Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.08.05, 00:18   #1 (linkki)
räpsy ripsi
(Vierailija)

Istutettavat ripset

Onko kellään kokemusta ko. toimenpiteestä? Hinta on suht edullinen ja haluaisin kokeilla. Ripseni ovat jo valmiiksi pitkät, mutta haluaisin tuuheutta lisää.. Miten voi poistaa meikin ettei ripset irtoa? Kestävätkö todellakin vuosia?
  Vastaa viestiin

23.08.05, 09:40   #2 (linkki)
tiia
(Vierailija)

Re: Istutettavat ripset

Hei kerro ihmeessä lisää! Hinta? Miten tehdään, kuka tekee ja missä? Mulla on lyhyet ja harvat ripset, joten haluaisin niihin lisää volyymiä...
  Vastaa viestiin
23.08.05, 13:01   #3 (linkki)
tietoa
(Vierailija)

Sellainen kuin Kaarina Kokkonen tekee helsingissä 40e hintaan(sisältyy värjäys). Jos soittelet hälle niin kerro ihmeessä minullekkin miten ne kestää etc.. mulla on se numerokin tässä, mutta en usko että voin laittaa sitä tähän. Se on siis meikkitaiteilija helsingissä joka tekee myös kestopigmentointia. numero kumminkin 0405453686
  Vastaa viestiin
25.08.05, 12:15   #4 (linkki)
tahtoo myös
(Vierailija)

Tekeeköhän tuota kukaan muualla kuin helsingissä.. On meinaan melkosen pitkä matka sinne :(
  Vastaa viestiin
28.08.05, 21:19   #5 (linkki)
hellou
(Vierailija)

monesta kauneushoitolasta löytyy se palveluna.eli ns. kestoripset,ripsitupsu liimataan kestoliimalla sun omiin ripsiin kiinni.kestää 1-6vkon.Älä hankaa,ja öljytön puhdistusaine.hinnat vaihtelee.
  Vastaa viestiin
30.08.05, 10:26   #6 (linkki)
Aura
(Vierailija)

Mulla on ollut pari kertaa. ensin kävin Helsingissä sellasessa paikassa kun Nina Orell, siinä Mannerheiminkadulla. Tulos oli TODELLA tuuhea ja ei kovin luonnollinen. aika mageet kuitenkin. en käyttänyt sillon ollenkaan ripsaria, joten ei tarvinnut hinkata silmiä millään puhdistusaineella.
Toiset otin yhdessä toisessa paikassa ja tulos oli paljon luonnollisempi. ei huomannut että oli ""tekarit"" :)
Ne ei kyllä todellakaan kestä vuosia! Mulla ne oli noin kuukauden. Kaupoistahan voi myös ostaa itse niitä irtoripsiä ja laittaa. kätevää just jos lähtee esim. ulos tai jotain!
  Vastaa viestiin
31.08.05, 15:22   #7 (linkki)
m
(Vierailija)

Muistatko Nina Orellilla käynyt paljonko maksoi?
  Vastaa viestiin
31.08.05, 20:50   #8 (linkki)
Aura
(Vierailija)

muistaakseni taisi olla jotain 35 euroo, ei ainakaan kovin paljon enemmän!
  Vastaa viestiin
02.09.05, 20:36   #9 (linkki)
Tiina
(Vierailija)

Olen käyttänyt ripsitupsuja tauotta jo 4 vuoden ajan. Aluksi laitatin ne kauneushoitolassa, mutta kun se lopetettiin, opettelin tekemään itse. Ripsien pysyminen riippuu paljon siitä, miten varovainen niiden kanssa on. Ripsiväriä ei kannata laittaa kuin alaripsiin. Luomivärit ja mahd. rajaukset kannattaa poistaa varovasti nestemäisellä meikinpoistoaineella ja pumpulipuikolla. Ongelmana on, että tupsuja on pääkaupunkiseudullakin vaikea löytää, varsinkin tiettyjä pituuksia.
  Vastaa viestiin
27.09.05, 22:56   #10 (linkki)
?
(Vierailija)

Siis voiko ripsiä tosiaankin istuttaa? En ole koskaan kuullutkaan sellasesta...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku