| |  | |
15.08.05, 13:18
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | makkarat pois!
nyt pitäis aloittaa 10-15kilon urakka.
vuoden aikane ne kertyivät ja oon ollut tähän asti tyytyväinen itseeni vähän muodokkaampana.nyt kuitenki ajatus lähti ihan omasta päästä ja haluaisin makkarat pois ja uudistaa itseni.
lievästä ylipainosta kärsin.
iloisena ottaisin vinkkejä ja kokemuksia vastaan.
kaalisoppadieetistä lähtien kaikki tehokas käy=)
jopa hoodia kävi mielessä mutta lieneekö humpuukia=)
kiitos.
| |
| | |
15.08.05, 13:23
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: makkarat pois!
Mä oon ihan miettiny sellasta et lähtisin siskon kanssa lenkille läheiselle lenkkipolulle n. 2kertaa/vko, ja sit lisäksi pari kertaa viikossa polkisin kuntopyörällä.
En välittänyt omasta kunnostani lukion jälkeen, ja halusin myös isommat rinnat. Luulin lihomisen takaavan isommat rinnat, mutta tulos oli että läskiä kertyi mutta vain reisiin ja mahaan. peppu on muodokas, mutta haluan penemmän mahan.
| |
| | |
16.08.05, 17:06
|
#3 (linkki)
käypä katsomassa tuolla tsemppikerhon puolella SBD ketjuja. Olen tuolla SB-dietillä saanut pudotettua noin 18kg puolen vuoden aikana :) . Ja mikä mukavinta: paino on lähtenyt lähinnä vatsa-takamus-reidet alueelta. Eli rinnat ovat säilyneet ennallaan :D !!!
Tämä on siitä hyvä elämäntyyli (=ruokailutottumukset tosiaankin täytyi muuttaa lopullisesti) ettei ole NÄLKÄ tuon tiukimmankaan alkupuristuksen aikaan. Ensimmäisen 2vk:n aikana minulta lähti 3,5kg, sen jälkeen tasaiseen tahtiin noin 1-1,5kg viikko. | |
| | |
16.08.05, 17:11
|
#4 (linkki)
kiitos hyvästä vihjeestä....
| |
| | |
16.08.05, 18:23
|
#5 (linkki)
Lisään tuohon edelliseen, että minulta SBD:llä lähti ekan 2 viikon aikana peräti 7 kiloa. ne tulivat ikävä kyllä takaisin, kun palasin entiseen elämääni...
Tänään aloitin ko dieetin uudelleen, koska se on hyväksi havaittu ja tuloksia tulee nopeasti. Mieheni on jaksanut pysytellä ""ei perunaa eikä vaaleata leipää""-linjalla ja kiloja on karissut komeat 12 ja hän on nykyään ihan hoikka poika; kuitenkin hän syö useita kertoja viikossa ulkona, käyttää alkoholia kohtuudella jne.
| |
| | |
16.08.05, 19:34
|
#6 (linkki)
hmm erittäin kiinnostavaa...ite en oo moisesta kuullutkaan...mistähän löytyis ohjeet tohon sbd hen?
olisin erittäin kiitollinen....
| |
| | |
16.08.05, 21:50
|
#7 (linkki)
sori liioittelin vähän...VUODEN ALUSTA on tuo 18kg lähtenyt. Ja puolessa vuodessa 12kg. Piti ihan tarkistaa tuolta meidän SBD ryhmästä ;) . Mutta hyvä tuo 12kg puoleen vuoteenkin on :D !!!
Siis käy tuossa ellien tsemppikerhon puolella katsomassa. taitaa olla viimeisimmät ohjeet ketjussa SBD vk 32 tai vk31
| |
| | |
17.08.05, 12:53
|
#8 (linkki)
okei=)kiitos
| |
| | |
18.08.05, 10:54
|
#9 (linkki)
haluaisin myös makkaroitani vähemmäksi. Mistä se tsemppikerho löytyy täältä?Olen aika huono etsimään täältä netistä mitään, saisinko tarkempia ohjeita, mistä löytyy | |
| | |
18.08.05, 10:58
|
#10 (linkki)
moi minäkin!tsemppikerho löytyy kun otat tuolla vasemmalla näkyvän kunto ja terveys ja sieltä sitten tsemppikerho.
muistaakseni nimellä SBDvk32 tai vko 31 löytyy tarkat ohjeet...itekkin tulostin ne eilen=)
| |
| | |
24.09.05, 14:17
|
#11 (linkki)
Painonvartijat on mielestäni hyvä paikka laihduttaa, mutta jos se on liian kallis, niin kannattaa hankkia jokin laihdutuskirja tai sen tapainen tai hankkia tietoa netistä. Mihinkään humpuukiin tai liian rajuun ei kannata lähteä mukaan, vaan kannattaa pysyä ihan terveissä laihdutskuureissa, muuten kilot tulevat takaisin. Kaalisoppadieettiä en suosittele.
| |
| | |
25.09.05, 14:43
|
#12 (linkki)
Sen verran tuosta SDB:stä, että ei se ole automaattisesti oikotie onneen. 1-vaihe on todella rankka ja sitä kestää 2 viikkoa. Minulla putosi 1-vaiheessa 2 kg. Jatkoin 2-vaihetta 5 viikkoa, eikä paino pudonnut enää yhtään, puoli kiloa tuli takaisin. Kokonaissaldo oli siis 7 viikkoa ja 1,5 kg. Minulla on se Agastsonin kirja SDB:stä, jonka huolellisesti opiskelin, eli tiedon puuttesta painon jumittuminen ei johtunut. Painonvartijoissa sain samassa ajassa 6 kg pois ja tahti on pysynyt tasaisena ja jatkan vielä 4 kg verran! Se vaan on niin, että yksi ruokavalio sopii yhdelle ja toinen toiselle... oma pitää joskus löytää kantapään kautta.
| |
| | |
25.09.05, 21:07
|
#13 (linkki)
Minä se kyllä saisin teidät kaikki halukkaat laihtumaan ja ennätysajassa. Tervetuloa vaan leirilleni. Siellä saatte sopivasti ravintoa ja paljon liikuntaa. Leirini perustuu aemmin Saksassa kokeiltuihin metodeihin. | |
| | |
25.09.05, 21:22
|
#14 (linkki)
Onko tuo jokin vitsi olevinaan?
| |
| | |
25.09.05, 22:14
|
#15 (linkki)