Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.08.05, 14:55   #1 (linkki)
pois?
(Vierailija)

Rakennekynnet

Minulla on geelikynnet, jotka otin häihin. En aio huollattaa niitä vaan haluan ne pois muutaman viikon päästä. Pitääkö minun mennä poistattamaan ne ammattilaiselle vai voinko saada ne itse jotenkin ""irti""? Ei kyllä huvittaisi maksaa poistosta....
  Vastaa viestiin

22.08.05, 15:33   #2 (linkki)
Kaisuli
(Vierailija)

Re: Rakennekynnet

Kokeileppa liottaa kynsiä asetonissa, pitäisi läheteä ~5 minuutin liotuksen jälkeen viimeistään.
Sitten vaan huolellinen käsien rasvaus ja geelisi ovat historiaa = )

Tosin hieman ihmettelen haluasi, sillä jos ~kolmella kympillä kuussa (=1€/päivä) saa pidettyä kynnet edustuskelpoisena ilman omaa vaivaa (viilaus, lakkaus etc) ja lisäksi geelivahvistetut kynnet kestävät niin paljon paremmin kuin ""au naturell""...
  Vastaa viestiin
22.08.05, 15:38   #3 (linkki)
...
(Vierailija)

Kyllä ne itsestään siitä tipahtaa ellet huolla tai käy poistattamassa.. Silloin kynnet ovat vaan kamalan näköiset kun ne irtoilevat yksitellen. Sen geelipinnan saa pois hiomalla kynnet geelikynsiin tarkoitetulla viilalla. Sokkarilla sellainen LCN-viila maksoi pari euroa. Ja kun se geeli on poistettu, on kynnetkin helppo leikata pois vaikka kynteen ehkä jokin jälki siitä tipistä jääkin. Ammattilainen poistaa geelit täysin samalla tavalla.. Väkipakolla en alkoisi kynsiä repimään irti sillä voi olla, että oma kyntesi repeää mukana.
  Vastaa viestiin
22.08.05, 16:27   #4 (linkki)
.........
(Vierailija)

Ei geelikynsiä lioteta asetonissa, se homma toimii käsittääkseni akryylikynsiin... Itse ole ottanut monesti geelit pois seuraavasti: leikkaan kynsilekkurilla kynnen lyhyeksi, sillä tavalla että kynsi (siis geeli, ei oma kynsi) ""halkeaa"" ja irrotan varovasti geelikynnen oman kynnen päältä appelsiinipuutikulla. Lähtee helposti, eikä ole omat kynnet kärsineet. Ei vaan pidä väkivalloin kiskoa irti. Toinen vaihtoehto on tietty toi viilaaminen mutta unohda asetoni!
  Vastaa viestiin
23.08.05, 22:20   #5 (linkki)
-n-
(Vierailija)

'geeli' kynnetkin ovat akryyliä.. eri muodossa vaan.. että kyllä voi liottaa asetonissa..
  Vastaa viestiin
09.03.11, 21:49   #6 (linkki)
tutti
(Vierailija)

[QUOTE=-n-;6237075]'geeli' kynnetkin ovat akryyliä.. eri muodossa vaan.. että kyllä voi liottaa asetonissa..[/QUON
NIIMPÄ!!
  Vastaa viestiin
01.09.11, 20:55   #7 (linkki)
Kynsistylist, Liisi
(Vierailija)

Hei,

aluksi pahoitteluni sen kirjoitettua kieltä, en ole suomalainen.
Geelikynnet ei poistu akryylillä. Kyllä perusainesto on sama (akrylaateija) mutta lopuksi kuintekin ne ovat eri aineta ja käsitelaan eri tavalla. Sa voit laitaa geelikynnet asetonia sisään ja katso mitä tapahtuu. Ei mitään!

Jos on hyvä työ ja geelit on laitetu hyvin, silloin ne ei irto helposti ja ma en suosittelee itse niitä revita, koska Sinun omat kynnet voivat saada vakavia vaurioita.

Jos kuitenkin on huonosti asennettu, todella appelsiinipuun tikulla ne voidaan purkaa. Vaihtoehto on tietysti odottaa kunnes ne kasvavat ulos.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku