Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.08.05, 21:58   #1 (linkki)
eräs elli
(Vierailija)

feromonituoksu naiselle

Hei Ellit.
Kysyn teiltä kun en oikein tiennyt mistä apua lähtisin kyselemään. Luin jostain artikkelin feromonista ja siitä miten tämä vaikuttaa vastakkaiseen sukupuoleen aistien kautta.
Olisinkin nyt kysynyt saako tätä ainetta apteekista synteettisesti valmistettuna koska en halua niitä seksikaupan tuotteit, koska luulen että niiden tuoksuna voi olla vaikka mitä. En kehtaa sitä sieltä ihan tosta vaan ummikkona lähteä kyselemään..
  Vastaa viestiin

24.08.05, 14:30   #2 (linkki)
m
(Vierailija)

Re: feromonituoksu naiselle

Joo tahtoo tietää kanssa!!!
  Vastaa viestiin
27.09.05, 00:10   #3 (linkki)
?
(Vierailija)

Ai myydäänkö muka feromonituoksuja? Mä oon lukenu, että pitkähiuksisilla niitä on hiuksissa enemmän kuin lyhyttukkaisilla, joten sen takia miehet tykkää pitkätukkaisista enemmän. Kun on enemmän hiuksia, niin niitä kai jää niihin. Ois se kyllä kiva saada niitä feromoneja lisää, mutta ehkä pitää luottaa omiinsa. Mä en enää käytä antiperspiranttia vaan deodoranttia, kun oon ajatellu että entä jos feromonit ei pääse ulos jos käyttää antiperspiranttia. Se on kyllä vaan mun olettamus, joten en tiedä siitä sitten oikeesti mitään.
  Vastaa viestiin
27.09.05, 05:17   #4 (linkki)
Hille
(Vierailija)

Ainoa mitä tiedän feromoneista on, että eläinlääkäreillä myydään synteettisiä kissaferomoneja suihkepullossa. Ne saavat kissan sopeutumaan esim. uuteen kotiin. Kissan hieroo itseään ihmisten lahkeisiin, koska sen viiksien juuressa on feromonia, ja kissa merkitsee näin feromoneilla ihmisen ""omakseen"".
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku