Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.09.05, 01:17   #1 (linkki)
rinnanympärys mitataan?
(Vierailija)

Miten

Kyselin tuolla toisessa keskustelussa jo että miten oikeaoppisesti kuuluu mitata rinnanympärys?

Siis, otetaanko liivien päältä? Entäs missikisoissa ja mallien mitat? Saavatko he ilmoittaa itse mittansa vai ottaako joku muu ne? Ei kai sillon voi ainakaan ilman rintaliivejä mitata..Kuka tarkastaa onko geeliliivit ym toppauksia?

Itse saan ympärysmitan vaihtelemaan jopa 10 cm jos suoristan ryhdin ja hengitän hieman sisään ja mitta on liivien päältä.
Ihmetyttää vaan kun usein esim missien mitat n 90cm vaikka ovat langanlaihoja ja rinnattomia?
Ei ymmärrä..

Vastaa viestiin

27.09.05, 09:14   #2 (linkki)
joo
(Vierailija)

Re: Miten

Samaa olen ihmetellyt. Ja sitten miten joku saman kroppainen voi sanoa omaavansa kuppikoon b tai c?? No niillä ns. rinnakkaiskoolla tuon voisi selittää.
  Vastaa viestiin
27.09.05, 09:40   #3 (linkki)
joo
(Vierailija)

hyvä ryhti ja rintaliivit päällä
  Vastaa viestiin
27.09.05, 15:25   #4 (linkki)
näin
(Vierailija)

Rinnanympärys mitataan aina rintaliivit päällä. Oikeimman ympäryksen saa tietysti, kun ei laita kovin topattuja malleja. Toisaalta riippuu mihin tarkoitukseen mittaa tarvitaan. Jos mitta on vaatteiden ostoa varten ja käyttää aina paljonkin topattuja tai geeliliivejä, mitta otetaan tietysti sellaiset liivit päällä.

Samoin mittaa ottaessa pitäisi seisoa mahdollisimman suorassa. Ei myöskään hengitetä sisään tai pullistella rintakehää tms. vaan siltä osin pitää olla rentona. Mittanauhan pitää myös mennä vaakasuoraan niin rintojen kohdalla kuin selässäkin, jotta mitta pitää paikkansa. Mittanauhan pitää olla ympärillä napakasti, mutta ei niin, että mittanauha kiristää tai latistaa rintoja.
  Vastaa viestiin
01.10.05, 09:01   #5 (linkki)
k
(Vierailija)

Hyvä ryhti ja rintaliivit päällä..Senttejä saa tarvittaessa (tyyliin missit, mallit) ainakin 5 lisää:)
kertokaa vielä että kuka ne mittaa missikisoihin vai saavatko itse ilmoittaa mittansa?
Itse kun mittasin tuli eri tulos joka kerta vaikka yritin olla mahdollisimman samassa asennossa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku