Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.09.05, 23:39   #1 (linkki)
joku vaan
(Vierailija)

hiukset on niin latteat

Mitä minä oikein tekisin mun tukalle ku se on aina päätä liki? Onko jokin tuote jolla sais oikeesti tuuheutta hiuksiin?
  Vastaa viestiin

27.09.05, 07:29   #2 (linkki)
:)
(Vierailija)

Re: hiukset on niin latteat

Mulla on kyllä luonnostaan aika paksu tukka, mutta olipa hiuslaatu mikä tahansa, minusta täreintä on että ne ovat puhtaat! Mulla ainakin tuntuu kaikki tökötit tekevän hiukset ihän äklöiksi ja jotenkin päivän mittaan tuntuvat raskaammilta, kuin puhtaat hiukset. Jos on hyvä hiusmalli niin näyttävät kyllä kivoilta ilman mitään. Esimerkiksi ihan vähän kerrostetut, hartiamittaiset tai vähän pidemmät näyttävät ihan kivoilta auki tai ponnarilla. Itse kieputan pestyt ja melkein kuivuneet (itsekseen ilman fööniä!) hiuset puoliksi päälaelle ja annan olla vielä jonkin aikaa, ja kun ne avaa, päällimmäiset hiukset ovat kuhkeat ja vähän laineilla! Jos sulla on lyhyt hiusmalli, niin ne on kai pakko ""laittaa"" jollain aineella.
  Vastaa viestiin
27.09.05, 22:51   #3 (linkki)
joku vaan
(Vierailija)

Mulla pitkä ja paksu tukka, mutta aina ne on päältä päätä liki. Ehkä se johtuu siitä, että hiukset on liian raskaat ja pitkät. Voisin tosiaan ehkä leikkauttaa niihin ilmavamman mallin.
  Vastaa viestiin
28.09.05, 11:31   #4 (linkki)
Turre
(Vierailija)

Terve teille karvapäät :)

valitettavasti en ole löytänyt mitään taikakeinoa, mutta mulla on sama ongelma. Tuuheuttavat tuotteet tuntuu olevan tehty ohuthiuksisille tekemään hiuksista paksummat ja raskaammat. Olen koittanut muutamia kampaajankin suosittelemia, ihan turha vaiva. Silti tekis mieli kokeilla uusia tuotteita, jos joskus löytäis jonkun tehokkaan. Kertokaa, jos onnistutte! Kampaaja sanoi joskus, että tälle ei voi mitään: kasa jouhia päässä.

Se on auttanut vähäsen, että harjaa hiukset pää alaspäin ja laittaa niihin lakkaa, varsinkin hiusten tyveen. Niin ne pysyvät edes vähän irti päänahasta ja ilmavampina. Mutta voi olla aika villin näköistä, kun pitkät ja paksut hiukset pörhistää tolla tavalla. Olen kääntänyt ja kammannut lopuksi edes latvat siistiksi ja ohuiksi, ettei näytä ihan peikolta.

Ja se nutturatemppu on hyvä, käytän sitä myös Voi laittaa kampausnestettä ensin, niin vaikutus on parempi, jos hiukset ovat jäykät kuten mulla. Harmi vaan, että mun mielestä paras kampaus olisi ihan suorat ja sileät, siis keventämättömät hiukset. Laineet sopii tosi hyvin muille...

Arkikampaus on sattuneesta syystä usein poninhäntä tai se nyyti, joka avataan ehkä illaksi. Ne laineet on kyllä saaneet kiitosta, tietty jos verrataan siihen normaalilättänään.
  Vastaa viestiin
28.09.05, 11:46   #5 (linkki)
Letit
(Vierailija)

Hei!

Mä annan hiusteni riippua vaan, oikeastaan ne on aika hyvät niinkin. Olettekos tarkistaneet omanne? Haittaako se riippuminen välttämättä?

Tökötit on tosiaan epämiellyttäviä, mutta laitan joskus, kun kaipaan vaihtelua. Sitten sitä tahmaa on joka puolella, kun hiukset on pitkät ja runsaat... Ei ne kyllä näytä ihan siltä yleensä, mutta ainakin näistä saa vaikka mitä nutturoita ja paksuja häntiä toisin kuin ohuista. Pidän hiukset usein kiinni, koska ne on muuten niin kuumat niskassa ja aina jossain tiellä, keitossa, laukun hihnan alla, toistenkin silmissä ja suussa kun tuulee... :)

Pesu- ja hoitoaineet kannattaa valita huolella, niin ettei hoida hiuksiaan liikaa ja vääristä kohdista. Monet hoitoaineet, esimerkiksi tuuheuttavat, tekevät hiukset painaviksi ja valuviksi. Voi olla parempi käyttää mahdollisimman kevyitä ja hellävaraisia tuotteita ja ehkä vähän jotain kevyttä kiinnettä.

Täältäkin ääni sille kietaisukampaukselle ja illan kiharoille...

Vastaa viestiin
28.09.05, 16:23   #6 (linkki)
k
(Vierailija)

Ainakin...Kun kuivaat hiuksia föönillä, pidä päätä alhaalla ja fööni kuivaa ja nostaa hiuksia päänahastasi irti...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku