Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.08.05, 00:38   #1 (linkki)
:?
(Vierailija)

Rinnat+laihdutus

Olen aloittamassa 20 kilon laihdutusta, mutta pelkään vähän sen vaikutusta rintoihini. 20 kiloa sitten olivat pienet mutta ok:t, eikä edes tunnu että olisivat niin radikaalisti kasvaneet, mutta silti ovat täynnä raskausarpia. Koko on c vaikka ulkonäön kannalta b:t. Onko siis mahdollista että kun olen tuon määrän laihduttanut, on jäljellä arpiset a-koon hernepussit? Voisinko kenties ehkäistä tuon kauhukuvan toteutumista?
  Vastaa viestiin

27.08.05, 05:51   #2 (linkki)
raija
(Vierailija)

Re: Rinnat+laihdutus

Voit ehdottomasti. Vahvista ja kehita niita lihaksia mitka kannattavat rintojasi. Kysy neuvoa kuntosalien valmentajilta. Ala laihduta liian nopeasti, pida kuntosi ylla ja syo terveellista ruokaa. Itse laihduin talla tavoin yli 20 kiloa ja rinnat sailyivat.
  Vastaa viestiin
27.08.05, 09:33   #3 (linkki)
pomppulinna
(Vierailija)

Olen luullut ennen, että laihduttaminen nimenomaan vie rinnat mennessään. Sitten ystävättäreni lääkäri oli sanonut hänelle, että näin ei käy. Itse aloitin laihdutuskuurin, en kylläkään mitään suuria määriä, vaan viiden kilon urakan.
Nyt viisi kiloa hoikempana rintani ovat omasta mielestäni vain kasvaneet.
Raskausarvista ei kait sitten pääse eroon muuten kuin laserilla.
  Vastaa viestiin
27.08.05, 09:37   #4 (linkki)
olen kuullut
(Vierailija)

että nimenomaan liikunnalla laihduttamalla rinnatkin pysyy parempana
  Vastaa viestiin
27.08.05, 11:55   #5 (linkki)
Karoliina
(Vierailija)

Voi olla, että rintasi näyttävät isommilta jo senkin takia, että muu kroppa on pienentynyt siitä ympäriltä. Niin minulle ainakin kävi, kun laihduin:)
  Vastaa viestiin
24.09.05, 13:20   #6 (linkki)
minä
(Vierailija)

Mä oon laihtunut ja lihonut noin viisi kiloa muutaman kerran enkä minä ainakaan ole huomannut rinnoissa mitään dramaattista muutosta. Toisaalta tuo määrä on aika pieni, joten en oikein osaa sanoa, mitä tuo määrä vaikuttaa.
  Vastaa viestiin
30.09.05, 14:21   #7 (linkki)
Mimosa
(Vierailija)

Mä laihdutin 10 kiloa ja ensimmäisenä se näkyi rinnoissa. c-kupit vaihtuivat pieniksi b-kupeiksi.

Nyt kun yritän lihottaa takaisin jonkun verran, näkyy se vain muualla, mutta ei rinnoissa. :(
  Vastaa viestiin
01.10.05, 12:46   #8 (linkki)
jini
(Vierailija)

Yksinkertainen niksi laihduttaessa: joka päivä kädet yhteen rinnan edessä ja painelet niitä käsiä yhteen että rinnat tutisee. Auttoi, tietty muutenkin laihdutin järkevästi, ikääkin on.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku