Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.09.05, 13:47   #1 (linkki)
mimmu
(Vierailija)

kuukautisten siirtäminen

Syön e-pillereitä ja olen lähdössä kuukauden päästä matkalle. Kuukautiseni olisivat juuri matkan aikana, joten ajattelin siirtää kuukautisia (syömällä siis heti perään toisen laatan). Tein juuri näin pari kuukautta sitten. Onko tästä koko ajan -siirtelystä jotakin haittaa?
  Vastaa viestiin

19.09.05, 13:53   #2 (linkki)
Niina
(Vierailija)

Re: kuukautisten siirtäminen

Ei ole. Pillereitä voi hyvin syödä vaikka joka kerta kaksi laattaa putkeen. Jos syö useamman kuin kaksi laattaa putkeen, voi tulla välivuotoja ja -tiputteluja, jotkut tosin tekevät näinkin eikä sekään aiheuta kaikille ongelmia.
  Vastaa viestiin
19.09.05, 18:51   #3 (linkki)
milla
(Vierailija)

Toki pillereitä voi syödä pitempäänkin kuukautisten siirtämiseksi. Minulla valitettavasti se ei toiminut. Kuukautiset tulivat juuri silloin kun ne aina tulevat, vaikka jatkoin pillereiden syömistä tauon aikana. Mutta minä olen varmasti poikkeus tässä..
  Vastaa viestiin
19.09.05, 20:32   #4 (linkki)
Niina
(Vierailija)

Mä käytän ehkäisyrengasta, jolla myös voi siirtää kuukautisia. Mulla tiputteluvuoto alkoi vasta ihan toisen renkaan viimeisinä päivinä. Kerran olen siis kuukautisia siirtänyt renkaan avulla. Olen harkinnut sitä että alkaisin käyttää aina kaksi rengasta putkeen kun ei tuo rengaskaan tunnu kokonaan kuukautiskipuja pois vievän.

Siirron aikana siis voi tulla tiputteluvuotoa tai muuta kummaa, näköjään siinä voi tulla myös kuukautiset..
  Vastaa viestiin
24.09.05, 13:43   #5 (linkki)
minä
(Vierailija)

Enpä usko, että tuosta mitään haittaa on. Luin kerran, että jotkut syövät e-pillereitä niin, että kuukautiset tulivat vain muutaman kerran vuodessa, olisiko se ollut neljä kertaa. Mutta kunhan antaa niiden kuitenkin tulla jonkun ajan päästä. Siitä kyllä kannattaa sopia lääkärin kanssa, eikä alkaa itse säännöstelemään sitä ihan miten sattuu. Mutta uskoisin, ettei tuosta mitään harmia ole.
  Vastaa viestiin
25.09.05, 20:15   #6 (linkki)
---
(Vierailija)

Kuinka nuorena voi syödä e-pillereitä?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>