Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.09.05, 01:49   #1 (linkki)
K
(Vierailija)

Sebamed ei auta mustapäihin

Olen käyttänyt yli kuukauden Sebamedia. Auttaa kyllä jotenkin finneihin, mutta mustapäitä pukkaa pahasti. Uskaltaisikohan sitä käyttää jotain alkoholipitoista kasvovettä, vai alkoholitonta? Olen myös syönyt aika epäterveellisesti niin sekin varmaan vaikuttanut ihon kuntoon. Mulla on lisäksi pieniä talinäppylöitä silmien alla. Ne on tosi inhottavat ja haluan ne pois. Lidlin Cien silmienympärysvoide ei näköjään ole kovin hyvä kosteuttaja...
  Vastaa viestiin

27.09.05, 02:18   #2 (linkki)
K
(Vierailija)

Re: Sebamed ei auta mustapäihin

Lisäksi toi pesupala ei pysy kovana saippuana kun pidän sitä saippuakotelossa vaan ikäänkuin lätsähtää ja sitä tulee iso määrä kädelle, mikä on huono asia...
  Vastaa viestiin
27.09.05, 09:08   #3 (linkki)
Kokeillut
(Vierailija)

Re: Sebamed ei auta mustapäihin

Minulla tuo sebamed vain lisäsi finnejä, tuli isoja kipeitä patteja, paljon ihonalaisia. Käytin sitä pesupala ja hoitogeeliä. Kuukauden kärvistelin, ja lopetin kun ei nukutuksi meinannut saada kun oli naama niin kipeä. Nyt kuukausi lopetuksesta ja arvet vielä jäljellä :( Minulle ei todellakaan sovi mitkään akneen tarkoitetut putsarit. Herkän ihon hoitavilla tuotteilla saan parasta tulosta.

Mutta mustapäistä piti sanomani, eikös ne johdu ihon pintakuivuudesta? tali ei pääse huokosta ulos kun pinta on niin kuiva, jää sisään ja tummuu. Itselläni ainakin hävisi nuo sebamedin aiheuttamat mustapäät kunnos kosteutuksella.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku