Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.08.05, 12:32   #1 (linkki)
pet cemetary
(Vierailija)

LAIHDUTUSOHJELMAT

heipsu.
ajattelin kysellä et onko kukaan kokeillut extra voimakasta omenaviinietikkaa tai jotain muuta laihdutusmenetelmää?
mua itseasiassa kiinnostaa ns.hoodia-menetelmä.
onko kellään kokemuksia tästä?
pari makkaraa pitäis varresta saada pois ja haluisin kokeilla nyt jotain uutta..
älkää kuitenkaan masentako mua ihan maanrakoon=)
  Vastaa viestiin

15.08.05, 12:42   #2 (linkki)
elli
(Vierailija)

Re: LAIHDUTUSOHJELMAT

Jumppaa ja turha rasva+sokeri pois ruokavaliosta.
Paras keino päästä eroon makkaroista!
  Vastaa viestiin
15.08.05, 13:34   #3 (linkki)
tietenkin
(Vierailija)

Tietenkin kaikki kuponkiuutisissa ja ostos-tv:ssä mainostetut laihdutustuotteet toimivat. Onhan niissä nimettömät jenkkilääkärit kertomassa toimivuudesta ja paljon valaisevia ennen-jälkeen kuvia. Ja ihan hyvää hyvyyttänsä nämä tuotteiden keksijät myyvät tuotteitansa suoraan kuluttajille ilman mitään turhia välikäsiä. Ja ainahan on turvallinen postilokero-osoite jos jostain syystä kuulut siihen harvinaiseen ryhmään joka ei tuotetta käytettäessä laihdukaan, varmasti saat rahasi takaisin ihan nopeasti...

Just.

Otetaanpas aivo käteen, aloitetaan sokerilakko ja lisätään iltalenkin pituutta.
  Vastaa viestiin
17.08.05, 15:33   #4 (linkki)
vilima
(Vierailija)

Aivan äskettäin luin jostakin että mitään etikkaa ei tule käyttää laihdutuksessa koska se on haitallisia hampaille, maksalle ja munuaisille. Etikka on myrkkyä kun sitä käyttää enemmissä määrin.

Noudata ennemmin perinteistä menetelmää eli karsit karkit ja muut herkut pois ja syöt tavallista kotiruokaa hieman pienennetyin annoksin. Kalorivajetta et korvaa millään hedelmien ahmimisella. Hyvä konsti on myös päättää ettei syö mitään iltaisin esim. klo 7 jälkeen. Kerran tai kahdesti viikossa voi vauhtia hakeakseen pitää puuro-salaattipäivän jolloin ei syö mitään muuta. tsemppiä!
  Vastaa viestiin
18.08.05, 10:38   #5 (linkki)
viv
(Vierailija)

suosittelen erittäin lämpimästi Nutris-ohjelmaa, löytyy osoitteesta nutris.fi.

Kokeilin ohjelmaa ensin ilmaiseksi 7 päivän ajan ja siinä ajassa 1,5 hävisi. Ostin ohjelman ja 6 viikon kuluttua 6 kiloa oli poissa. Asetin tavoitteeksi 10kg 10 viikossa. Harmi, että 3 viikon kesälomalla tietysti tuli hieman mässäiltyä, mutta painoa ei ollut tullut takaisin kuin 1kg.

Nyt taas ollaan jo voiton puolella, toivottovasti saan kuukauden aikana ne loputkin ylimääräiset pois.

Liikuntaa olen lisännyt hieman, 2-3 tunnin mittaista kävelylenkkiä viikossa, aiemmin en liikkunut juuri yhtään.

Olen myös oppinut paljon tuotteiden sisällöistä ja onpa tuo kumppanikin hieman innostunut tarkkailemaan syömisiään.

Suosittelen lämpimästi.
  Vastaa viestiin
18.08.05, 10:56   #6 (linkki)
kyllä se siitä
(Vierailija)

Kilot kuriin/tsemppikerho ellien sivuilla on hyvä tuki. Huomaa että on meitä muitakin joilla pömpöttää enemmän tai vähemmän.
  Vastaa viestiin
18.08.05, 15:19   #7 (linkki)
Mia
(Vierailija)

Se omenaviinietikka on ainakin täyttä paskaa! Kokeilin ihan vitsillä ja söin muuten suht normaalisti. Syön ihan terveellistä ruokaa normaaleja määriä. Ei muuttunut paino muuten, paitsi vähän lihoin.
  Vastaa viestiin
02.01.10, 21:17   #8 (linkki)
---
(Vierailija)

laihdutusohjelma

mul toi nutris juttu ei toimi täl koneel nii oiko kellää jotain muuta laihdutsjuttua?
  Vastaa viestiin
02.10.11, 01:32   #9 (linkki)
Testiapina
(Vierailija)

18 askeleen helppo laihdutusohjelma

Koostin 20 vuoden aikana keräämäni tiedon sekä tärkeimmät asiat liittyen laihduttamiseen. Ohje sopii mainiosti kiireisille ja "laiskoille" laihduttajille, jotka eivät jaksa punnita ja laskea jokaisen aterian sisältämää kalorimäärää. Olen itse jojottanut painoani tarjoituksella kasvattaakseni mahdollisimman paljon lihasmassaa, eli olen lihottanut ja laihduttanut molempiin suuntiin + 100 kg Takana on noin kymmenen dieettiä, joissa jokaisessa pudotin yli 10 kiloa. Ohje löytyy blogistani: Yksinkertainen 20 askeleen tee-se-itse laihdutusohjelma | Testiapina
p.s. ja jos sinua nyt sitten jäi mietityttämään paljonko tuon jojottelun tuloksena kerääntyi lihasmassaa, niin vastaus on n. + 12 kg
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku