Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.09.05, 11:50   #1 (linkki)
pilleristi
(Vierailija)

tuleva

Hei! Tiedän että tästä on keskusteltu ja luinkin vanhoja keskusteluja. Mutta haluan herättää uutta keskustelua.

Kävin viimme viikolla gynellä ja sain diane nova- reseptin hormonaalisen aknen hoitoon. Minulla on myös lievä seborrea. Kiva sinänsä kun saa kelakorvauksen :)

Mutta sivuoireet askarruttavat minuakin. Minulla kerääntyy muutenkin aika helposti nestettä kehoon...no täytyy tosissaan unohtaa syömiset ilta kello seitsemän jälkeen, se tuntuu auttavan normaalioloissa. Rintojen mahdollinen aristus arvelluttaa myös. Käyn juoksemassa lähes joka aamu ennen töihin lähtöä, mahtaako siitä tulla mitään jos rintoja aristaa...omistan kyllä erittäin hyvät ja tukevat urheiluliivit.

Olen joskus teininä(vajaa 10v. sitten) syönyt tri minulet(?) nimisiä pilsuja ehkäisyyn, mutta lopetin ne koska olin tosi masentunut ja muutenkin mielenvikainen :) Täytyy toivoa etten joudu lopettamaan kuuria kesken.

Onko muuten jollain kokemusta Yasmin-pilsuista? Lähinnä aknen hoidossa? Olisi myös mukava jos joku pystyisi vertaamaan noita kahta omien kokemusten pohjalta.
  Vastaa viestiin

24.09.05, 14:14   #2 (linkki)
minä
(Vierailija)

Re: tuleva

Minäkin haluaisin tietoa eri e-pillereistä. Kertokaa kokemuksista?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku