| Re: hiukset on niin latteat
Terve teille karvapäät :)
valitettavasti en ole löytänyt mitään taikakeinoa, mutta mulla on sama ongelma. Tuuheuttavat tuotteet tuntuu olevan tehty ohuthiuksisille tekemään hiuksista paksummat ja raskaammat. Olen koittanut muutamia kampaajankin suosittelemia, ihan turha vaiva. Silti tekis mieli kokeilla uusia tuotteita, jos joskus löytäis jonkun tehokkaan. Kertokaa, jos onnistutte! Kampaaja sanoi joskus, että tälle ei voi mitään: kasa jouhia päässä.
Se on auttanut vähäsen, että harjaa hiukset pää alaspäin ja laittaa niihin lakkaa, varsinkin hiusten tyveen. Niin ne pysyvät edes vähän irti päänahasta ja ilmavampina. Mutta voi olla aika villin näköistä, kun pitkät ja paksut hiukset pörhistää tolla tavalla. Olen kääntänyt ja kammannut lopuksi edes latvat siistiksi ja ohuiksi, ettei näytä ihan peikolta.
Ja se nutturatemppu on hyvä, käytän sitä myös Voi laittaa kampausnestettä ensin, niin vaikutus on parempi, jos hiukset ovat jäykät kuten mulla. Harmi vaan, että mun mielestä paras kampaus olisi ihan suorat ja sileät, siis keventämättömät hiukset. Laineet sopii tosi hyvin muille...
Arkikampaus on sattuneesta syystä usein poninhäntä tai se nyyti, joka avataan ehkä illaksi. Ne laineet on kyllä saaneet kiitosta, tietty jos verrataan siihen normaalilättänään.
|