| |  | | |
26.04.11, 18:44
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja V*ttu LOL Oon 15 vuotias joll on napakoru kyll se ihan PIILOSSA on pysyny vaik kavereil on tultu näytettyy paikas miss ei ollu paljon ihmisii ! |
No miksi sulla on napakoru jos haluat pitää sen piilossa??
| |
| | |
27.04.11, 14:12
|
#77 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2010
|
Yllä olevalle,
miksi napakorua pitäisi esitellä sen enempää kuin esimerkiksi korviksia? Näkyy, jos näkyy ja ei näy, jos ei näy...
| |
| | |
28.04.11, 15:48
|
#78 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksand Yllä olevalle,
miksi napakorua pitäisi esitellä sen enempää kuin esimerkiksi korviksia? Näkyy, jos näkyy ja ei näy, jos ei näy... |
joo samaa mieltä^ eihän napakorua muiden iloksi hankita niinkuin ei muitakaan lävistyksiä, ainakaa yleensä. kyllä mä ainaki iha ittekseni vaa ihailen napakoruani ja jos joku kysyy että millane se on ni näytän mutta en mä ny tua napapaidoissa kulje :D
| |
| | |
25.06.11, 15:27
|
#79 (linkki)
| | (Vierailija) | Napakoru :)
Mulla olis suunnitelmissa ottaa napakoru :D Mä haluisin tietää, et kannattaako mun ottaa se vielä, ku oon vast 13v? Oon aina haaveillut siitä ja se on mun mielest ihana :DD Mun äiti suostuis siihen, mut en oo ihan varma, et uskallanko ottaa, ku ois kiva tietää kui paljo se sattuu ja kauan se toimenpide kestää :DD Mun äiti ainaki väittää, et se lävistyksen laitto kestää vaa pari minuuttii ja sit se on ohi, ku sil itellänsä on 2 lävistystä, Medusa ja Industreal vai miten se nyt kirjotetaa :D
Mulla on ittelläni vaa korvikset :P
| |
| | |
03.07.11, 12:14
|
#80 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tyyppi Mulla olis suunnitelmissa ottaa napakoru :D Mä haluisin tietää, et kannattaako mun ottaa se vielä, ku oon vast 13v? Oon aina haaveillut siitä ja se on mun mielest ihana :DD Mun äiti suostuis siihen, mut en oo ihan varma, et uskallanko ottaa, ku ois kiva tietää kui paljo se sattuu ja kauan se toimenpide kestää :DD Mun äiti ainaki väittää, et se lävistyksen laitto kestää vaa pari minuuttii ja sit se on ohi, ku sil itellänsä on 2 lävistystä, Medusa ja Industreal vai miten se nyt kirjotetaa :D
Mulla on ittelläni vaa korvikset :P |
ota ihmees ei se lävistyksen laitto kestä ku joku 1-2 minuuttia :D ja tosi kivuton (:
| |
| | |
26.09.11, 14:06
|
#81 (linkki)
| | (Vierailija) | napakoru
ei se mua ainakaan ihan hirveesti sattunut. otin kesän alussa ja kävin siitä huolimatta ihan normaalista uimassa ja rannalla jne. hoidin sitä vaan hyvin ja ei oo kertaakaan tulehtunu tms.
| |
| | |
12.10.11, 06:30
|
#82 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei! Ooon ajatellu ottaa napakorun,muttta kuinka kauan menee että' saa menä uimaan uima halliin:O
| |
| | |
13.10.11, 23:10
|
#83 (linkki)
| | (Vierailija) | siis oikeest. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Koruton napa. Miksi pitää riskeerata oma terveys lävistyksillä? Iho on ihmisen suoja, ei ritä pidä puhkoa jonkun typerän rautapalan takia. Mutta, näillä lävistysturhakkeilla on joku katkos dna:ssa. Se eettää tuollaista typerää. | oon sun kans samaa mielt ! (=
| |
| | |
13.10.11, 23:28
|
#84 (linkki)
| | (Vierailija) | eikäää :P Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaaasssssssu Napakoru kannattaa ehkä ottaa talvella, että se ehtii parantua kesän ranta-aikoja varten ;) Itse totuin koruun tosi nopeeta, jo samana päivänä. Lävistäminen ei sattunut, vähän nipisti. Ja parantuminen kesti n. puoli vuotta | ihan kauheesti haluun napakorun oon itte vast 11vee , kohta 12 (: , mut niin & pelkään että se tulehtuu :( sattuko se ihan kauheasti
?
| |
| | |
26.10.11, 00:49
|
#85 (linkki)
| | (Vierailija) | napakoru Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja duuu Hei! Ooon ajatellu ottaa napakorun,muttta kuinka kauan menee että' saa menä uimaan uima halliin:O | <- vaikka heti jos haluat :D mut kannattaa oottaa ettei se tulehu.
| |
| | |
26.10.11, 14:12
|
#86 (linkki)
| | (Vierailija) | Syksyllä
kannattaa ottaa syksyllä. Kesällä tulehdusriski on korkeimillaan (: Oneln nyt 14 vuotias ja otin napiksen 2 päivää sitten (:
| |
| | |
29.10.11, 22:59
|
#87 (linkki)
| | (Vierailija) | kannattaako?
kannattaako antaa kaverin tehdä mulle napakorun? oon ite 15 se mun kaveri on iha aikuinen jo ja sillä on hyvä puhdistus aine millä saa puhistettua sen kohan mihi sen korun laittaa ja hyvä neula ,mut joo pitäskö siltikkää? te ketkä ette oo tehny napakorua liikkeessä nii kertokaaha miltä sen korun teko tuntu ?:D oon miettiny tässä jo 2 vuotta että onko sen ottamine järkevää jos kadun joskus sitä että otin sen mut ajattelin että kerraha mä vaa elän ja saahan sen pois otettua ja ei joku arpi navan kohalla pitäs kauheesti vaivata.
| |
| | |
31.10.11, 19:09
|
#88 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja höölöl kannattaako antaa kaverin tehdä mulle napakorun? oon ite 15 se mun kaveri on iha aikuinen jo ja sillä on hyvä puhdistus aine millä saa puhistettua sen kohan mihi sen korun laittaa ja hyvä neula ,mut joo pitäskö siltikkää? te ketkä ette oo tehny napakorua liikkeessä nii kertokaaha miltä sen korun teko tuntu ?:D oon miettiny tässä jo 2 vuotta että onko sen ottamine järkevää jos kadun joskus sitä että otin sen mut ajattelin että kerraha mä vaa elän ja saahan sen pois otettua ja ei joku arpi navan kohalla pitäs kauheesti vaivata. |
suosittelen et annat jonku kunnon ammattilaisen tehä sen. ku mun yks kaveri teki kans tollee et anto kaverin tehä, ni sen piti ottaa se melkee heti pois ku se tuli nii kipeeks tulehtu.. :s ite otin napakorun 4 päivää sitte liikkeessä eikä kaduta pätkääkään. se ei sattunu enempää ku korviskaa. sitä pitää vaa hoitaa hyvin. :)
| |
| | |
22.11.11, 07:29
|
#89 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sain tulehduksen ammattílaisen laittamasta napakorusta.Never again !
| |
| | |
09.12.11, 14:05
|
#90 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse otin napakorun pari päivää sitten liikeessä, sattui se vähän mutta kyllä sen kesti. Koru ei ole ollut kipeä eikä juuri punoittanut. Olen putsannut sitä lämpimällä vedellä aamuin illoin. Onko se haitallista/hälyyttävää jos kellertävää nestettä ei ole tullut?
| |
| | |
09.01.12, 17:50
|
#91 (linkki)
| | (Vierailija) |
Napakorut ovat kohta niin out ...niistä tunnistaa 2000-luvun alun wannabeen. Pahinta on kun möhömahaiset ottavat ja korostavat valmiiksi turpeata kumpuaan..
| |
| | |
11.01.12, 23:20
|
#93 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tyypillinen blondi, hokee vittua ja saatanaa ja sitten vielä panee videon tänne kaikkien nähtäville. Lävet täynnä lävistyksiä, yksi on tainnut mennä aivoihinkin... Tekee kai sivistyneen vaikutuksen naikkosesta joka kiroilee ja esittelee itsensä kaiken lisäksi. Ei ihme, että ellien palstat on täynnä valjuja juttuja.
| |
| | |
05.02.12, 17:39
|
#94 (linkki)
| | (Vierailija) | vastaus sulle :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Milloin? Milloin kannattaa ottaa napakoru? Olen haaveillut siitä kauan, varmaan keväällä kantsii ottaa se? Ottaako kipeää; ja kauanko kestää, ennkuin siihen tottuu? Kiitos jos joku vastailee tähän kysymykseen, vaikka kesä on jo mennyt.. |
kannattaa ottaa se talvella koska muuten keväällä 1 kk ei saa uida :)
| |
| | |
06.02.12, 18:25
|
#95 (linkki)
Napakoru tosiaan kannattaa ottaa syksyllä/talvella/keväällä, koska kesällä tulehtuu helpommin. Napakorun otto sattu itelläni aikas paljon, mutta kyllä sen kestää. Noh itkin jo ennen penkkiin menoa :D jännitti niin paljon :D ei ole ollut mtn ongelmia, ei oo tulehtunu yms. :) huuhtelen 2 krt päivässä :)))
| |
| | |
06.02.12, 18:26
|
#96 (linkki)
| | (Vierailija) | napakoru Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tyyppi Mulla olis suunnitelmissa ottaa napakoru :D Mä haluisin tietää, et kannattaako mun ottaa se vielä, ku oon vast 13v? Oon aina haaveillut siitä ja se on mun mielest ihana :DD Mun äiti suostuis siihen, mut en oo ihan varma, et uskallanko ottaa, ku ois kiva tietää kui paljo se sattuu ja kauan se toimenpide kestää :DD Mun äiti ainaki väittää, et se lävistyksen laitto kestää vaa pari minuuttii ja sit se on ohi, ku sil itellänsä on 2 lävistystä, Medusa ja Industreal vai miten se nyt kirjotetaa :D
Mulla on ittelläni vaa korvikset :P | sulle siel, sattuuu, mutta kyllä sen kestää :) ota vain jos siltä tuntuuu! :)))
| |
| | |
01.03.12, 20:39
|
#97 (linkki)
| | (Vierailija) | (:
Mulla on itelläniki napakoru ja sain sen just pari päivää sitte, no se tehtiin ihan kotona siskoni teki sen ihan oikeilla tarvikkeilla. noh vähän se vaan kirpasee ja on kuulemma aika kauankin kipeä, mutta tykkään siitä niin hirmuisesti että en ikinä haluiaisi että se kasvaa pois tai tulehtuu :( Mutta kannattaa minusta ottaa vaikka eihän se kaikille sovikkaan ?
| |
| | |
02.03.12, 17:48
|
#98 (linkki)
onko järkevää ottaa 11 veenä napakoruu????tai kielikoruu? kertokaa onko järkeväää...:)
| |
| | |
02.03.12, 23:54
|
#99 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa onko järkevää ottaa 11 veenä napakoruu????tai kielikoruu? kertokaa onko järkeväää...:) |
Kannattaa vaan reippaasti odotella ja kerryttää vuosia pikkuisen enemmän. Itse esimerkiksi otin ensimmäisen lävistykseni 15 vuotiaana ja napaan sekä kieleen siitä vuotta vanhempana.
Lävistysliikkeissä lävistäjät eivät edes lähde tekemään 11 vuotiaalle ja ominpäin ei kannata missään tapauksessa alkaa tehtailemaan reikiä kroppaan :)
| |
| | |
08.03.12, 16:51
|
#100 (linkki)
| | (Vierailija) | :?
oon ite halunnu napakorua n. 11 vuotiaasta ja nyt 5 vuotta myöhemmin sen sit otin, ilman lupaa vanhemmilta tosin. Kannattaa oikeesti miettiä haluaako napakorun. Kyl munki mieli ehti muuttua moneen kertaan. Ei sille korun ottamiselle oo mitään kiirettä!!!
| |
| | | | |