Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.09.05, 11:05   #1 (linkki)
PAKSUJALKA
(Vierailija)

Pyöräilijä

Apuva! Kyllä pelästyin, kun sovituskopin peilistä minua tuijotti epämääräinen olio. Lähes tissitön ;yläosan koko 36.
Vyötärö hoikka. Jalat kuin tukit. Alaosa 40-42. Lantiokaan ei kauhea, mutta ne jalat.Pakaroissa kuopat kuin hevosella.Lonkkaluista polviin paksuutta riittää.
Pituutta 173 ja painoa 67 kg.
Neuvokaa miten saisin kropan edes hieman sopusuhtaisemmaksi.
  Vastaa viestiin

03.10.05, 22:12   #2 (linkki)
treeni
(Vierailija)

Re: Pyöräilijä

Liity liikuntakeskuksen jäseneksi ja hanki joko henkilökohtainen valmentaja tai muuta ohjausta. Liikunta on ainoa tie.
  Vastaa viestiin
04.10.05, 11:00   #3 (linkki)
Nainen37
(Vierailija)

Juoksua,juoksua ja kyykkyjä salilla..siitä se lähtee.Usko pois,minä tiedän ja muista kysyä salin ohjaajalta hyviä yläkropan ohjeita,saat tasapainoa kroppaasi.Alhaalta pois ja muotoja ja ylös lisää voimaa..
Sinnikkyyttä vaan.Jalkasi saa kauniit muodot ennekuin huomaatkaan ja muista myös kevyt ruokavalio..
Tsemppiä..
  Vastaa viestiin
04.10.05, 11:59   #4 (linkki)
nainen37
(Vierailija)

Äläkä nyt vaan mene millekään personaltreinerille palkkaa maksamaan.Hyvältä salilta saat ohjeita..
Treinerit on hullutusta. sama kuin palkkaisi jonkun vahtimaan juonko viinaa vai en?liikunko vai en?Omasta ""nupista"" kaikki lähtee..ja ohjeita saat ilmaiseksikin..
Oikea liikunta on oikea tie.
  Vastaa viestiin
04.10.05, 12:47   #5 (linkki)
Paksujalka
(Vierailija)

Miten se juoksu auttaa paksuihin jalkoihin?
Olen miettinyt pitäisikö pyöräilykin lopettaa, kun reisilihakset vaan paksuuntuu. No reisien sisäosaa olisi hyvä kiinteyttää. Ohjeita? Pyöräilen päivittäin noin 30km.
Paino ei vaan tipu eikä paksuus jaloista häviä. Onko niin, että se ei enää tehoa. Olen pyöräillyt jo useita kesiä.Aina sama reitti.
Se on totta, että yläkroppaa pitää vahvistaa.
  Vastaa viestiin
04.10.05, 14:35   #6 (linkki)
nainen 37
(Vierailija)

Kyllä se juoksu auttaa ja kyykyt..Lihas saa kauniin muodon..löysät sulaa..ja muista se yläkroppa.Sulla on varmaan lihakset kunnossa jaloissa jos kerran pyöräilet,mutta muotoa saat juuri kyykyillä ja juoksulla sulatat löysät.Olen itse kokenut saman,jaloissani on nyt ihana oikea muoto..Äläkä kyttää painoasi vaan mittojasi.Kireät farkut löystyy silmissä..Lihas painaa enemmän kuin läski..Pelästyt vaan, kun paino vaan mukaan nousee,mutta mittasi pienenevät.
Penkkipunnerruksia ja irtopainoilla vaikka hauis liikkeitä..Salilla neuvovat.
  Vastaa viestiin
05.10.05, 11:26   #7 (linkki)
Paksujalka
(Vierailija)

Kiitokset vastauksista. Mukava saada asiallista palautetta.
Miten voisin kotona treenata.Kyykkyyn ylös...?
Minulla ei ole mahdollisuutta käydä saleilla.
  Vastaa viestiin
05.10.05, 11:38   #8 (linkki)
kaisu_
(Vierailija)

Älä pelkää lihaksia!

Naisilla lihaskasvu on yleensä todella suuren työn takana, jos edes mahdollista. Joitakin poikkeuksia saattaa olla, mutta kyllä se paksuus yleensä on lihaksen päällä eikä lihaksessa. Lihasmassasta kannattaa pitää huolta, sillä lihas kuluttaa energiaa lepotilassakin enemmän kuin läski.

Itse ainakin olen mieluummin lihaksikas ja kiinteä kuin laiha läski.
  Vastaa viestiin
05.10.05, 13:12   #9 (linkki)
nainen37
(Vierailija)

just kyykkyjä.Vaikkapa tanko harteilla..askelkyykkyä.ohjeita löytyy netistä.paras olis tietenkin painojen kanssa.Lihakset on kauniita;)
  Vastaa viestiin
05.10.05, 13:36   #10 (linkki)
NiksiPirkkaa
(Vierailija)

Tankokyykky on tosi monipuolinen ja tehokas! Kunhan sen tekee kans oikein!
Tangosta käy vaikka pölyimurin putki (omassa vanhassa pölkkärissä sen sai irti) ja siihen kiinni kankaiset tarrakiinnitys painot. Tai mitä vaan muuta kotoa löytyvää tankoa ja painoa yhteen kyhäämään jos et halua aitoja rautatankoja kotiin raahata :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku