Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.09.05, 21:49   #1 (linkki)
susku
(Vierailija)

solarium

Olen lähdössä helmikuussa etelän aurinkoon ja olen olen alkanut pohtimaan pitäisikö sitä ennen käydä solariumissa, noin niinkuin ihon sopeutumisen kannalta. On varmaan aika shokki mennä pakkasesta +30 asteen kuumuuteen ja paahtavaan aurinkoon. En ole koskaan aikaisemmin käyttänyt solariumia ja ennakkoluulojakin on vähän.
  Vastaa viestiin

29.09.05, 13:15   #2 (linkki)
Laura
(Vierailija)

Re: solarium

Moi,
mä olin viime talvena tammikuussa kolme viikkoa Väli-Amerikassa, ja pelkäsin aika herkästi palavan ihoni puolesta. Menin siksi etukäteen solariumiin, vaikken ollut koskaan aikaisemmin käynyt ja mullakin oli ennakkoluuloja.. enkä menisi ""muuten vaan"" solariumiin.

Otin ehkä 6-7 kertaa, aloitin ajoissa, jotta kerkesin ottaa harvoin ja pieninä annoksina. Tulos oli sellanen, että iholla oli selvästi rusketus, ei mikään tumma vaan sellanen vaan että näkyi että jotain on.

Pärjäsin loistavasti auringossa, en palanut yhtään, tietty käytin voiteita siellä jne., mutta mulle tuli se käsitys, että solariumkuurista oli oikeesti hyötyä. Jotkut kyllä sanoo ettei se auttaisi ihon auringonsietoon, mut siitä on käsittääkseni lääketieteessäkin kahta erilaista näkemystä.

Eli mun kanta on se, että ota ihmeessä kevyt kuuri ennen lähtöä. Voit nauttia paremmin sitten auringosta perillä. Ja vaikka solariumilla sinänsä onkin paha maine, niin ei tollanen vähäinen käyttö varmasti maailmaa kaada.

Ja mukavaa reissua!
  Vastaa viestiin
30.09.05, 16:04   #3 (linkki)
susku
(Vierailija)

Re: solarium

Kiitos Laura vastauksestasi. Taidan etsiä hyvän ja asiantuntevan paikan ja kokeilla.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku