaan ole huomannut mitään, vaikka olisin kuinka alasti. Rintani ovat hyvin luonnolliset ja paljon kauniimmat nyt. Täyteläiset ja samalla sporttiset.

Mutta ymmärrän, jos koko on valittu hitusen liian suureksi ja muoto on luonnoton. Itsellä on pisaranmalliset ja lihaksen alla, joten niitä on mahdoton tunnistaa, reunoja ei erota. Ja arvet häipyneet jo puolen vuoden aikana. Että tällanen tarina mulla :)
  Vastaa viestiin
23.02.08, 09:06   #132 (linkki)
a-kuppi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi08
itse en luopuisi omistani mistään hinnasta. Syykin on varmaan aika selvä, oma kuppikokoni kasvoi c-kupiksi, eikä kukaan ole huomannut mitään, vaikka olisin kuinka alasti. Rintani ovat hyvin luonnolliset ja paljon kauniimmat nyt. Täyteläiset ja samalla sporttiset.

Mutta ymmärrän, jos koko on valittu hitusen liian suureksi ja muoto on luonnoton. Itsellä on pisaranmalliset ja lihaksen alla, joten niitä on mahdoton tunnistaa, reunoja ei erota. Ja arvet häipyneet jo puolen vuoden aikana. Että tällanen tarina mulla :)
Missä laitatit silikonit? Onko ollut kipuja jälkeenpäin? Kauanko kesti leikkauksesta toipuminen?

Vastaa viestiin
10.09.08, 10:15   #133 (linkki)
Katti0000
(Vierailija)

ketjun nosto

En löytänyt muuta ketjua missä ois keskusteltu tästä aiheesta, haluaisin että poiston kokeneet kirjoittaisivat tänne oman kokemuksensa.. Minulla poistoaika muutaman viikon päästä ja haluaisin kuulla lisää kokemuksia..
  Vastaa viestiin
20.11.08, 00:01   #134 (linkki)
URDE
(Vierailija)

MIKSI POITATTE SILIKOONINNE SISKOT?

MULLA ON OLLU VUODEN LAATUKIRURGIAN 4 DL MENTORIT. OON OLLU TYYTYVÄINEN JA 75-E KUPPINI NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ JA PYSTYY TREENEEN SALILLA.MAHALLAAN EI ENÄÄ PYSTY NUKKUUN, SEN VERRAN ON KOVAT EESSÄ.ELÄMÄ JATKUU MUUTEN NORMAALINA.
  Vastaa viestiin
20.11.08, 13:25   #135 (linkki)
tuli'''
(Vierailija)

niska- ja hartiavaivoja. Otatin pois.
  Vastaa viestiin
15.01.09, 20:25   #136 (linkki)
äippävaa
(Vierailija)

hmm...entäs oman rasvakudoksen siirto?

mietin tässä että olisi mukavaa saada tisseistä sopivan kokoiset... tavalliset, en pidä silikoneista ajatuksena, mutta nyt mietin tuota oman rasvakudoksen siirtämistä rintoihini...tosin olen aikast hoikka, joten en tiedä mistä sitä rasvaa saa, kai sitä pyllystä sitte sen verran löytyy? onko kokemuksia? imetyksen jälkeen tissit on tosiaan muuttuneet... toisaalta olen ihan tyytyväinen ja itsetuntoni on mielestäni ok...
  Vastaa viestiin
15.01.09, 22:40   #137 (linkki)
Hyvät tulokset
(Vierailija)

Silikonien poistosta on hyvät tulokset näkyvillä esim. kesällä. Tissit toimii silloin kärpäslätkinä ja säästyy rahaa suihkeisiin ja vekottimiin jotka pannan seinään. Ei mitään hätää poistattajilla, aina niille läpyköille käyttöä riittää. Talvella sitten ne lämmittää mukavasti palleaa niinkuin lämpötyynyt.
  Vastaa viestiin
19.01.09, 17:31   #138 (linkki)
ÖÖÖ
(Vierailija)

Poistoa ajattelen

Olen laittanut silikonit n. 6 v sitten, ajattelen poistoa. Onko klellään kokemuksia tai onko kukaan menossa poistoon?? Haluaisin poistaa täällä suomeesa.
  Vastaa viestiin
19.02.09, 23:08   #139 (linkki)
rinna+ton
(Vierailija)

jep

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvät tulokset
Silikonien poistosta on hyvät tulokset näkyvillä esim. kesällä. Tissit toimii silloin kärpäslätkinä ja säästyy rahaa suihkeisiin ja vekottimiin jotka pannan seinään. Ei mitään hätää poistattajilla, aina niille läpyköille käyttöä riittää. Talvella sitten ne lämmittää mukavasti palleaa niinkuin lämpötyynyt.
Niin myös imettäneet rintani tällä hetkellä....
  Vastaa viestiin
12.05.09, 00:19   #140 (linkki)
imettänyt myös
(Vierailija)

Rasvakudoksen siirto kiinnostaisi minuakin

mutta ilmeisesti se ei kovin pysyvästi kestä, siis rasvasoluja kuolee siirron jälkeen kuitenkin. Vai tietääkö joku enemmän?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku