Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.09.05, 13:24   #26 (linkki)
panda
(Vierailija)

Re: Yläluomileikkauksen jälkihoito

Onko kellään tietoa onko kyseiseen leikkaukseen ikärajaa,ei ole kiva olla väsyneen ja kyllästyneen näköinen aina. Ärsyttää myös ""mikä sul on ,ooxä sä vihainen"".Joo en oo vihanen vaa mu luomet roikkuu...
  Vastaa viestiin
12.09.05, 14:44   #27 (linkki)
minna
(Vierailija)

Taitaa kaikkiin esteettisiin leikkauksiin ikäraja olla se 18. Toki joissain paikoissa voi olla korkeampikin.
Joissakin tapauksissa on leikattu esimerkiksi 17-vuotiata, vanhempien luvalla, jos haitta on ollut todella suuri.
Tietysti palovammat, arvet yms. ei kuulu tähän ikärajaryhmään.
  Vastaa viestiin
13.09.05, 11:35   #28 (linkki)
Kia
(Vierailija)

Minäkin olen miettinyt kyseistä leikkausta.

Minulla yläluomet ovat sitä ""pulleaa,roikkuvaa"" lajia. Olen vielä nuori 24v, mutta ongelma näyttää vain pahenevan. Jostain luin, että jos ongelma periytyvä, niin voidaan leikata jo 20-30 ikäisenä. Pitäisikö asian tiimoilta hakeutua ensin terveyskeskuslääkärille?
  Vastaa viestiin
15.09.05, 15:10   #29 (linkki)
kii
(Vierailija)

Isäni oli hammasteknikko ja käytti mm. sellaisia kaksiteholaseja. Sitten luomet alkoivat vielä roikkua silmien päällä, niin hän pääsi leikkaukseen. Nyt kun hän on 83 v, niin huomaa kulmakarvoista, että häntä on joskus leikattu . Karvoja kasvavaa ihan hassuissa paikoissa ja edelleen roikkuvat. No, naiset tietysti paremmin hoitavat itseään, sikäli mikäli näkevät.
  Vastaa viestiin
15.09.05, 15:19   #30 (linkki)
Hairextension 43
(Vierailija)

Olipa mielenkiintoista lukea tätä ketjua ja sain lisää rohkeutta mennä itsekin luomileikkaukseen tai mahdollisesti myös otsan kohotukseen.

Tähän mennessä minulle on laitettu uudet rinnat ja hampaisiin posliinikuoret jotan alan jo kohta olla ""rutinoitunut"". Jaloista olen useampaan otteeseen myös ruiskuttanut suonikohjuja.

Näistä asioista en tietenkään juttele ihmisten ilmoilla koska jostain kumman syystä provosoin sillä naispuolisia lähimmäisiäni aivan äärettömästi. Kyllä naiset voivat olla todella inhottavia ja kateellisia toisilleen!
  Vastaa viestiin
17.09.05, 09:37   #31 (linkki)
utelias
(Vierailija)

onkos teistä kukaan käynyt leikkauksessa niin, että kela on korvannut osan laskusta? (eli on katsottu haittaavan näköä) Itselläni luomet alkavat roikkua ja on jatkuvasti silmissä tunne kun olisin uninen. Otsaa joudun välillä jännittämään ylöspäin. Saisikohan lähetteen terveyskeskuksesta jolloin kela korvaisi osan.(vai täytyykö mennä silmälääkäriin tai optikolle)
  Vastaa viestiin
17.09.05, 10:26   #32 (linkki)
Helsingin ninta
(Vierailija)

vaihtelee kovin, Mehiläisessä n 1000 euroa, muissa jopa 1500.
  Vastaa viestiin
17.09.05, 17:14   #33 (linkki)
nainen
(Vierailija)

Olen ollut sekä ylä,- että alaluomi leikkauksessa Suomessa ja toipuminen on tosiaan kestänyt yllättävän kauan, vaikka luulin että toipuminen tapahtuu 3-4 viikossa. Mutta kaikki on tietenkin hyvin yksilöllistä. Sitten kun huomaa ettei toipuminen tapahdukkaan kun itse oli kuvitellut, se on myös henkisesti tosi raskasta ja jopa katuu koko toimenpidettä.
Tsemppiä kaikille kanssasisarille, jotka suunnittelvat leikkaukseen menoa !
  Vastaa viestiin
24.04.11, 10:02   #34 (linkki)
Lisalotte
(Vierailija)

Yläluomien leikkaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Johan Nyt! Näytä viesti
Vai pitää ulkonäköä parannella oikein leikkauksilla...?!?

Mikäli luomet roikkuu niin totta helvetissä kandee leikkauttaa. Itse menin omilla rahoilla, en yhteiskunnan ja olisi pitänyt mennä aiemmin.
  Vastaa viestiin
14.06.11, 19:29   #35 (linkki)
HELVIMAIJA
(Vierailija)

HOITO LUOMILEIKKAUKSEN JÄLKEEN

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jolene Näytä viesti
Hei !

Millä saa vauhtia paranemiseen ?

Voiko lymfahoidolla autta silmäluomien paranemista ?

Nyt kiusana lähinnä mustelmat/verenpurkaumat, ei niinkään
turvotus.
LUOMILEIKKAUKSEN JÄLKEEN KANNATTAA KOKEILLA Bemer-hoitoa (kuten kaikkien muidenkin leikkausten jälkeen; mm. Ortonin sairaala käyttää). Ttse sain mustelmat ja verenpurkaumat paranemaan sitä mukaa parissa päivässä kun niitä luomileikkauksen jälkeen tuli. Viikon kuluttua leikkauksesta ei näkynyt silmien ympärillä mitään ongelmia ja silmien turvotuskin helpotti. Netistä löytyy tietoa ja hoitoja antavat paikat: ks. bemer.fi Vaihtoehtona Lymfa-hoitoa myös suositellaan leikkauksen jälkeen.
  Vastaa viestiin
28.07.11, 18:51   #36 (linkki)
4 vuotta kesti tulos
(Vierailija)

itsellä, menin 30 v leikkaukseen osaavaan paikkaan. Liian aikaseen siis. En viittis ruveta 4-5v välein ravaamaan leikattavana :(
  Vastaa viestiin
27.08.11, 16:56   #37 (linkki)
yläala
(Vierailija)

Leikkautin ylä-ja alaluomet 40 vuotiaana. Olemus,tai ainakin silmät nuorenivat 10 vuotta.Pari viikkoa aurinkolasit ja homma siististi ohi.Multa ei napattu kauhean radikaalisti, joten jos lihon,yläluometkin keräävät rasvaa ja näyttävät huonommilta..heti kun laihdun normipainoon, luomet näyttävät suorastaan loistavilta.Worth every penny
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku